Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Zona tehnica Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 24-04-09, 00:25   #1
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default De la non vtec la vtec

salut.am cateva saptamani de cand mi-am luat un civic 97 si as vrea sa stiu ce trebuie schimbat pentru a ii pune vtec si daca se merita .motoru meu e un d14 sohc.si cum aflu daca motoru meu e d14a4 sau d14a3?mersi

Last edited by Manasel; 24-04-09 at 11:42.
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 11:48   #2
Paul RR
Banned

Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 522
Member of:
[Honda]
Default Re: De la non vtec la vtec

codul motorului e gravat pe bloc, si se vede cand te uiti la motor. din cate stiu, poti pune chiulasa de d16z6 sau altceva similar (vtec sohc de 125 de cai), cu tot cu galerie de admisie, ecu, etc... dar nu stiu cat de eficient va fi. alta varianta ar fi sa faci schimb de motor cu totu.
Paul RR is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 17:44   #3
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: De la non vtec la vtec

nu planuiesc sa-i schimb prea curand motoru deoarece intai trebuie inmatriculata masina.dar as fi interesat sa stiu cum e cu omologarea ce pret ar avea un motor d16 cu tot cu cutie de viteze sau daca merge pe cutia mea,daca trebuiesc schimbate si planetarele sau altele inafara de motor.mersi mult
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 30-04-09, 14:48   #4
cmalexandru

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 155
Member of:
[Honda]
Default Re: De la non vtec la vtec

pai trebuie sa schimbi motor + cutie + instalație electrica + alte chestii mici

si ai grije ca e o birocrație sa legalizezi alt motor...pfuaaa

uita-te pe jdm sau pe alte site-uri și vezi la ce preț ajunge un motor + cutie + instalație...oricum de la 500 de euro īn sus sigur.
și ai grije ce motor iei...eu recomand b16a2 (eg6)

Bafta și apoi sa ma anunți și pe mine pt ca, cunosc pe cineva īn aceiași situație ca tine.

Last edited by cmalexandru; 30-04-09 at 14:53.
cmalexandru is offline   Reply With Quote
Old 01-05-09, 19:14   #5
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: De la non vtec la vtec

da cu omologarea e rau tare pe la noi am auzit.eu ma refeream la faptul ca vreau sa ii schimb chiuloasa sa i-o pun de vtec.multi mi-au zis ca nu prea se merita.un motor b16 am gasit si pe la 800 de dolari dar fara cutie de viteze
Manasel is offline   Reply With Quote
Old 02-05-09, 02:23   #6
cmalexandru

Stage 3
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 155
Member of:
[Honda]
Default Re: De la non vtec la vtec

Quote:
Originally Posted by Manasel View Post
da cu omologarea e rau tare pe la noi am auzit.eu ma refeream la faptul ca vreau sa ii schimb chiuloasa sa i-o pun de vtec.multi mi-au zis ca nu prea se merita.un motor b16 am gasit si pe la 800 de dolari dar fara cutie de viteze
Pai, degeaba ii schimbi chiluoasa, tu debit la benzina si back-pressure tot atīt o sa ai, cīt pt un motor 1.4.
Nu trebuie neapărat sa schimbi motorul pentru a cīștiga cīțiva cai in plus. Sincer iti cumperi un filtru de aer k&n + toba cap-coada de 60 mm + pompa de benzina cu debit mărit și o sa vezi diferența.
Toate cele bune.
cmalexandru is offline   Reply With Quote
Old 02-05-09, 08:55   #7
sKyNeT

Stage 5
 
sKyNeT's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of:
[Honda]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: De la non vtec la vtec

din cate stiu eu chiulasa de d16z6 se potriveste numai la d15z1, d15z6 si d15z7, si pistoanele sunt la fel, dar la d14 cam slabe sanse sa se potriveasca... cel mai bine cauti un motor d16z6.
cu un filtru si o toba nu faci mare lucru, mai bine cauta si tu o axa cu came, niste supape, arcuri mai tari si atunci o sa vezi o diferenta...
__________________
https://i9.photobucket.com/albums/a79/wonderwes/vtec_yo.jpg
sKyNeT is offline   Reply With Quote
Old 02-05-09, 12:00   #8
Manasel

Stage 5
 
Manasel's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
Default Re: De la non vtec la vtec

cold air intake am intermediara si finala schimbata.serpisorii de pe d15,d16 se potrivesc la d14?pe viitor cred ca cea mai buna solutie e sa-i fac un swap.intai sa o inmatriculez si dupa sa-i caut un motor.oricum as opta pentru un motor din seria b
Manasel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -