Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 07-08-10, 10:43   #1
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Thumbs up Rx 7 vs Skyline 4 drifting

Hai salut every1! cateva pareri as vrea mai ales de la practicanti, Tengu daca vezi postu si vrei sa raspunzi m-ar ajuta, e vorba de drifting si ma uit intre un GTT R34 skyline si un RX7 mazda. din ce am observat pe anumite siteuri tehnice mazda are 1.3 motor (:P) si 1280 kg,si poti sa o gasesti la 7 8 mii euro peafara la 350 de cai, GTT R34 skyline are 1410 kg 6 in linie single turbo 280 de cai iar ca pret destul de piperat dupa 10 mii de euro si slabe sanse sa fie umblat la el la pretu ala , sunt deobicei de serie, am citit pe 4tuning cam cati bani trebuiesc bagati in mare pentru a o face de drifting. acum ce recomanda specialistii?! intre ele este din start o diferenta de greutate de 130 kg, stiu ca trebuie sa fie cat mai usoara chiar si inainte sa te apuci sa dai jos panouri scaune si toate cele pt a scapa de cat mai multa greutate inutila.daca mai iau in calcul si taxele de inmatriculare comform calculatorului : skyline 2.5 euro 2 10-11 ani vechime 6750 de euro, iar mazda la 1.3 10-11 ani vechime euro 1 rezulta 2500 de euro. de diferenta de pret la inmatriculari ala e tuningu de drifting (aproape) oricum e un castig.astept sfaturi multumesc!
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 16-08-10, 14:03   #2
rorschach

Stage 5
 
rorschach's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 691
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

cauta r34 in anglia (preturi mai bune )
iar daca vrei sa o faci pentru drift ,de ai nevoie de inmatriculare ? doar nu mergi pe roti la competitii....
rorschach is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 16:37   #3
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

Quote:
Originally Posted by rorschach View Post
cauta r34 in anglia (preturi mai bune )
iar daca vrei sa o faci pentru drift ,de ai nevoie de inmatriculare ? doar nu mergi pe roti la competitii....
Ms pt raspuns, sunt deacord cu tine de a nu merge la competitii pe roti , dar tot nu rezist sa nu ies noaptea afara cu ea si deci am nevoie de inmatriculare, asta k pe lg speeding sa nu mi mai iau retzeta si pt a nu o avea inmatriculata, sa merg ilegal cu ea :P, am obs k motoarele rotative ale rx-ului sunt chiar bune, singurul dezavantaj este k nu sunt piese oriunde pt ele in schimb sunt foarte bune, mai putine piese in motor dekt pt cele cu pistoane etc.... are aproape 50 50 echilibrul (rx 7) motor usor pe fata. M am uitat pe www.pistonheads.uk asa cum ai zis in anglia si de GTT si de FD3s si sunt foarte scumpe sky comparativ cu rx7,mai ieftine decat la nemti dar tot scumbe in paralel cu rx7.
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 16:53   #4
Deiel

Stage 4
 
Deiel's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 181
Member of:
[FORD]
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

Daca e prima ta masina de drift ar trebui sa incepi cu ceva mai ieftin (nu neaparat o tabla distrusa, dar ceva ieftin, deoarece nu e asa usor si probabil o vei mai lovi).
In legatura cu masinile postate de tine, nu stiu ce sa zic de motorul de la Mazda. Desi e de 1.3 in acte, cei de la RAR le baga de 2.6 (cel putin asa e la RX, dar parca au motoare asemanatoare. Asa ca ai grija!
__________________

Ford Fiesta MK6 1.4 TDCi
Deiel is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 22:14   #5
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

RX-urile au motoare rotative....
si cilindreea de 1.3 e echivalenta cu motor de 2600cc
1300cc de RX = 110cai? 120cai!?

Daca nu esti plin de bani....atunci mai bine cauta un ursulet sa il faci de drift, sau o nissan silvia, sau mai stiu eu ce masina mai populara/accesibila, la care gasesti piese mai ieftin, mai rapid.
valib is offline   Reply With Quote
Old 19-08-10, 18:39   #6
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

Quote:
Originally Posted by valib View Post
RX-urile au motoare rotative....
si cilindreea de 1.3 e echivalenta cu motor de 2600cc
1300cc de RX = 110cai? 120cai!?

Daca nu esti plin de bani....atunci mai bine cauta un ursulet sa il faci de drift, sau o nissan silvia, sau mai stiu eu ce masina mai populara/accesibila, la care gasesti piese mai ieftin, mai rapid.
Da valib este si asa cum spui u doar k sunt mare fan importuri( japan cars) nu ma omor cu bmw.Ce greutate are silvia de serie?. dar dc totusi cretinii nostri de la RAR baga un motor de 1.3 din fabrica scris pe hartie la 2.6? are 2 rotoare care din cate am obs pe net fiecare rotor reprezinta 3 pistoane... dar pe hartie scrie clar 1.3, in anglia am vazut fotografii cu ele si cu actele lor iar la ei erau inmatriculate sub 1.3 , nu am vazut nimic de 2.6, si are 230 de cai nu 110 sau 120. ceea ce e f bine pt o masina de serie de 1270 de kg twin turbo.ma mai informez. oricum apreciez fiecare opinie pe care o dati, deaia am si facut post aici pt ca vreau sfaturi de la oameni care daca nu au practica in domeniu macar informatii solide.
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 22:17   #7
golf3diesel

Stage 5
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 309
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

RX7 a fost visul meu inca din NFS dar m-am documentat mai bine ..consumul ei este enorm..deh Wankel,mai ales daca o modifici......mai bine un Skyline :>
golf3diesel is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 22:59   #8
Lukyan

Stage 5
 
Lukyan's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 475
Member of:
[Echipa de sprijin]
[Honda]
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

daca banii nu sunt o problema pentru tine si sti ca iti poti permite sa o repari odata pe saptamana la caroserie(pentru ca o sa dai cu ea) si la motor ca e foarte ciudata,ia-ti rx-7.e mult mai echilibrata din punct de vedere al greutatii(printre putinele masini cu o masa repartizata perfect +/- 0,1% intre punti=>centru de greutate cat mai intre punti,ceea ce te ajuta enrom) plus ca si motorul are posibilitati enorme,chiar daca pare firav.numai tu sa ai habar sa umbli in el.si nu uita ca nu e o masina care sa ti-o repare orice mecanic.
dar daca totusi nu ai habar de masini,mai bine un skyline,si nu un r34.mai bine un r33 GTS-T,pentru ca e foarte usor de facut RWD si are un pret destul de corect pt ce poate sa faca.sau mai bine,un r32 GTS-T,care te costa mai putin,imprumuta multe piese de la silvia,si e RWD de fabrica.
Dar si mai bine,pentru inceput un S13 de terfeleala e si mai bun .
__________________
http://datingsidorsingel.com/

Last edited by Lukyan; 22-08-10 at 23:02.
Lukyan is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 15:08   #9
FLAME

Stage 5
 
FLAME's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 892
Member of:
[Hyundai]
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

Quote:
Originally Posted by Lukyan View Post
dar daca totusi nu ai habar de masini,mai bine un skyline,si nu un r34.mai bine un r33 GTS-T,pentru ca e foarte usor de facut RWD si are un pret destul de corect pt ce poate sa faca.sau mai bine,un r32 GTS-T,care te costa mai putin,imprumuta multe piese de la silvia,si e RWD de fabrica.
Dar si mai bine,pentru inceput un S13 de terfeleala e si mai bun .
r33 GTS-T e RWD din fabrica
FLAME is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 21:27   #10
Disclaimer

Stage 2
 
Disclaimer's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 38
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

Quote:
Originally Posted by Lukyan View Post
daca banii nu sunt o problema pentru tine si sti ca iti poti permite sa o repari odata pe saptamana la caroserie(pentru ca o sa dai cu ea) si la motor ca e foarte ciudata,ia-ti rx-7.e mult mai echilibrata din punct de vedere al greutatii(printre putinele masini cu o masa repartizata perfect +/- 0,1% intre punti=>centru de greutate cat mai intre punti,ceea ce te ajuta enrom) plus ca si motorul are posibilitati enorme,chiar daca pare firav.numai tu sa ai habar sa umbli in el.si nu uita ca nu e o masina care sa ti-o repare orice mecanic.
dar daca totusi nu ai habar de masini,mai bine un skyline,si nu un r34.mai bine un r33 GTS-T,pentru ca e foarte usor de facut RWD si are un pret destul de corect pt ce poate sa faca.sau mai bine,un r32 GTS-T,care te costa mai putin,imprumuta multe piese de la silvia,si e RWD de fabrica.
Dar si mai bine,pentru inceput un S13 de terfeleala e si mai bun .
Inteleg, care e treaba cu R34, chiar si GTT are 1410 kg de serie, cam sus comparativ cu rx7 la 1270, iar motoru ala al ei chiar dak e ciudat am observat ca pe cap de rotor sunt 3 piese comparativ cu 40 pe cap de piston, si deci multe la el de faramat nu prea sunt,intradevar sunt mai greu de gasit si mai pieperate dar asta e sportu :P. inca o chestie dc 1.3 motor rotativ mi l ia in cocalaria ca un 2.6??????!vad pe siteuri de anglia si germania inmatriculate ca 1.3 dc la noi e invers pana si inmatricularea unei masini?!poate gresesc eu si as vrea o parere. nu de alta dar dupa calculatorul lor imi ia 19 mii de euro s o inmatriculez...... euro 1, 2.6 (am pus optiunea asta) 10-11 ani vechime....rezulta 19mii 650 de euro...la bulgari imi ia 300 de euro doar k merg pe procura si mie cam frica
Disclaimer is offline   Reply With Quote
Old 24-08-10, 13:20   #11
Lukyan

Stage 5
 
Lukyan's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 475
Member of:
[Echipa de sprijin]
[Honda]
Default Re: Rx 7 vs Skyline 4 drifting

Quote:
Originally Posted by FLAME View Post
r33 GTS-T e RWD din fabrica
ai dreptate,m-am incurcat in GT-R`uri si GTS-T`uri .Cel care e usor de facut RWD e GT-R R32,care e AWD de fabrica.

Quote:
Originally Posted by Disclaimer View Post
Inteleg, care e treaba cu R34, chiar si GTT are 1410 kg de serie, cam sus comparativ cu rx7 la 1270, iar motoru ala al ei chiar dak e ciudat am observat ca pe cap de rotor sunt 3 piese comparativ cu 40 pe cap de piston, si deci multe la el de faramat nu prea sunt,intradevar sunt mai greu de gasit si mai pieperate dar asta e sportu :P. inca o chestie dc 1.3 motor rotativ mi l ia in cocalaria ca un 2.6??????!vad pe siteuri de anglia si germania inmatriculate ca 1.3 dc la noi e invers pana si inmatricularea unei masini?!poate gresesc eu si as vrea o parere. nu de alta dar dupa calculatorul lor imi ia 19 mii de euro s o inmatriculez...... euro 1, 2.6 (am pus optiunea asta) 10-11 ani vechime....rezulta 19mii 650 de euro...la bulgari imi ia 300 de euro doar k merg pe procura si mie cam frica
nu te mai intreba dc,ca oricum nu se schimba nimic.ei vor doar bani .cat despre inmatriculatul pe BG...nu am avut de-aface cu ei,si nici nu am idee.

Last edited by Lukyan; 24-08-10 at 13:25.
Lukyan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -