Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ALFA ROMEO > Zona tehnica Alfa Romeo

Reply
 
Thread Tools
Old 07-08-08, 23:57   #1
kira86

Stock
 
kira86's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 6
Default motorul nu merge rotund la 2000 ture si probleme cu curentul la pornire

sincer sunt doua destul de mari:
1. prima si cea mai importanta este k de 2 saptamani masina intre turatii de 1900 si 2100 face de parca nu ar avea benzina asa..parca se ineaca..am incercat de toate pt ..m-au pus aia de la reprezentanta(niste slabi de mecanici) sa schimb bujiile(nici o schimbare),fisele(nici o schimbare)acuma numai stiu ce sa mai incerc...e posibil sa fie injectoarele??
2.knd pornesc motorul..toate luminile din masina(inclusiv farurile)palpaie asa..si nush de la ce..eu cred k de la alternator..dar nu sunt sigur..
ORICE SFAT E BINEVENIT SI MULTUMESC ANTICIPAT!!
kira86 is offline   Reply With Quote
Old 08-08-08, 01:16   #2
Alex_Alfa

Stage 5
 
Alex_Alfa's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 492
Member of:
[ALFA ROMEO]
Default Re: probleme

Cati ani are masina? E cu bateria originala? Daca da si are mai mult de 5-6 ani, ar fi bine sa o schimbi. Dar sa stii ca atunci cand pui contactul si ai farurile aprinse, si pornesti masina, farurile se sting, sau au tendinta sa palpaie. E normal, e consum mare de curent in momentul ala. Alternatorul incarca doar din momentul in care motorul a pornit.
Mergi la un tester sa iti verifice valorile masurate de debitmetru. La fel trebuiesc vazute si sondele lambda. Pe bord nu se aprinde niciun beculet cu "motor"?
__________________
Alex_Alfa is offline   Reply With Quote
Old 08-08-08, 21:10   #3
kira86

Stock
 
kira86's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 6
Unhappy Re: probleme

Quote:
Originally Posted by Alex_Alfa View Post
Cati ani are masina? E cu bateria originala? Daca da si are mai mult de 5-6 ani, ar fi bine sa o schimbi. Dar sa stii ca atunci cand pui contactul si ai farurile aprinse, si pornesti masina, farurile se sting, sau au tendinta sa palpaie. E normal, e consum mare de curent in momentul ala. Alternatorul incarca doar din momentul in care motorul a pornit.
Mergi la un tester sa iti verifice valorile masurate de debitmetru. La fel trebuiesc vazute si sondele lambda. Pe bord nu se aprinde niciun beculet cu "motor"?
mai sincer decand am luat o am avut ceva probleme ..am cumparat o asta iarna din belgia..miu a cazut motorul..l am inlocuit cu altul denumai 8000 km la o reprezentanata de acolo..am facut de atunci 7000 km..fara nici o problema..eram incantat..si de acuma 2-3 saptami..problema asta cu masina care parca se ineaca..aia cu luminile poate o s o rezolv nu e asa grav..dar asta da..in plus ti am zis mie frik sa nu fie ceva mecanic..intrucat se aude sunetul ala aiurea..knd coboara sau knd trece in orice viteza la turatie de 2000..sa nu fie ceva aiurea acolo intrucat cutia de viteze e cea originala,iar motorul nu..cat despre tester..am inteles k nu ti apare nimik pe el dak in bord la masina nu i nici un beculet aiurea aprins(avertizare)..dar am sa incerc..ms ink o data..dak va vine vreo alta idee..spuneti mi

Last edited by kira86; 08-08-08 at 21:16.
kira86 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-08, 12:23   #4
toxygene

Stage 2
 
toxygene's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 38
Default Re: probleme

salut.e posibil sa fie bateria k si mie imi facea urat tare cand era pe duca bateria.
toxygene is offline   Reply With Quote
Old 03-10-08, 17:28   #5
kira86

Stock
 
kira86's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 6
Wink Re: probleme

Quote:
Originally Posted by toxygene View Post
salut.e posibil sa fie bateria k si mie imi facea urat tare cand era pe duca bateria.
asa era baieti de la baterie si de la benzina de proasta calitate..
kira86 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-08, 16:19   #6
PH 33 RNR

Stage 5
 
PH 33 RNR's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of:
[DACIA]
[VW]
Default Re: probleme

prieteni asa face si alfa unu prieten...156 din 1998...250.000km...cand au luato megea bn dar ei numai in forja merge si nu schimba sub 4000rpm...relantiul e mic undeva la 500rpm,cand pleaca da sa moara motorul,cand pleaca merge numai zdrancinat...si mororul parca a r merge in 3 pistoane...pocneste toba in mers...nu stie ca sa ii faca o sa o dunca ori la servis ori la fier vechi...pacat de ea
PH 33 RNR is offline   Reply With Quote
Old 07-10-08, 16:29   #7
kira86

Stock
 
kira86's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 6
Default Re: probleme

Quote:
Originally Posted by PH 33 RNR View Post
prieteni asa face si alfa unu prieten...156 din 1998...250.000km...cand au luato megea bn dar ei numai in forja merge si nu schimba sub 4000rpm...relantiul e mic undeva la 500rpm,cand pleaca da sa moara motorul,cand pleaca merge numai zdrancinat...si mororul parca a r merge in 3 pistoane...pocneste toba in mers...nu stie ca sa ii faca o sa o dunca ori la servis ori la fier vechi...pacat de ea

sincer frate alfa stie toata lumea ca e o masina pentru pasionati...te as putea sfatui sa i zici pritenului tau sa schimbe si el bujiile,sa verifice bateria(dak e incarcata) si eventual sa schimbe variatorul si sa curete debitmetru'(ori sa l inlocuiasca)...si daca nu se schimba nimica abia atunci sa se gandeasca sa o dea la fiare vechi....ca e tare pacat..

Last edited by kira86; 08-10-08 at 18:05.
kira86 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-08, 15:42   #8
PH 33 RNR

Stage 5
 
PH 33 RNR's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 692
Member of:
[DACIA]
[VW]
Default Re: probleme

iam zis de multe ori dar asta e prima lor masina...o sa o duca in service ca stiu ei mai bn...zilele astea a si busito de 2 ori...o data in fata si capota e stramba si in spate a plesnit toata bara...stiti care ar fi pretul a un set de bare?fata-spate...
PH 33 RNR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -