Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-04, 08:17   #1
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default Cine ma ajuta si pe mine? :)

caut si yo fisa tehnica la un un V6 de 2.7 de ford granada .... sau macar date tehnice sa stiu si eu cate ceva despre el

mersi
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 31-01-04, 08:53   #2
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

hmm de fapt nici nu stiu sigur daca e de 2.7
eu lam luat de pe un ford taunus de prin 80 - 80 si ceva si credeam ca e de 2.3 si vro 100 de cai
si mam documentat putin si am aflat ca la motoru de 2.3 de taunus diametrul pistonului este mai mare si cursa mai mica
.. asa ca diamtrul cica ar fi fost de 100 si ceva (nu stiu exact ca nu am cartea langa mine) si la granada de 2.7 e de 98 si lam masurat ... si atat e
hehe si cica ar avea 160 de cai e v6 cu rapurt de compresie 9.1:1
o sa fac rost de cartea aya mai tarziu si o sa scriu ce stiu eu despre el
VA ROG care mai stiu ceva ... mai zceti si voi
MERSI!
__________________
BMW E30 324td S50B30 Twin Turbo Touring (Pt moment la grupa mica M50B25)
BMW E21 325iX M50 Turbo - Proiect ...
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 31-01-04, 10:48   #3
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

In perioada aia Ford a facut motoare V6 de 2.8L, dar sunt mai multe, intre 100CP si 170CP. Daca vrei mai multe informatii, intra pe forumul Autoshow, e un tip acolo Ford V6, cred ca stie tot ce te intereseaza, mai ales ca acuma restaureaza tot un Taunus cu V6 de 2.8.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 15:29   #4
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

date tehnice luate dintro carte :
Ford Taunus 2.3

Motor : V6 la 60 de grade; alezaj / cursa 90 X 60,14 mm; cilindree, 2294 cm3; putere, 108 CP / 5000 rot / min; cuplu, 18 daN.m / 3000 rot / min;rapotr volumetric, 8,75:1; distributie : supape in cap, arbore central, actionat cu pinioane: arbore cotit cu 5 paliere, carburator inversat cu 2 corpuri solex.

Ford Granada 2.8

Motor : V6 la 60 de grade; alezaj / cursa 83 X 68,5 mm; cilindree, 2792 cm3; putere, 160 CP / 5700 rot / min; cuplu, 22,5 daN.m / 4300 rot / min;rapotr volumetric, 9,2:1; distributie : supape in cap, arbore central, actionat cu pinioane: arbore cotit cu 4 paliere, injectie de benzina mecanica.\"


... eu am luat motoru asta de pe un taunus si am crezut ca e de 2.3 dar ... are 4 paliere si alezajul 83 mm dar e cu carburator dublu solex

..de pe carfolio.com :

Ford Granada 1982, 2.8i
engine
Manufacturer Ford
Type V-6
OHV
12 valves total
2 valves per cylinder
Bore × stroke 93.00mm × 68.50mm 3.66 in × 2.7 in
Bore/Stroke ratio 1.36
Displacement 2792 cc(170.378 cu in)
Unitary capacity 465.33 cc/cylinder
Compression ratio 9.20:1
Fuel system Bo K-Jet fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output 152.1 PS (150.0 bhp) (111.9 kW)
@5800 rpm
Max. torque 219.0 Nm (162 lbft) (22.3 kgm)
@3000 rpm
Maximum rpm
Coolant Other
Specific output 53.7 bhp/litre
0.88 bhp/cu in
Specific torque 78.44 Nm/litre

Ford Granada 2.3
engine
Manufacturer Ford
Type V-6
OHV
12 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings 4
Bore × stroke 90.00mm × 60.10mm 3.54 in × 2.37 in
Bore/Stroke ratio 1.5
Displacement 2294 cc(139.988 cu in)
Unitary capacity 382.33 cc/cylinder
Compression ratio 8.75:1
Fuel system 1 So carb
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 115.6 PS (114.0 bhp) (85 kW)
@5300 rpm
Max. torque
(DIN) 175.0 Nm (129 lbft) (17.8 kgm)
@3000 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 49.7 bhp/litre
0.81 bhp/cu in
Specific torque 76.29 Nm/litre
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 17:53   #5
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

baieti se pare ca vam supraestimat pe toti de pe forumul asta se vede clar ca preferati orice alta discutie de orice fel decat sa va implicati intro discutie despre lumea automobilistica
stiu sigur ca sunt fff multi baieti aici care au macar o idee despre ce e aia masina si ce e ala motor dar ... repet le e mult mai usor sa sa posteze un mesaj offtopic sau la un subiect care se refera la altceva
sa stiti ca eu nu fac nici o aluzie si nu dau la nimeni in cap si chiar va consider pe TOTI de aici BAIETI DE TREABA dar .... chiar nu puteti sa dati un amarat de raspuns la topicul asta? orice idee e bine venita sau ... va depaseste cumva? eu cred ca nu va dati interesul indeajuns sau poate .. sunt si eu de vina !
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 19:37   #6
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Ai tras prea usor concluziile, ai lasat datele alea doar o ora si jumatate ...
In fine, daca te apuci sa calculezi capacitatea motorului :

{(PI/4)*[(alezaj)^2]*cursa}*n

,unde n=nr de pistoane, o sa vezi ca varianta cu alezaj de 83mm se verifica, deci datele de la carfolio.com sunt putin gresite. Din ce am mai gasit, motorul de 2.8 V6 pana in 81' a fost pe carburatie, si dupa 81 pe injectie. Daca nu ma insel are 150 CP.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 19:46   #7
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

mersi GSi ... esti baiat
nu era vb de tine pt ca am observat ca tu ai fosr primul care a sarit in ajutor si sa stii ca am o parere ff buna despre tine (nu stiu daca te incalzeste cu ceva) si chiar as vrea sa te cunosc..

mersi pt info dar ... ce cauta motorul ala pe un taunus?
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 20:00   #8
th1nk3r

Stage 4
 
th1nk3r's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 256
Default

FXN, crede-ma ca te superi degeaba, stii cum se spune, ca vacarul pe sat.
Daca nu ti-a raspuns nimeni fii sigur ca nu e pentru ca lumea nu are chef de discutii serioase. Din cat am vazut eu pe foarte multe forumuri, in week-end se raspunde mult mai putin la subiectele strict tematice si se abereaza mai mult. Asta ar fi una.
A doua cauza a lipsei de raspunsuri e chiar confuzia care domneste in posturile tale. Nu se intelege nimic clar. Ai postat date cu doua motoare de pe doua masini diferite, ai postat si chestii despre motorul tau intercalat, nu mi-am dat exact seama care sunt toate datele motorului tau

Asadar, sa recapitulam.
Ai un motor V6 de Ford. Tu l-ai luat de pe un Taunus din seria 79-82(nu sunt sigur, cred ca le zice MK5). E pe carburatie si ai masurat tu alezajul 83 mm. Arbore cotit cu 4 paliere. Mai mult nu am reusit sa inteleg clar. Revino cu mai multe date despre motorul tau.

Din datele pe care le-ai dat pana acum, am impresia ca motorul respectiv nu e mai mare decat 2.3-ul cu alezaj de 90, ci mai mic. Cred ca e un V6 de 2 litri si de fapt alezajul e de 84 (ai masurat gresit probabil).
Vezi http://www.taunus.dk/menu/itech.htm pentru datele despre cele 2 motoare. Daca nu corespunde cu specificatiile celui de 2 litri de acolo, mai da-ne cateva date.
__________________
Colorata maine-i gataaaa...!
th1nk3r is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 20:32   #9
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

... e clar ... nu mai stiu nimic

deci e V6 pe carburatie cu alezaj 83 si 4 paliere(ca la 2.8 granada).... cam atat stiu
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 20:39   #10
th1nk3r

Stage 4
 
th1nk3r's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 256
Default

Daca nu e V6-le de 2 litri din linkul de mai sus, nu are cum sa fie altceva decat unul din cele 3 motoare V6 de aici. Cauta date despre ele (sper ca te descurci cu google ).Nu stiu care din astea e pe injectie si care pe carburatie, de acum ai doar de cautat date si de comparat cu motorul tau. Alte motoare nu au pus nemtii pe Taunus. Daca nu e nici unul din astea, e mai nasol. E de cautat la toate motoarele OHV de pe Fordurile anilor '80
th1nk3r is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 20:51   #11
Gabi_323i

Stage 5
 
Gabi_323i's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,014
Member of:
[BMW]
Default

yo am cautat cate ceva pe google si ... asta a fost cel mai aporape ce de am eu ... doar dif de alezaj care e cu 10 mm mai mare ca la mot meu si probabil ca e pe injectie din cauza ca e mai nou

Ford Granada 1982, 2.8i
engine
Manufacturer Ford
Type V-6
OHV
12 valves total
2 valves per cylinder
Bore × stroke 93.00mm × 68.50mm 3.66 in × 2.7 in
Bore/Stroke ratio 1.36
Displacement 2792 cc(170.378 cu in)
Unitary capacity 465.33 cc/cylinder
Compression ratio 9.20:1
Fuel system Bo K-Jet fuel inj.
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output 152.1 PS (150.0 bhp) (111.9 kW)
@5800 rpm
Max. torque 219.0 Nm (162 lbft) (22.3 kgm)
@3000 rpm
Maximum rpm
Coolant Other
Specific output 53.7 bhp/litre
0.88 bhp/cu in
Specific torque 78.44 Nm/litre

GSi : {(PI/4)*[(alezaj)^2]*cursa}*n

,unde n=nr de pistoane, o sa vezi ca varianta cu alezaj de 83mm se verifica, deci datele de la carfolio.com sunt putin gresite. Din ce am mai gasit, motorul de 2.8 V6 pana in 81' a fost pe carburatie, si dupa 81 pe injectie. Daca nu ma insel are 150 CP.

ce zici?
Gabi_323i is offline   Reply With Quote
Old 01-02-04, 20:58   #12
th1nk3r

Stage 4
 
th1nk3r's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 256
Default

Incearca sa calculezi sau sa masori cumva cursa la motorul tau. De acolo va fi mult mai usor. Daca e de 60 mm sigur nu e motor de granada. Daca e mai mare, ai de comparat.
Vezi si lista asta de motoare Ford, poate e de ajutor.
th1nk3r is offline   Reply With Quote
Old 18-05-07, 01:01   #13
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Cine ma ajuta si pe mine? :)

off..acum de abia vad topicul..trebuia pus la FOrd...era mai easy
2.8 etse si carburat de 140Cp, perfuzat de 150Cp si de 160Cp varianta de pe Capri 3 2.8i
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 19-05-07, 01:40   #14
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Cine ma ajuta si pe mine? :)

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
off..acum de abia vad topicul..trebuia pus la FOrd...era mai easy
2.8 etse si carburat de 140Cp, perfuzat de 150Cp si de 160Cp varianta de pe Capri 3 2.8i
Pai daca stii motoarele astea OHV de la Ford,da-i omului date.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 20-05-07, 02:09   #15
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Cine ma ajuta si pe mine? :)

n-a mai intrat de 5 zile pe forum..vede el..si mai cere detalii
florin_cars is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -