daca mergeai vreodata cu o masina dotata cu asa ceva iti dadeai seama singur
sa-ti explic , ambreiajul OEM dupa o masina nemodificata are o ¨elasticitate¨ in prelua si a transmite cuplul motor fara socuri la cutie , daca tu la un motor cat de cat stock pui ceva mai mult decat stage 1 maxim , vei avea aceste probleme cu socurile si ghici cine va suferi , mai alesc cand schimbi la 6000-7000 rpm
nici eu nu credeam asta inainte , dar dupa ce am vazut asa ceva motat pe motoare stock m-am linistit , e ca si cum ai vrea sa montezi came stage 3 sau 4 pe un motor stock , pana la urma faci ce vrei , poate ai ganduri mari cu masina ( turbo , compresor ) 300 cp , atunci e ok cel cu 6 palete , daca nu , stage 1 sau OEM e suficient , plus sunt mai ieftine si economisesti ceva banuti
cat despre volanta usurata , vezi ca este indicata mai mult pentru track , decat pentru drag un de par-ul conteaza
bafta la montaj !