Buna seara si la multi anii in primu rand , am o honda civic 1,3 16 valve 75 de cai. Masina a fost lovita si refacuta in proportie de 90% zilele astea am primit si un radiator deoarece si radiatorul era praf, radiatorul ce la m primit este cat jumate din cel original dar un pic mai gros si se potriveste pe masina ca marime ma refer, el este tot de honda civic si cei de la care la m luat au zic ca e bun pt modelul meu . Am pus azi radiatorul sus si am mers cam 5 6 km in turatii multe in bord acul de temperatura imi indica tot la jumate dar cand am ajuns in fata scarii surpriza iesea abur in bataie de joc de sub capota am oprit repede si am deschis capota si dadea apa afara pe la furtunul de sus pe langa furtun pe radiator si motorul era fierbinte rau . Mentionez ca colierele sunt cele originale si nu stiu de ce s0a facut atata presiune pe instalatie sa dea afara pe langa furtun din moment ce colierul era pus pe furtun. ce se intampla am fiert motorul cum imi pot da seama daca am fiert motorul sau nu ? tocmai zilele astea am pus o si pe net sa o vand . ce ma invatati?
PS: unde e sonda de la temperatura si cum pot sa vad daca functioneaza normal sau se ridica numa pana la mijloc
__________________
Repar spoilere auto,camioane,carene scutere,motociclete,atv-uri preturi fara concurenta
Dezmembrez Golf 1 Diesel - 1983
Citroen Saxo Benzina - 2000
Opel astra F Benzina - 1994
Ford Mondeo 2.5 V6 - 1997
Vw golf - 2004 1900 SDI