Quote:
Originally Posted by Champion
Ca si incepator poti sa conduci in afara tarii? eu stiam ca nu
|
Dupa cīte stiu, tīmpenia asta era pe vremea comunista. Se mai mentine discriminarea asta si acum?
Din moment ce am dat un examen si am luat permisul de conducere, pot sa conduc si īn pampa lui dracu nu numai īn germania.
Singura nasolie este lipsa de experienta si rutina, problemele de limbaj etc. ce apar īn situatia asta. Nu-i mare brīnza sa conmduci ca īncepator 1000 km. Problema se pune sa te sti controla, sa nu īncepi sa-i copiezi pe altii, sa te stapīnesti si sa respecti vitezele recomandate pe autostrazi. Sīnt foarte multe locuri cu viteze minime si nu restrictii. Acolo, daca vezi tabla rotunda albastra unde scrie 120, ei bine trebuie sa tragi cu 120 si nu mai putin. Tragi cu mai putin, te fericeste cu amenda.
Ca īncepator cam zgīrie pe creier sa sti ca
nu ai voie sa mergi cu mai putin de 120 km/h (si ca poti trage si cu 300 daca ai cu ce) pe un tronson de 80 - 100 km si pe pariu ca te apuca emotiile
La asta se adauga zone restrictionate CONDITIONATE. De ex., restrictie 80 numai pe sosea uda. E soseaua uscata, poti sa-i dai si.... 300. Te pune dracu aici sa mergi pe sosea uscata cu 80, te īmpinge careva de la spate īn timp record si te mai trezesti si cu o amenda.
Īn ceea ce priveste autostrazile, nu se prea compara cu "bucatelele" din Romānia iar fluenta de trafic este si asta cu totul alta.
Trebuie sa fi odihnit bine si cumpatat, sa te concentrezi putin mai mult si e OK. Īn afara de asta, daca sti putin germana, cauta pe net semne de circulatie nemtesti, informatiile legislative si documenteaza-te. Sīnt semne ce īn Romānia nu exista si daca nu le sti, e cam problema.
PS:
Chiar ma gīndesc acum, ce face unul care vine īn germania cu o dacie vechie si vede semnul asta
:
(viteza MINIMA 130 km/h)