Cine ma ajuta si pe mine? :)
caut si yo fisa tehnica la un un V6 de 2.7 de ford granada .... sau macar date tehnice sa stiu si eu cate ceva despre el :?
mersi :wink: |
hmm de fapt nici nu stiu sigur daca e de 2.7 :)
eu lam luat de pe un ford taunus de prin 80 - 80 si ceva si credeam ca e de 2.3 si vro 100 de cai si mam documentat putin si am aflat ca la motoru de 2.3 de taunus diametrul pistonului este mai mare si cursa mai mica .. asa ca diamtrul cica ar fi fost de 100 si ceva (nu stiu exact ca nu am cartea langa mine) si la granada de 2.7 e de 98 si lam masurat ... si atat e hehe si cica ar avea 160 de cai e v6 cu rapurt de compresie 9.1:1 o sa fac rost de cartea aya mai tarziu si o sa scriu ce stiu eu despre el VA ROG care mai stiu ceva ... mai zceti si voi MERSI! :wink: |
In perioada aia Ford a facut motoare V6 de 2.8L, dar sunt mai multe, intre 100CP si 170CP. Daca vrei mai multe informatii, intra pe forumul Autoshow, e un tip acolo Ford V6, cred ca stie tot ce te intereseaza, mai ales ca acuma restaureaza tot un Taunus cu V6 de 2.8.
|
date tehnice luate dintro carte :
Ford Taunus 2.3 Motor : V6 la 60 de grade; alezaj / cursa 90 X 60,14 mm; cilindree, 2294 cm3; putere, 108 CP / 5000 rot / min; cuplu, 18 daN.m / 3000 rot / min;rapotr volumetric, 8,75:1; distributie : supape in cap, arbore central, actionat cu pinioane: arbore cotit cu 5 paliere, carburator inversat cu 2 corpuri solex. Ford Granada 2.8 Motor : V6 la 60 de grade; alezaj / cursa 83 X 68,5 mm; cilindree, 2792 cm3; putere, 160 CP / 5700 rot / min; cuplu, 22,5 daN.m / 4300 rot / min;rapotr volumetric, 9,2:1; distributie : supape in cap, arbore central, actionat cu pinioane: arbore cotit cu 4 paliere, injectie de benzina mecanica.\" ... eu am luat motoru asta de pe un taunus si am crezut ca e de 2.3 dar ... are 4 paliere si alezajul 83 mm dar e cu carburator dublu solex :roll: :roll: :?: :?: :?: ..de pe carfolio.com : Ford Granada 1982, 2.8i engine Manufacturer Ford Type V-6 OHV 12 valves total 2 valves per cylinder Bore × stroke 93.00mm × 68.50mm 3.66 in × 2.7 in Bore/Stroke ratio 1.36 Displacement 2792 cc(170.378 cu in) Unitary capacity 465.33 cc/cylinder Compression ratio 9.20:1 Fuel system Bo K-Jet fuel inj. Aspiration Normal Compressor type N/A Intercooler None Catalytic Converter N Max. output 152.1 PS (150.0 bhp) (111.9 kW) @5800 rpm Max. torque 219.0 Nm (162 lbft) (22.3 kgm) @3000 rpm Maximum rpm Coolant Other Specific output 53.7 bhp/litre 0.88 bhp/cu in Specific torque 78.44 Nm/litre Ford Granada 2.3 engine Manufacturer Ford Type V-6 OHV 12 valves total 2 valves per cylinder Main bearings 4 Bore × stroke 90.00mm × 60.10mm 3.54 in × 2.37 in Bore/Stroke ratio 1.5 Displacement 2294 cc(139.988 cu in) Unitary capacity 382.33 cc/cylinder Compression ratio 8.75:1 Fuel system 1 So carb Aspiration Normal Compressor type N/A Intercooler None Catalytic Converter N Max. output (DIN) 115.6 PS (114.0 bhp) (85 kW) @5300 rpm Max. torque (DIN) 175.0 Nm (129 lbft) (17.8 kgm) @3000 rpm Maximum rpm Coolant Water Specific output 49.7 bhp/litre 0.81 bhp/cu in Specific torque 76.29 Nm/litre |
baieti se pare ca vam supraestimat pe toti de pe forumul asta :( se vede clar ca preferati orice alta discutie de orice fel decat sa va implicati intro discutie despre lumea automobilistica
stiu sigur ca sunt fff multi baieti aici care au macar o idee despre ce e aia masina si ce e ala motor dar ... repet le e mult mai usor sa sa posteze un mesaj offtopic sau la un subiect care se refera la altceva sa stiti ca eu nu fac nici o aluzie si nu dau la nimeni in cap si chiar va consider pe TOTI de aici BAIETI DE TREABA dar .... chiar nu puteti sa dati un amarat de raspuns la topicul asta? orice idee e bine venita sau ... va depaseste cumva? eu cred ca nu va dati interesul indeajuns sau poate .. sunt si eu de vina ! :cry: |
Ai tras prea usor concluziile, ai lasat datele alea doar o ora si jumatate ...
In fine, daca te apuci sa calculezi capacitatea motorului : {(PI/4)*[(alezaj)^2]*cursa}*n ,unde n=nr de pistoane, o sa vezi ca varianta cu alezaj de 83mm se verifica, deci datele de la carfolio.com sunt putin gresite. Din ce am mai gasit, motorul de 2.8 V6 pana in 81' a fost pe carburatie, si dupa 81 pe injectie. Daca nu ma insel are 150 CP. |
mersi GSi ... esti baiat
nu era vb de tine pt ca am observat ca tu ai fosr primul care a sarit in ajutor si sa stii ca am o parere ff buna despre tine (nu stiu daca te incalzeste cu ceva) si chiar as vrea sa te cunosc.. :wink: mersi pt info dar ... ce cauta motorul ala pe un taunus? :roll: :roll: |
FXN, crede-ma ca te superi degeaba, stii cum se spune, ca vacarul pe sat.
Daca nu ti-a raspuns nimeni fii sigur ca nu e pentru ca lumea nu are chef de discutii serioase. Din cat am vazut eu pe foarte multe forumuri, in week-end se raspunde mult mai putin la subiectele strict tematice si se abereaza mai mult. Asta ar fi una. A doua cauza a lipsei de raspunsuri e chiar confuzia care domneste in posturile tale. Nu se intelege nimic clar. Ai postat date cu doua motoare de pe doua masini diferite, ai postat si chestii despre motorul tau intercalat, nu mi-am dat exact seama care sunt toate datele motorului tau Asadar, sa recapitulam. Ai un motor V6 de Ford. Tu l-ai luat de pe un Taunus din seria 79-82(nu sunt sigur, cred ca le zice MK5). E pe carburatie si ai masurat tu alezajul 83 mm. Arbore cotit cu 4 paliere. Mai mult nu am reusit sa inteleg clar. Revino cu mai multe date despre motorul tau. Din datele pe care le-ai dat pana acum, am impresia ca motorul respectiv nu e mai mare decat 2.3-ul cu alezaj de 90, ci mai mic. Cred ca e un V6 de 2 litri si de fapt alezajul e de 84 (ai masurat gresit probabil). Vezi http://www.taunus.dk/menu/itech.htm pentru datele despre cele 2 motoare. Daca nu corespunde cu specificatiile celui de 2 litri de acolo, mai da-ne cateva date. |
... e clar ... nu mai stiu nimic
deci e V6 pe carburatie cu alezaj 83 si 4 paliere(ca la 2.8 granada).... cam atat stiu :( |
Daca nu e V6-le de 2 litri din linkul de mai sus, nu are cum sa fie altceva decat unul din cele 3 motoare V6 de aici. Cauta date despre ele (sper ca te descurci cu google :wink: ).Nu stiu care din astea e pe injectie si care pe carburatie, de acum ai doar de cautat date si de comparat cu motorul tau. Alte motoare nu au pus nemtii pe Taunus. Daca nu e nici unul din astea, e mai nasol. E de cautat la toate motoarele OHV de pe Fordurile anilor '80 :?
|
yo am cautat cate ceva pe google si ... asta a fost cel mai aporape ce de am eu ... doar dif de alezaj care e cu 10 mm mai mare ca la mot meu si probabil ca e pe injectie din cauza ca e mai nou
Ford Granada 1982, 2.8i engine Manufacturer Ford Type V-6 OHV 12 valves total 2 valves per cylinder Bore × stroke 93.00mm × 68.50mm 3.66 in × 2.7 in Bore/Stroke ratio 1.36 Displacement 2792 cc(170.378 cu in) Unitary capacity 465.33 cc/cylinder Compression ratio 9.20:1 Fuel system Bo K-Jet fuel inj. Aspiration Normal Compressor type N/A Intercooler None Catalytic Converter N Max. output 152.1 PS (150.0 bhp) (111.9 kW) @5800 rpm Max. torque 219.0 Nm (162 lbft) (22.3 kgm) @3000 rpm Maximum rpm Coolant Other Specific output 53.7 bhp/litre 0.88 bhp/cu in Specific torque 78.44 Nm/litre GSi : {(PI/4)*[(alezaj)^2]*cursa}*n ,unde n=nr de pistoane, o sa vezi ca varianta cu alezaj de 83mm se verifica, deci datele de la carfolio.com sunt putin gresite. Din ce am mai gasit, motorul de 2.8 V6 pana in 81' a fost pe carburatie, si dupa 81 pe injectie. Daca nu ma insel are 150 CP. :roll: 8) 8) 8) 8) ce zici? |
Incearca sa calculezi sau sa masori cumva cursa la motorul tau. De acolo va fi mult mai usor. Daca e de 60 mm sigur nu e motor de granada. Daca e mai mare, ai de comparat.
Vezi si lista asta de motoare Ford, poate e de ajutor. |
Re: Cine ma ajuta si pe mine? :)
off..acum de abia vad topicul..trebuia pus la FOrd...era mai easy :wink:
2.8 etse si carburat de 140Cp, perfuzat de 150Cp si de 160Cp varianta de pe Capri 3 2.8i :D:D |
Re: Cine ma ajuta si pe mine? :)
Quote:
|
Re: Cine ma ajuta si pe mine? :)
n-a mai intrat de 5 zile pe forum..vede el..si mai cere detalii :wink:
|
All times are GMT +2. The time now is 17:39. |
- Copyright 2024 4Tuning