Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 19-04-06, 12:48   #16
Vladz

Stage 5
 
Vladz's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

1: Masinile de afara vor fi mult mai bune decat cele de aici ... un exemplu un passat din 93 care pe la noi costa intre 3000 - 4000 euro , in afara il iei cu 700 - 900 euro si mai pui si ca e full options piele jenti aer geamuri , si acolo nu sunt gropi si cratere ca sa sufere bucshele amortizoare planetare etc cu siguranta chiar daca au cu 50.000 - 80.000 kilometri in plus fatza de cele de la noi sunt cu mult mai bune .
2: Dar in 2007 nu cumva se va ieftini destul de mult piata auto Second Hand ? daca se da liber la importuri de masini necatalizate ?
Vladz is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 12:59   #17
Vladz

Stage 5
 
Vladz's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
Talking Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Executivul intentioneaza sa introduca o taxa pentru inmatricularea masinilor second-hand aduse in tara dupa aderarea la Uniunea Europeana. Ea va fi stabilita luindu-se in calcul metodologia aplicata in acest sens de tarile care au intrat in UE in ultimul val.

Pentru inmatricularea unui autoturism pe benzina cu o capacitate cilindrica mai mica de 1,1 litri, taxa se ridica in Ungaria la 525 de euro pentru cele echipate cu motoare Euro 3 si Euro 4, respectiv 787 de euro pentru cele cu motoare Euro 2 sau non-euro.

Aceste niveluri de taxare se aplica si pentru autoturismele cu motoare diesel mai mici de 1,3 litri. In cazul masinilor cu propulsoare pe benzina care au capacitati cuprinse intre 1,4 si 1,6 litri, precum si pentru cele cu motoare diesel cu o cilindree intre 1,5 si 1,7 litri, taxa de inmatriculare e de 1.050 de euro (pentru motoare Euro 3 si Euro 4), respectiv 1.575 de euro pentru Euro 2 sau mai putin. Pentru masinile mai puternice, cu o capacitate cuprinsa intre 2,5 si 3 litri pentru motoare pe benzina si 3 litri - 3,5 litri pentru motoare diesel, taxa de inmatriculare ajunge la 5.250 de euro (pentru Euro 3 si Euro 4).
PSŞ nu mi se pare chiar asa mare taxa asta de inmatriculare pt un motor de 1.9 de la o octavia sau un pasat pe care il iei cu 5000 (octavia) si 8000 (passat) aprox de prin 2000 - 2002 plus inca 1000 inmatricularea e numa bine decat sa dai 12.000 14.000 pe la noi pe una alergata
Vladz is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 13:01   #18
xpander

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 105
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Cryo, am avut de-a lungul timpului: dacie 1310, cielo, passat din 2001, bmw e34 '92 si acum bmw e36 din 93. Pisica mea da clasa oricarui logan sau clio sau golf sau megane sau ce *** mai vrei tu de masina (nu zic de modelele de varf aici). Are LSD, ABS, Airbaguri, trapa el., piele, dublu climatronic, oglinzi electrice incalzite, scaune incalzite, distributia greutatii 50-50, proiectoare,
192 cai, euro 2, consum 12 in oras mers normal, vmax 240km/h (260 pe bord), 4 stele la ncap, tractiune spate, design grav.. spune-mi o masina noua pana in 20.000 de euro care are toate astea. A mea costa 6500.
xpander is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 13:03   #19
xpander

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 105
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by Proddigy
Executivul intentioneaza sa introduca o taxa pentru inmatricularea masinilor second-hand aduse in tara dupa aderarea la Uniunea Europeana. Ea va fi stabilita luindu-se in calcul metodologia aplicata in acest sens de tarile care au intrat in UE in ultimul val.

Pentru inmatricularea unui autoturism pe benzina cu o capacitate cilindrica mai mica de 1,1 litri, taxa se ridica in Ungaria la 525 de euro pentru cele echipate cu motoare Euro 3 si Euro 4, respectiv 787 de euro pentru cele cu motoare Euro 2 sau non-euro.

Aceste niveluri de taxare se aplica si pentru autoturismele cu motoare diesel mai mici de 1,3 litri. In cazul masinilor cu propulsoare pe benzina care au capacitati cuprinse intre 1,4 si 1,6 litri, precum si pentru cele cu motoare diesel cu o cilindree intre 1,5 si 1,7 litri, taxa de inmatriculare e de 1.050 de euro (pentru motoare Euro 3 si Euro 4), respectiv 1.575 de euro pentru Euro 2 sau mai putin. Pentru masinile mai puternice, cu o capacitate cuprinsa intre 2,5 si 3 litri pentru motoare pe benzina si 3 litri - 3,5 litri pentru motoare diesel, taxa de inmatriculare ajunge la 5.250 de euro (pentru Euro 3 si Euro 4).
PSŞ nu mi se pare chiar asa mare taxa asta de inmatriculare pt un motor de 1.9 de la o octavia sau un pasat pe care il iei cu 5000 (octavia) si 8000 (passat) aprox de prin 2000 - 2002 plus inca 1000 inmatricularea e numa bine decat sa dai 12.000 14.000 pe la noi pe una alergata
de unde ai cifrele astea ?
xpander is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 13:12   #20
Vladz

Stage 5
 
Vladz's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
Talking Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by xpander
Cryo, am avut de-a lungul timpului: dacie 1310, cielo, passat din 2001, bmw e34 '92 si acum bmw e36 din 93. Pisica mea da clasa oricarui logan sau clio sau golf sau megane sau ce *** mai vrei tu de masina (nu zic de modelele de varf aici). Are LSD, ABS, Airbaguri, trapa el., piele, dublu climatronic, oglinzi electrice incalzite, scaune incalzite, distributia greutatii 50-50, proiectoare,
192 cai, euro 2, consum 12 in oras mers normal, vmax 240km/h (260 pe bord), 4 stele la ncap, tractiune spate, design grav.. spune-mi o masina noua pana in 20.000 de euro care are toate astea. A mea costa 6500.
nici chiar asa ca ar fi multe de zis pana in 20.000 A4 , pasat de 180 CP , mertz C klass , M3 cel de 321 CP din 99 ... poate ca un 10.000 - 13.000 era mai potrivit
Vladz is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 13:14   #21
Vladz

Stage 5
 
Vladz's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
Talking Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by xpander
de unde ai cifrele astea ?
Dintr-un ziar ... poti cauta pe http://www.clubafaceri.ro/info_stiri/2006/04/10/3780 este unde scrie SUPRATAXE pe masinile UE nu sunt aberatzii de ale mele
Vladz is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 13:22   #22
xpander

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 105
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by Proddigy
nici chiar asa ca ar fi multe de zis pana in 20.000 A4 , pasat de 180 CP , mertz C klass , M3 cel de 321 CP din 99 ... poate ca un 10.000 - 13.000 era mai potrivit
comparatia era cu masini noi, 0 km
xpander is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 14:01   #23
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by xpander
esti cu pluta bah baiatule, nu exista nici un kit de conversie euro 3. Cu Ferrari aberezi iarasi grav, m-am saturat de pustani ca tine care vor sa se dea interesanti. Lasa-ne cu basmele tale de adormit gandaci, vezi-ti de bicicleta ta non-poluanta.
Mai controleaza-te. Esti mai tanar decat mine, daca ti-ai dat varsta reala, asa ca n-au sens impresiile astea cu "baiatule", "pustani ca tine" etc.

Referitor la Ferrari si legile californiene: mai intereseaza-te. Vei remarca (cu o oarecare surpriza), ca nu numai Ferrari ci si alte marci de prestigiu au avut probleme din cauza legislatiei foarte dure referitoare la poluare si siguranta. Uite aici un doc de pe ARB.ca.gov (site-ul autoritatii californiene raspunzatoare de calitatea aerului), prin care Ferrari (si alte cateva marci) au fost in cele din urma "trecute cu vederea" (din motive economice), deoarece nu se puteau incadra in normele aplicate in mod normal vehiculelor. Daca vei mai cauta, vei gasi si cazul unui alt model Ferrari, care nu a putut fi vandut in California din cauza ca centura pasagerului nu ar fi oferit protectie suficienta unui pasager de sex feminin. Google e de partea ta, foloseste-l cu incredere.

In ce priveste kiturile despre care vorbesc, ele exista, si este un domeniu in care se investeste mult. Cateva din tehnologiile folosite: DPF (Diesel Particulate Filters), DOC (Diesel Oxidation Catalyst), EGR (Exhaust Gas Re-circulation), SCR (Selective Catalytic Reduction), rescrieri de ECU pentru modificarea timing-urilor etc. Cel mai adesea, kitul e o combinatie intre aceste tehnologii. Daca tot nu esti convins de existenta lor, uite aici un alt document, Retrofitting Emission Controls On Diesel-Powered Vehicles care dezvolta mai mult subiectul. Pentru mai multe detalii, google dupa "retrofit controls" sau "Low NOx Rebuild Kits"

Asa ca mai lasa frustrarile la o parte, si incearca sa intelegi ce vreau sa spun aici. Daca totusi nu reusesti, nu te stresa prea tare, sa nu ramai cu sechele...

Cat despre "bicicleta" mea, noi sa fim sanatosi
__________________
The name's Dover. Ben Dover
https://forum.4tuning.ro/showthread.p...812#post819812
cryo is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 14:22   #24
Vladz

Stage 5
 
Vladz's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 2,182
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Xpander are dreptate - ... si nu vad rostul unei discutii in contradictoriu ... sa pastram totusi subietul topicului ... daca mai ceva de adaugat CRYO in privinta lui te rog sa o faci daca nu ... cauta cearta in alta parte ...
Vladz is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 14:37   #25
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

e curios cum cel ce aduce argumente e acuzat ca (,) cauta cearta
Dar, vazand de la cine vine "acuzatia", inteleg

Am incercat sa explic motivatia din spatele unei asemenea reglementari... din pacate e greu, vorbind cu oameni care percep legea (in general) doar prin prisma constrangerilor pe care le implica, fara a incerca sa ii inteleaga ratiunea.

Cine a avut urechi de auzit, a auzit. Cine nu, nu o va face nici de-acum inainte

Imi cer scuze pentru off-topic.
cryo is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 15:21   #26
xpander

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 105
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

omule, tu vorbesti despre ferrari de acum zeci de ani care e normal sa nu poata fi adus si nu numai in california ci oriunde. Si nu conteaza ca e ferrari, porsche sau volga. Apoi, conversiile de euro se fac numai de la euro 1 la euro 2. studiaza intai problema in profunzime nu-mi da linkuri cautate la repezeala pe google ca sa ai ce scrie.

NU ma cert, dar vad ca insisti cu aberatiile. Nu te-am contrazis din placere, as fi preferat sa fie o discutie constructiva. Aberatii si pareri de "specialisti" vad la tv all day long.

si ontopic acum: de fapt protectia mediului nu are nici o treaba cu poluarea de la autoturisme. Daca intr-adevar ii durea de mediu aveau 1000 de alte surse de poluare MULT MAI MARI de care sa se lege (de ex rafinariile cu tehnologie din anii 60). Cine e informat stie ca importatorii auto si dacia au gasit ministerul mediului ca singura arma impotriva cresterii mari de importuri SH.

Acum referitor la NOI versus SH, iarasi e cunoscut ca o f. mare parte profitul adus de o masina o reprezinta piesele de schimb. Economic vorbind e un progres pt noi ca tara daca se liberalizeaza piata auto SH din mai multe motive:

1. vindecarea parcului auto de junghiurile de dacii si de celelalte cazane neintretinute de prin 80 (reparate in fata blocului, etc)

2. dezvoltarea segmentului service auto autorizat (disparitia usor usor a mecanicilor de bloc),

3. ieftinirea serviciilor si imbunatatirea calitatii lor, scaderea furturilor de piese,

4. obligativitatea dacia de a-si revizui atitudinea fata de consumatorul roman -> nu sa scoti in 2006 o masina care se rastoarna si nici macar nu are ABS doar ca sa folosesti aceeasi linie de asamblare de la supernova !

si mai sunt...
xpander is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 15:41   #27
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by xpander
...
1. vindecarea parcului auto de junghiurile de dacii si de celelalte cazane neintretinute de prin 80 (reparate in fata blocului, etc)

2. dezvoltarea segmentului service auto autorizat (disparitia usor usor a mecanicilor de bloc),

3. ieftinirea serviciilor si imbunatatirea calitatii lor, scaderea furturilor de piese,

4. obligativitatea dacia de a-si revizui atitudinea fata de consumatorul roman -> nu sa scoti in 2006 o masina care se rastoarna si nici macar nu are ABS doar ca sa folosesti aceeasi linie de asamblare de la supernova !

si mai sunt...
inca un argumet in pulus d c un SH de afara e mai bun.
zi-mi cati oameni de acolo isi repara masina in fatza casei sau a blocului ... cand se strica ceva o baga direct in service ... unde sunt oameni care stiu ce fac
masina e mult mai bine intretinuta acolo fatza de aici

la fel e valabila si faza cu ABS-ul ... acolo abs-ul si air-bagul din cate stiu eu sunt dotari standard la o masina ... de destula vreme ...
in vreme ce aici ... ce mare tam-tam s-a facut ca este dacie cu abs ...
Spark is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 15:49   #28
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Quote:
Originally Posted by xpander
Apoi, conversiile de euro se fac numai de la euro 1 la euro 2. studiaza intai problema in profunzime nu-mi da linkuri cautate la repezeala pe google ca sa ai ce scrie.
Quote:
01 April 2005
AUDI TO SUPPLY RETROFIT OPTION FOR PARTICULATE FILTER IN ***URE



INGOLSTADT, Germany - From this autumn, Audi will be supplying a retrofit option for particulate filter systems for vehicles that hitherto satisfy the Euro 2, Euro 3 or Euro 4 emissions standard.

As matters stand, virtually all Audi models with diesel engines have satisfied what is currently the most stringent emission standard (Euro 4) for more than two years. Unlike its competitors, Audi achieves this exclusively through internal engine modifications, as a result of which all emissions are cut simultaneously, in other words nitrogen oxides and hydrocarbons as well as particulates. The particulate emissions of Audi vehicles have been cut by 91 percent since 1990.

Audi already supplies a particulate filter for the A4, A6 and A8 car lines. It is gradually extending its range to include all model series and engines. In addition, all A8, A6 and A4 versions with a V6 engine are to be prepared ex works for retrofitting a particulate filter. This will then make it easy for the customer to have the filter installed at a later date.

Audi is focusing on second-generation filtration technology for these diesel particulate filters. They operate without additives and represent an intelligent, user-friendly solution thanks to their regenerative control.
Sursa: Audi

Faptul ca nu ai auzit tu, nu inseamna ca nu exista.

Ma retrag din discutie, deoarece intentia mea a fost prost inteleasa.
cryo is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 16:13   #29
xpander

Stage 3
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 105
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

Incredibil, citezi un articol despre ce face audi in 2005 la productia de diesel. Ori nu te descurci cu engleza ori ai o problema de logica.

Singura "conversie" care se poate face costa 2500 de euro, adica imi cumpar un motor SH din 2001 cu euro 3 si-l pun pe masina.
xpander is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 16:22   #30
cryo

Stage 4
 
cryo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 240
Member of:
[Honda]
Default Re: UE = aproape orice masina veche inscrisa?

am spus ca ma retrag din discutie, dar revin pentru a-ti oferi o traducere a paragrafului relevant, pentru ca evident, limbile straine nu sunt "elementul" tau....

"Din aceasta toamna, Audi va oferi o optiune de conversie a sistemelor de filtre de particule pentru vehiculele care pana acum nu satisfaceau standardele de emisii Euro 2, Euro 3 sau Euro 4."

Inteleg ca ti s-a incurcat limba-n gura la vederea adverbului hitherto, dar puteai sa te uiti intr-un dictionar....

Ce naiba, tu ai inteles ca din aceasta toamna, Audi se apuca de facut masini care sa respecte Euro 2, 3 si 4?!

Last edited by cryo; 19-04-06 at 16:24.
cryo is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -