Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 12-04-15, 01:35   #1
edutm

Stock
 
Join Date: Apr 2015
Posts: 1
Default Audi A 4, fierbere ?

Salutare.

Am o problema la un audi a4 din 98, 1.6 cc motor AHL masina am luat-o pentru mine, dar ma omoara o problema ...

Masina ajunge in temperatura mare , si termostatul nu deschide sa bage apa in bloc motor, am schimbat senzorul de temp de pe radiator, am verificat radiator , furtune, nu-i infundat nimic... am schimbat termostatul cu altul nou, care deschide parca dupa 90 grade C dar tot nu deschide sa bage apa, la fel termocupla/ventilatorul nu porneste, am lasat masina pana pe la 98 grade si nu porneste, dar ventilatorul porneste de pe direct de pe baterie, deci e bun.

Sa fie totusi radiatorul, eu cu mecanicul am verificat si circula apa bine,(sus calda, jos rece) nu pare a fi infundat, sa-l bagam la jet sub presiune, si cu aer comprimat sa-l curatam ?

Apoi, am schimbat garnitura de chiuloasa, facut planeitate... tot tot.... la fel , acum am lasat masina pe direct fara termostat, apa sta la 90 grade.

Daca stiti cumva ce ar mai fi de incercat va rog sa ma ajutati.

Cativa prieteni mi-au spus ca audiurile, unele sunt setate ca ventilatorul sa porneasca la 100 grade, sau mai mult, ca fiind lichid sub presiune oricum nu fierbe la 100 grade si nu pierd lichid, deci nu ar fi rau, dar tot nu-mi vine sa cred....

Daca cumva ajunge la peste 100 grade, (o s-o las sa incerc poate porneste termocupla) e mai bine sa las motorul oprit sa se raceasca, sau pornit la ralantiu sa faca ciucuitul si sa se raceasca ??

Va multumesc mult.

Hristos A Inviat, va doresc Sarbatori Fericite.

Numai bine.
edutm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -