Quote:
Originally Posted by HondaD
deci chiar merge doar cu apa?
|
da de unde frate, pentru a merge numai cu hidrogenul produs din apa, ar trebui sa avem o productie de 170 de litri pe minut.
Acest gaz, hidrogen din apa este un aditiv benzinului care inbunatateste arderea in piston,astfel avem 100% arderea benzinului injectat in motor,
Dupa cum stim toti, nici un motor nu are ¸100% ardere, dupa cite stiu aproximativ 30% din benzina injectat in motor nu se arde si se arunca pe teava de esapament in forma de fum si gaze daunatoare, deaceia indrustrija de masini au dezvoltat atita elektronica si numeroase sonde.
Cu ajutorul hidrogenului, noi obtinem o ardere a combustibilului de 100%, dar avem problema cu Lambda sonda, ea citeste prea mult oxigen in teava de esapament si trimite semnal Ecu-lui ca amestecul este prea sarac, si atunci Ecu pompeaza mai multa benzina.
De acea acest tip de generator are mai mult succes la masini vechi care nu au Ecu. foarte bine s-a aratat la motoarele dizel unde au reusit sa reduca conssumul pina la 30-50%.
Cantitatea nominala de hidrogen care avem nevoje este de 1/3 in raport cu cubicajul motorului,daca avem un motor de 1000cm3, nu ne trebuie mai mult de 0,3L/min,productie pe minut.La o asemenea cantitate de gaz nu exixta pericol de nici un fel de explozije, sau rateuri in carburator
Astfel de generatoare nu komsuma mai multe de 6A pentru a produce 0,3L.
Bateria si alternatorul nici nu simt acest consum de energhie.
Tot ce vedeti pe youtube si declarati ce fac alti ca au scazut peste 50% sint basme. La o masini cu tehnologie moderna nu este posibil sa reducem consumul mai mult de 20%.
Acuma sint in desfasurarea unui nou sistem de generator, va voi tine la curent cu descoperirile mele.