nu iti trebuie dyno decat pt tuning... chestiile de suspensie poti sa ti le pui toate singur, eshapamentul poti sa-l faci oriunde, si chestii mici la motor ca de exemplu filtru de aer si altele de genu asta, sunt usor de facut acasa cu un minim de scule....
cea mai buna solutie de a creste puterea la o suma rezonabila e prin a folosi doua turbouri, ca poti sa scoti usor 800-1000cp...
cel mai important lucru e unde te duci sa-ti reconstruiesti motorul... ca fara internale forjate asta o sa explodeze pana ajungi la 500
daca nu vrei sa reconstruiesti motorul uitete la un singur turbo may mic, sau la un supercharger kit... asa poti sa scoti 400-500 de cai, care dupa mine e deja o tona, mai ales in romania. nu mai stiu exact, dar unu din clubul nostru avea un 350Z doar cu supercharger, si a facut parca 450de cai pe dyno
cel mai bine e sa intrii pe google si sa te uiti pe forumuri din america si canada ca aici sunt tone de Z-uri modificate