Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
03-02-04, 13:04
|
#61
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
TNos: ai 2 mesaje private de la mine
|
|
|
03-02-04, 13:25
|
#62
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 797
|
__________________
tractor u650 cu tempomat
|
|
|
03-02-04, 15:18
|
#63
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 344
|
daca ai cumva tractiune pe fata si faci si franare si acceleratie risti sa belesti discu de ambreaj sau vreo planetara
un prieten a patit asa
|
|
|
03-02-04, 16:53
|
#64
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Cred ca se aplica la fel de bine si daca e tractiune spate.
|
|
|
03-02-04, 19:19
|
#65
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 344
|
daca tu zici asa e pentru ca nu am incercat asa cu tractiune pe fata
|
|
|
04-02-04, 00:10
|
#66
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
care e cea mai buna turatie pt un demaraj rapid?
|
|
|
04-02-04, 08:30
|
#67
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
La Oltcit, turatia optima pentru un demaraj rapid e 4000-4500 rmp.
|
|
|
04-02-04, 09:29
|
#68
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Depinde de masina, cel mai bine e sa o tii in jurul turatiei de cuplu maxim si dai drumul la ambreiaj treptat, in timp ce calci acceleratia.
|
|
|
04-02-04, 10:58
|
#69
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Eu am spus optimul pentru Oltcit 1.3. E normal sa dai drumu' treptat la abreiaj. Daca-i dai drumu' din prima, de tot, patinezi si pierzi foarte mult. La o liniutza si demarajul conteaza, nu ?
__________________
DelSol D13Z6
|
|
|
04-02-04, 13:23
|
#70
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of: [Midnight Racers]
|
Conteaza chiar destul de mult, poti pierde si pana la 10 metri din cauza unui demaraj prost. Eu zic ca e mai important decat ratarea unei trepte de exemplu. Mai ales la masini cu probleme de motricitate (de exemplu putere mare, peste 200CP, numai pe axa fata, sau peste 400 doar pe axa spate), e foarte important sa controlezi bine ambreiajul la plecare. Dau si eu exemplu de la mine, motorul are 2 varfuri ale cuplului, unul pe la 2600rpm si altul pe la 4000rpm, eu prefer sa o tin in apropierea varfului mai de jos (intre 2500-3000), ca e diferenta mai mica si ambreiajul se sincronizeaza repede.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'
I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
|
|
|
04-02-04, 15:56
|
#71
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
|
asta o stiam si eu cu cuplu maxim si asa faceam si cu ambreiajul,dar am intrebat ca sa aud mai multe pareri de la cei care stiu ca nu strica!acum vad ca fac bine!multumesc mult baieti!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
|
|
|
04-02-04, 17:17
|
#72
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 344
|
4x4 ii cel mai tare am fost cu un ursulet 4x4 325(ix)
nu puteam sa il facem sa patineze pe asfalt.cupla si tasnea in maxim 2 sec .cand am ajuns pe un drum laturalnic si am dat o treata inferioara
a scurmat in pamant de nu am vrut sa cred .ii super tractiunea integrala
|
|
|
17-02-04, 08:48
|
#73
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 959
|
asa e!!
Si eu am tot un 325ix.  \"Naspa\" e ca nu prea poti sa te invarti cu ea sau sa faci burnout 
in rest... 4x4 rulez
|
|
|
19-02-04, 00:42
|
#74
|
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
27-02-04, 16:55
|
#75
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,283
|
burnout si alte alea
Hai sa-mi dau si eu cu parerea. Sunt sofer la un grec si in toata amatoria mea, am reusit sa merg cu f multe masini. Personala n-am. De cand ma stiu am avut lipici la masina altuia, iar de cand mi-am luat permis n-am ratat nici o ocazie sa conduc orice cu motor si 4 roti....
Avem si noi la firma un Mercedes E230 din '92 in 4 cilindrii de 130 cai hidramat.
Nu e cine stie ce puternic si am incercat si eu tot felui de smecherii sa \"ma dau\" de fund intr-o parte sau in alta. Derapeaza destul de usor, dar mai mult de 180 de grade nu face orice ar fi. Luam stanga maxim, acceleram, derapam 180 si ma opream, dar ROTILE PATINAU IN CONTINUARE PE LOC. Luam invers de volan si faceam opturi, dar cu pauza intre ele. Am incercat si sa tin frana si sa accelerez in acelasi timp. Mai mult de 2200 - 2300 nu se tureaza orice ar fi si una din roti patineaza sigur, poate amandoua din cand in cand, dar ff usor adik nici vorba de burnout, fum, nimic, cam ca si cum ar fi blocate de ASR sau ceva asemanator. Daca eram pe umed si viram, tindea sa plece intr-o parte de fund, dar iar ff usor, deci parerea mea (din cunostintele acumulate din filme si intrebarile de pe forum) e ca cei care fac burnout cu tractiunea pe spate in acel moment prin nu stiu ce metoda FRANEAZA DOAR PE FATA. Altfel nu cred ca ar avea putere sa invarta rotile blocate atat de tare incat sa scoata fum fara sa se intample ceva rau.....
Ma repet, parerea mea!
|
|
|
|
|