Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > TOYOTA - LEXUS

TOYOTA - LEXUS Forum Toyota - dedicat posesorilor de Toyota: Masina mea, Tuning, Anunturi vanzare-cumparare, Zona Tehnica

Reply
 
Thread Tools
Old 12-05-12, 11:55   #1
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Default Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Salutare, am si eu de ceva ani acum o Carlos Sainz dar am avut ceva probleme cu radiatorul la ea (era arsa o siguranta) ...am fost la vreo 13 mecanici (printre care 2 reprezentante Toyota!) si se pare ca au facut atatea artificii prin ea ca sa afle ce are ca mi-au distrus in ea o gramada de lucruri (ma refer la legaturi directe si porcarii inventate de ei pana ce s-au bagat in ECU!). Am nevioe de cineva care stie sa umble la o astfel de masina, daca stie cineva sa ma indrume mi-ar fi de mare ajutor. Cu fiecare mecanic care pune mana pe ea parca tot mai dezmembrata iese de pe mana lui, m-am saturat de oameni care se dau destepti si habar nu au despre ce vorbesc (si nu ii judec ca as avea experienta, dar eu sunt primul care vede rezultatele lor!).
Incarc si o poza, doua.Click image for larger version

Name:	Ciccina5.JPG
Views:	193
Size:	72.7 KB
ID:	2428641

Click image for larger version

Name:	Ciccina4.JPG
Views:	169
Size:	78.1 KB
ID:	2428642
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 16:10   #2
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Mihai25 View Post
Salutare, am si eu de ceva ani acum o Carlos Sainz dar am avut ceva probleme cu radiatorul la ea (era arsa o siguranta) ...am fost la vreo 13 mecanici (printre care 2 reprezentante Toyota!) si se pare ca au facut atatea artificii prin ea ca sa afle ce are ca mi-au distrus in ea o gramada de lucruri (ma refer la legaturi directe si porcarii inventate de ei pana ce s-au bagat in ECU!). Am nevioe de cineva care stie sa umble la o astfel de masina, daca stie cineva sa ma indrume mi-ar fi de mare ajutor. Cu fiecare mecanic care pune mana pe ea parca tot mai dezmembrata iese de pe mana lui, m-am saturat de oameni care se dau destepti si habar nu au despre ce vorbesc (si nu ii judec ca as avea experienta, dar eu sunt primul care vede rezultatele lor!).
Incarc si o poza, doua.Attachment 2428641

Attachment 2428642
Salut Mihai,

Am si eu o Celica si daca vrei sa detaliezi problema, poate ii dam de cap. Daca nu stim, cautam si invatam dar nu ne dam cu presupusul asa cum o fac mecanicii cu ANI SI ANI de experienta.

Dupa vorbele lor am aruncat si eu 600 ron pe un tampon de motor nou total inutil.

Deci... daca vrei, detalieaza problema mai exact.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
Santon is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 16:30   #3
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Salut Mihai,

Am si eu o Celica si daca vrei sa detaliezi problema, poate ii dam de cap. Daca nu stim, cautam si invatam dar nu ne dam cu presupusul asa cum o fac mecanicii cu ANI SI ANI de experienta.

Dupa vorbele lor am aruncat si eu 600 ron pe un tampon de motor nou total inutil.

Deci... daca vrei, detalieaza problema mai exact.
Tu ai scapat ieftin, pe mine nenorocitii de la Toyota Bucuresti m-au jumulit ...si cam degeaba. Pot spune ca ma bate gandul constructiei de cocktailuri, dar de alea molotov, asa ca incerc sa ocolesc zona Pipera ))

Am avut acum vreo 3 ani, cum ziceam o problema cu o siguranta de la ventilatorul de la radiator (datorita caruia am si parlit garnitura de chiuloasa). Dupa pareri inteligente de mecanici priceputi ( ) ...s-a gasit unul care sa imi puna ventilatorul pe direct, asa ca o data ce bagam cheia in contact, pleca si ventilatia de racire. Am fost la toyota, am schimbat radiator, ventilator, s-a descoperit atunci si siguranta arsa, am mai cerut mici reinoiri ca sa nu mai patesc ceva cu vreo piesa mai veche si ei au declarat ca le-au schimbat. Nu merg ca nebunul si cu toate astea ambreiajul in 2 luni era deja praf, mai zicea unul ca si pompa de la ambreiaj e cu probleme ..in fine s-a rezolvat si aia. La un moment dat masina a inceput sa piarda turatia, sa moara si sa nu mai porneasca deloc. Am fosr la un electrician si mi-a zis ca problema e din ECU, comenzile sunt de vina, ca s-au facut prea multe legaturi pe direct si ca mi s-a dus naibii un integrat lung din ECU. Am facut rost de un ECU de Celica de 2000 turbo (nu carlos sainz) si el a luat de acolo acel integrat, l-a pus la a mea, zice ca l-a reprogramat si apoi masina a mers vreo 3 luni fara probleme (ultima operatie m-a costat 1.000 de euro in total) )). Apoi a inceput .. turbina intra la relantiu, la relantiu are probleme de turatie (e undeva la 1200-1400), am observat ca din cand in cand incepe iar sa mai pice turatia ...se duce pana la 400 si deabia sta "in viata", parti de circuit ca avariile, claxonul sau becul interior al masinii pur si simplu nu merg decat cand vor ele.. probabil mai sunt vreo 2 probleme nu-mi trec prin cap acum. Eu ma gandesc ca nu trebuia sa-l las sa imi umble in ECU si sa reprogrameze, dar in momentul ala aveam de ales intre aia si faptul ca nu mai pornesc masina. Eu tin la modelul asta si incerc sa il aduc la cele mai bune standarde ale sale, nu-mi trebuie mega putere pe ea, o vreau cat mai noua si cat mai functioala, dar 12 din 10 mecanici care i-au deschis capota au inceput sa se scarpine in cap
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 08:48   #4
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Mihai25 View Post
Tu ai scapat ieftin, pe mine nenorocitii de la Toyota Bucuresti m-au jumulit ...si cam degeaba. Pot spune ca ma bate gandul constructiei de cocktailuri, dar de alea molotov, asa ca incerc sa ocolesc zona Pipera ))

Am avut acum vreo 3 ani, cum ziceam o problema cu o siguranta de la ventilatorul de la radiator (datorita caruia am si parlit garnitura de chiuloasa). Dupa pareri inteligente de mecanici priceputi ( ) ...s-a gasit unul care sa imi puna ventilatorul pe direct, asa ca o data ce bagam cheia in contact, pleca si ventilatia de racire. Am fost la toyota, am schimbat radiator, ventilator, s-a descoperit atunci si siguranta arsa, am mai cerut mici reinoiri ca sa nu mai patesc ceva cu vreo piesa mai veche si ei au declarat ca le-au schimbat. Nu merg ca nebunul si cu toate astea ambreiajul in 2 luni era deja praf, mai zicea unul ca si pompa de la ambreiaj e cu probleme ..in fine s-a rezolvat si aia. La un moment dat masina a inceput sa piarda turatia, sa moara si sa nu mai porneasca deloc. Am fosr la un electrician si mi-a zis ca problema e din ECU, comenzile sunt de vina, ca s-au facut prea multe legaturi pe direct si ca mi s-a dus naibii un integrat lung din ECU. Am facut rost de un ECU de Celica de 2000 turbo (nu carlos sainz) si el a luat de acolo acel integrat, l-a pus la a mea, zice ca l-a reprogramat si apoi masina a mers vreo 3 luni fara probleme (ultima operatie m-a costat 1.000 de euro in total) )). Apoi a inceput .. turbina intra la relantiu, la relantiu are probleme de turatie (e undeva la 1200-1400), am observat ca din cand in cand incepe iar sa mai pice turatia ...se duce pana la 400 si deabia sta "in viata", parti de circuit ca avariile, claxonul sau becul interior al masinii pur si simplu nu merg decat cand vor ele.. probabil mai sunt vreo 2 probleme nu-mi trec prin cap acum. Eu ma gandesc ca nu trebuia sa-l las sa imi umble in ECU si sa reprogrameze, dar in momentul ala aveam de ales intre aia si faptul ca nu mai pornesc masina. Eu tin la modelul asta si incerc sa il aduc la cele mai bune standarde ale sale, nu-mi trebuie mega putere pe ea, o vreau cat mai noua si cat mai functioala, dar 12 din 10 mecanici care i-au deschis capota au inceput sa se scarpine in cap
Nasol.Observ ca ai/ai avut multe,multe probleme cu ea.

In momentu actual ce probleme mai are nerezolvate?
Scrie-le intr-o lista te rog.
Santon is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 21:51   #5
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Nasol.Observ ca ai/ai avut multe,multe probleme cu ea.

In momentu actual ce probleme mai are nerezolvate?
Scrie-le intr-o lista te rog.
Pai cam astea sunt:

-turatia ridicata la relantiu
-turbina - arata pe bord ca merge cand vrea
- claxonul, becul intern si avariile mai mult nu merg decat merg, merg rar, cand vrea ea
-(o fi coincidenta dar am obs. ca de obicei dupa ce o duc la spalat), cateodata turatia pica undeva la 400 rot/min si se chinuie sa nu ii moara motorul
-in ciuda faptului ca are cuplu bun in prima si nu trage rau nici in a 2-a, nu trage cum tragea inainte.
-are pe bord un beculet galben, ungerea aprins, cei de la Toyota mi-au zis ca e senzorul stricat, dar eu nu-i cred si pot si argumenta: se aprinde doar dupa ce motorul e incalzit, daca ar fi stricat senzorul, cred ca ar sta aprins tot timpul, dar cand motorul e rece nu are treaba.

Tin totusi sa precizez ca turbina e practic noua pe ea (nu reconditionata, chiar noua) si setul motor a fost schimbat de asemenea, nu ar trebui sa aiba amprenta "vremurilor apuse" pe ea.

Cum ziceam probabil de la modificarile din ECU a avut vreo eroare undeva si face figuri

In momentul de fata e in service la un mecanic care zice ca ar putea incerca sa o rezolve. Oricum din ce am inteles nu a mai vazut un CS pana acum.

Last edited by Mihai25; 15-05-12 at 22:00.
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 22:34   #6
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Smile Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Nasol.Observ ca ai/ai avut multe,multe probleme cu ea.

In momentu actual ce probleme mai are nerezolvate?
Scrie-le intr-o lista te rog.
patrea comica este ca toate problemele au inceput dupa ce s-au bagat specialistii in ea, si asta plecand de la o siguranta arsa
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 07:14   #7
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Mihai25 View Post
patrea comica este ca toate problemele au inceput dupa ce s-au bagat specialistii in ea, si asta plecand de la o siguranta arsa
E tragi-comica treaba... nu-i chiar comica si atat. Oricum tind sa cred ca intr-adevar problema este una de electronica/electrica si nu mi-ar fi mirarea sa fie tot ecu de vina dar daca zici ca si-au bagat nasu si prin cabluri/legaturi atuuunci asta poate sa fie cauza. Tot ce sper e sa nu-ti fi busit ECU. Sau mai rau. Sa nu fie compatibil cu motorul tau. Daca zici ca ai ecu de 2000 turbo pe ea si nu dedicat pt 3s-gte-ul tau.

P.S: sa-mi zici ce-a rezolvat mecanicul care lucreaza acum la masina. Sunt foarte curios.
Santon is offline   Reply With Quote
Old 16-05-12, 17:17   #8
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
E tragi-comica treaba... nu-i chiar comica si atat. Oricum tind sa cred ca intr-adevar problema este una de electronica/electrica si nu mi-ar fi mirarea sa fie tot ecu de vina dar daca zici ca si-au bagat nasu si prin cabluri/legaturi atuuunci asta poate sa fie cauza. Tot ce sper e sa nu-ti fi busit ECU. Sau mai rau. Sa nu fie compatibil cu motorul tau. Daca zici ca ai ecu de 2000 turbo pe ea si nu dedicat pt 3s-gte-ul tau.

P.S: sa-mi zici ce-a rezolvat mecanicul care lucreaza acum la masina. Sunt foarte curios.
ECU este al ei. De pe cel de la 2000 turbo a fost luat un integrat lung, pus pe al meu si reprogamat. O sa te tin la curent.
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 22-05-12, 22:26   #9
dell 26

Stage 5
 
dell 26's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 798
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

parerea mea fa rost de o instalatie in care nu sa unblat in ea ptr ca eu cred ca e arsa pe undeva ptr ca esti primu care se plange de becuri aprinse la o celica. ventilatorul nu are treaba cu ecu el este principiu simplu sonda -releu si el cupleaza iar de senzorul din baia de ulei incearca sa il dai jos si sa il cureti ....e greu sa lucrezi dupa multi mecanici te inteleg...
dell 26 is offline   Reply With Quote
Old 23-05-12, 10:50   #10
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by dell 26 View Post
parerea mea fa rost de o instalatie in care nu sa unblat in ea ptr ca eu cred ca e arsa pe undeva ptr ca esti primu care se plange de becuri aprinse la o celica. ventilatorul nu are treaba cu ecu el este principiu simplu sonda -releu si el cupleaza iar de senzorul din baia de ulei incearca sa il dai jos si sa il cureti ....e greu sa lucrezi dupa multi mecanici te inteleg...
Mda, daca e ceva ce am invatat de-a lungul timpului la masina asta este faptul ca a face rost de instalatie sau piese care nu inseamna obisnuitele lucruri pe care le mai schimbi intr-o masina, se poate transforma in cautarea Sfantului Graal de catre cavalerii mesei rotunde )). Azi o scot de la mecanic si sper sa se vada si ceva diferente. Totusi o sa postez aici rezultatele in zilele astea, ca trebuie sa o duc in Italia la ITP (masina e inmatriculata acolo). Senzorul cred ca o sa il decupleze ca sa nu fie pe bord in timpul inspectiei, sau ceva de genul ca a facut cu ochiul si a zis ca se rezolva sa dispara )). Acum veo 5 ani era la un shrot in Italia o Celica editie limitata, doar ca nu m-am gandit eu atunci la SF-uri.. Daca as avea norocul de a mai gasi asa ceva, cred ca cumpar tot de pe ea, ca sa pot sa pun la dispozitie piese greu de gasit. Cum ziceam, inca sunt in cautare de mecanic caruia nu ii este strain modelul, care nu da doar cu presupusul cand vede cum se comporta si are mijloace de a-i da de capat.
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 23-05-12, 13:00   #11
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Mihai25 View Post
Mda, daca e ceva ce am invatat de-a lungul timpului la masina asta este faptul ca a face rost de instalatie sau piese care nu inseamna obisnuitele lucruri pe care le mai schimbi intr-o masina, se poate transforma in cautarea Sfantului Graal de catre cavalerii mesei rotunde )). Azi o scot de la mecanic si sper sa se vada si ceva diferente. Totusi o sa postez aici rezultatele in zilele astea, ca trebuie sa o duc in Italia la ITP (masina e inmatriculata acolo). Senzorul cred ca o sa il decupleze ca sa nu fie pe bord in timpul inspectiei, sau ceva de genul ca a facut cu ochiul si a zis ca se rezolva sa dispara )). Acum veo 5 ani era la un shrot in Italia o Celica editie limitata, doar ca nu m-am gandit eu atunci la SF-uri.. Daca as avea norocul de a mai gasi asa ceva, cred ca cumpar tot de pe ea, ca sa pot sa pun la dispozitie piese greu de gasit. Cum ziceam, inca sunt in cautare de mecanic caruia nu ii este strain modelul, care nu da doar cu presupusul cand vede cum se comporta si are mijloace de a-i da de capat.

Fii atent, mai demult cand am fost pe la Racing Code aveau baietii o celica carlo sainz varianta de raliu in curte.

Fa-le o intrebare, poate te pot ajuta cu ceva. http://www.racingcode.ro/
Santon is offline   Reply With Quote
Old 23-05-12, 14:04   #12
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Quote:
Originally Posted by Santon View Post
Fii atent, mai demult cand am fost pe la Racing Code aveau baietii o celica carlo sainz varianta de raliu in curte.

Fa-le o intrebare, poate te pot ajuta cu ceva. http://www.racingcode.ro/
Ok, mersi mult. Ii contactez imediat ce scap de ITP
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 09:28   #13
Mihai25

Stage 1
 
Mihai25's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 17
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

Ok, deci am ajuns cu ea in Italia, mecanicul nu prea pot zice ca si-a dat intres avand in vedere ca mi-a tinut masina 2 saptamani si nu s-a atins de ea de-abia in ultima zi (facuse schimbul de ulei si de filtre doar). Cu lumina am descoperit eu problema, ca am cam ramas singur la masina toata ziua, nu facea un contact, iar cu clacsonul si cu avariile tot eu am gasit siguranta arsa . Cu beculetul de la ungere nu a facut nimic iar de mers merge la fel, nu vad imbunatatri. Cand ma intorc, saptamana viitoare, o sa caut iar variante
Mihai25 is offline   Reply With Quote
Old 31-05-12, 22:08   #14
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

ceau mihai_25 ma numesc sorin , daca tot nu ai rezolvat problema pot sa-ti aduc un gt4 ca al tau in stare perfecta la un pret super bun si ai sa fi mai mult ca sigur deacord stiu totul despre st185,st205 chiar conduc un gt4 st205 de 320 de cp stiu de ce au nevoie masinile astea mai mult ca sigur prblema poate sa fie si de la ECU , dar putem vorbi mai multe daca esti interesat intra pe id-iul meu de mess culda_sorin ,numai bine.
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Old 31-05-12, 22:11   #15
toyota_gt4

Stage 2
 
Join Date: May 2012
Posts: 29
Default Re: Toyota Celica ST185 Carlos Sainz

nu te mai du nicunde o putem rezolva usor contacteaza-ma problema este ca doar cheltui bani degeaba ,nu exista expert in gt4 decat cine a avut unul si pe toti care ii cunosc isi fac mecanica singuri ,la peste 100 de service am fost refuzat peste tot in europa,NO POINT
toyota_gt4 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -