Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 29-04-06, 11:28   #76
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by xpander
imi place ca 99% dintre voi mananca un kcat pe care nici macar nu l-au gustat sau macar vazut inainte.
mdeah......
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 30-04-06, 16:24   #77
procos
Toyota Driver

Stage 3
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 90
Member of:
[Toyota]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Parerea mea este ca daca se va liberaliza acest tip de importuri de masini s.h. dealerii de masini noi vor avea oferte mult mai avantajoase decat acum(in special pentru sistemul de plata in leasing)si va fi ca in Germania, ca vad ca tot la ea va referiti cand vine vorba de masini. De exemplu vei putea plati 70 de euro/luna sa zicem la un R. Megane si cand te-ai saturat de ea te asteapta un fel de sistem tip buy-back pentru masini luate in leasing si iti iei alta. Cel putin asa am vazut eu ca ii pe afara. Poate pana la urma ar fi mai avantajos sa iei una noua, ca nah ce-i nou, nu-i second hand.
procos is offline   Reply With Quote
Old 30-04-06, 16:36   #78
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

in tarile din afara sunt masini cu numere de uniune. adik ... nu au numere de RO sau Italia sau etc. ci de uniune. nu am inteles faza aceea ... masinile acelea cum exista??
Detman is offline   Reply With Quote
Old 30-04-06, 16:51   #79
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by Detman
in tarile din afara sunt masini cu numere de uniune. adik ... nu au numere de RO sau Italia sau etc. ci de uniune. nu am inteles faza aceea ... masinile acelea cum exista??


de uniune ??????????Pt.ca are EU pe numar?
poate CD .
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 01-05-06, 00:31   #80
Jady

Stage 5
 
Jady's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 378
Member of:
[Opel]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Din cate stiu eu, in dreapta, unde la noi e acum RO si tricolorul, la ei e steagul uniunii (cel albastru cu stele) si jos scrie tara. Sper sa se adopte si la noi asta, dar ... oare se vor schimba IAR metodele de numerotare?
__________________
Prowd owner of a 16V Cali
Vand odorizante organice California Scents, dureaza minim 60 de zile => https://forum.4tuning.ro/525-consumab...icate-usa.html
Jady is offline   Reply With Quote
Old 01-05-06, 01:15   #81
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by Jady
Din cate stiu eu, in dreapta, unde la noi e acum RO si tricolorul, la ei e steagul uniunii (cel albastru cu stele) si jos scrie tara. Sper sa se adopte si la noi asta, dar ... oare se vor schimba IAR metodele de numerotare?
chestia asta zic eu ca o sa apara peste catva timp , oricum vor mai fi valabile cele vechi mult timp , la unguri sau introdus cele noi dupa un an ce au intrat in UE dar cele vechi inca sunt valabile ...
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 01-05-06, 07:16   #82
Jady

Stage 5
 
Jady's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 378
Member of:
[Opel]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Ok, pana acum nu a aflat nimeni ceva concret? Stiu ca astia or sa ne cam faca sa asteptam pana dau vreo chestie oficiala, dar ma gandesc ca poate e cineva care cunoaste ceva pe la guvern, zvonuri, etc... Si sincer nu vad de ce s-ar mai pune taxe pt Euro 3 odata intrati in UE.
Jady is offline   Reply With Quote
Old 07-05-06, 21:55   #83
2CrAzY2DrIvE

Stage 1
 
Join Date: May 2006
Posts: 10
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

adica, lamuriti-ma si pe mine, daca am o masina fara acte(opel calibra), dupa ce intram in UE o sa o pot inmatricula?
2CrAzY2DrIvE is offline   Reply With Quote
Old 07-05-06, 22:32   #84
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by 2CrAzY2DrIvE
adica, lamuriti-ma si pe mine, daca am o masina fara acte(opel calibra), dupa ce intram in UE o sa o pot inmatricula?
Nu cred, fiindca nu poti dovedi provenienta, ar putea s-o considere furata. Daca ai actele din tara de origine, probabil ca se va putea.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 08-05-06, 19:23   #85
Jady

Stage 5
 
Jady's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 378
Member of:
[Opel]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by procos
Parerea mea este ca daca se va liberaliza acest tip de importuri de masini s.h. dealerii de masini noi vor avea oferte mult mai avantajoase decat acum...
Yeah, right, vezi sa nu se lase matrasiti dealerii... sa fim seriosi. Nu stiu de ce, dar presimt ca nu va fi chiar asa simplu. In foamea lor de bani, si a guvernului (tot de bani) s-ar putea ca si cei care au avut norocul sa isi achizitioneze o batranica sportiva atunci cand se putea, sa nu mai poata circula din cauza unor taxe nejustificat de mari. Nu uitati, traim in Romania, orice este posibil (si nu o zic in sensul bun).
Jady is offline   Reply With Quote
Old 21-06-06, 13:30   #86
RikA

Stage 2
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 64
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by Proddigy

Aceste niveluri de taxare se aplica si pentru autoturismele cu motoare diesel mai mici de 1,3 litri. In cazul masinilor cu propulsoare pe benzina care au capacitati cuprinse intre 1,4 si 1,6 litri, precum si pentru cele cu motoare diesel cu o cilindree intre 1,5 si 1,7 litri, taxa de inmatriculare e de 1.050 de euro (pentru motoare Euro 3 si Euro 4), respectiv 1.575 de euro pentru Euro 2 sau mai putin. Pentru masinile mai puternice, cu o capacitate cuprinsa intre 2,5 si 3 litri pentru motoare pe benzina si 3 litri - 3,5 litri pentru motoare diesel, taxa de inmatriculare ajunge la 5.250 de euro (pentru Euro 3 si Euro 4).
PSŞ nu mi se pare chiar asa mare taxa asta de inmatriculare pt un motor de 1.9 de la o octavia sau un pasat pe care il iei cu 5000 (octavia) si 8000 (passat) aprox de prin 2000 - 2002 plus inca 1000 inmatricularea e numa bine decat sa dai 12.000 14.000 pe la noi pe una alergata
Si la motoarele de 2000 cc diesel cit va fi taxa?
Se mai adauga alte taxe pe linga asta (taxa vamala , tva )???
RikA is offline   Reply With Quote
Old 26-06-06, 14:44   #87
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

totul o sa se rezume la "oua"... adica cine este mai tare in a sustine un punct de vedere, ce are fiecare de castigat(uniunea sa scape de vechituri, si romania sa-si mentina vanzarile de masini noi si sa aduca mai multi bani la buget)....
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 26-06-06, 15:05   #88
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

si oare cine va castiga acest duel ?
Spark is offline   Reply With Quote
Old 26-06-06, 22:08   #89
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

hmmmm poate nu am citit f atent dar vad ca nu a amintit nimeni de RENAULT ...cam cine credetzi ca se zbate atat pentru taxa asta si este impotriva importurilor de masini mai veki de 8 ani ???
A fost o emisiune pe OTV imediat dupa moartea regretatei Laura Stoica... moderatorul spunea la un moment dat " daca Laura isi cumpara cu banii pe care ia dat pe R Clio, un BMW seria 5 sau 7, un AUDI, Mondeo etc etc ...deci o masina mai mare si mai sigura decat Clio si care costa mai putin decat Clio, mai murea ???
Boys ce dreaq mah...nu va datzi seama ca daca se va da drumul la treaba asta...Renaultu' o va lua in manutza (ma iau de R pentru ca se lauda atata cu stelele obtinute la crash teste si pentru ca fac "legea" la noi) si le vor scadea vanzarile (de asta se cam sperie toti ...dar cel mai rau dl Stroe de la UAP)
Poate gresesc dar un BMW seria 5 sau 7 din 93-96 nu prea se compara cu Logan, Clio,Megane etc etc. Si oricum NU SE MAI FAC MASINI PENTRU O VIATA...nu neaparat sa "mori' cu masina aia ...dar vreau sa vad si eu de cate ori intra in service o masina d'asta ESPizata, ARSizata samd, si de cate ori au intrat masinile care au facut istorie. Parca inainte o masina vedea service-ul pe la 80-100.000 km (cu probleme ceva mai serioase) nu la 20-50.000 cum se intra acum cu majoritatea marcilor fabricate de dupa 2000... sunt singur ??? daca da datzi cu pietre
Am o masina de 28 de ani...va invit sa o vedetzi so sa o testati... si mai vreau sa vad Loganu' peste 15 ani, nu peste 28... siii ATENTIE masina mea nu a fost una d'aia tinuta in garaj...a fost lovita, a fost "gusata"...are ceva km
Bafta
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 11-07-06, 13:39   #90
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

STIRI DUREROASE !
Cei ce visau la o masina SH dupa aderare pot sa-si ia gindul .
raspunsul il aveti aici:
612 euro, taxa minima pentru un Logan

Taxele percepute, de la 1 ianuarie 2007, la inmatricularea autoturismelor vor creste gradual,
peste valorile stabilite de Ministerul Finantelor prin Codul Fiscal, majorarea fiind in functie
de gradul de poluare al masinii si de vechimea acesteia, au decis, marti, deputatii
Propunerile de majorare a noilor taxe au venit inca din timpul dezbaterilor la Codul Fiscal din
Senat din partea Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Autoturisme (APIA). Reprezentantii
APIA sustineau ca prevederile Codului Fiscal referitoare la taxa speciala sa fie modificate,
astfel incat pentru masinile care au catalizatori incadrati intre euro 3 si noneuro sa se plateasca
sume de cateva ori mai mari fata de valorile calculate de Finante.







Aceelasi principiu a fost respectat si in Comisia de Buget Finante a Camerei Deputatilor.
"Am ajuns la o solutie de compromis astfel incat taxele pentru masinile euro 3 sa fie mai
mari si sa creasca gradual", a declarat, citat de NewsIn, presedintele Comisiei de Buget
Finante, Mihai Tanasescu.

Ca urmare, pentru masinile euro 3 cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 cmc cu o
vechime mai mica de sase luni taxa de inmatriculare creste de la 250 de euro, propusa
de Finante, la 612 euro, iar pentru cele cu o capacitate cilindrica de peste 3.000 cmc
dar cu o vechime de sase ani taxa creste de la 4.436 euro la 5.070 euro.

7.500 de euro - taxa pentru un autovehicul din 2000

Pentru masinile euro 2, euro 1 si noneuro taxa de inmatriculare creste doar in cazul
celor care au o vechime de peste sase ani, Astfel, pentru o masina euro 2 de pana in
1.600 de cmc taxa creste de la 940 euro la 2.700 euro, iar pentru cele cu o capacitate
de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.300 de euro la 6.240 de euro. Pentru o masina euro 1
cu o capacitate cilindrica de pana in 1.600 de cmc taxa creste de la 1.316 euro la 3.744 euro,
iar pentru cele cu o capacitate de peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 de euro la 7.020 de euro.

In cazul masinilor noneuro taxa de inmatriculare creste pentru cele cu o capacitate cilindrica
de pana in 1.600 cmc de la 2.444 euro la 4.000 euro, iar pentru cele cu o capacitate de
peste 3.000 cmc taxa creste de la 4.584 euro la 7.500 euro.

Taxa speciala pentru prima inmatriculare a fost introdusa in proiectul de lege a Codului Fiscal,
pe baza unor principii care vizeaza, in primul rand, protectia mediului. Taxa ar trebui
sa descurajeze atat cumpararea de masini cu emisii mari de noxe, cat si invadarea pietei
auto romanesti, dupa aderare, cu autoturisme la mana a doua, asa cum s-a constatat din
experienta tarilor recent integrate din Est. Pretul masinilor second-hand va scadea simtitor,
din 2007, odata cu eliminarea taxelor vamale si a accizelor.

Iar calculul exact il aveti aici:
http://www.cotidianul.ro/index.php?i...ash=04f2fd194f
turbojack is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -