Explicati cu ce ajuta dubla debraiere..., ideea e ca daca incerci asta la curse, ori rupi ambreiajul, ori pierzi cursa, ori faci febra musculara...
Eu am o Vectra A, 2000cc, 8 valve, si am spart o cutie de viteze pana acum.
Ca sa schimbi in parametrii optimi cauti pe net specificatiile masinii tale, sau in cartea tehnica a masinii.
La mine spuna ca am cuplu maxim la 3500 ture si puterea maxima (caii) la 5800 ture.
Exact asa scimb si atunci cand ajung in cai, la 5800 si schimb, turometrul ajunge la 3000 si ceva, se aude o bubuitura in toba si masina trage in continuare demential ..., demential pentru puterea ei...; tin sava spun ca de multe ori mi s-a spus ca scoate o flacara pe toba atunci cand schimb treptele, si asta cica din cauza ca schimbi exact unde trebuie...
Oricum..., vreau sa stiu si eu cum e cu dubla debraiere.
Am avut un Cielo si m-am jucat cu el asa cat a fost in rodaj 1500 km.
Adica din aia 1500 m-am jucat cu ambreiajul asa vreo 2-300 km, ca la un momentdat ma obisnuisem sa fac asa...
La ce e buna treaba asta?