Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini

Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente

Reply
 
Thread Tools
Old 11-05-09, 13:37   #1
Cosmin Arsene

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 468
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât în UE

Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi luate din România sunt mai ieftine decât în restul UE


Piaţa auto din România a primit un dar neaşteptat prin decizia Comisiei Europene de a înlesni cumpărarea unui autovehicul nou din oricare stat memru UE prin impunerea obligativităţii ca la vânzarea fiecărei maşini noi să fie eliberat un certificat de conformitate care va simplifica procesul de înmatriculare al autoturismului în altă ţară.Un singur lucru mai rămâne acum, acela ca importatorii şi dealerii din România să ştie să folosească în mod inteligent această măsură, date fiind preţurile mai mici din ţara noastră la maşini noi decât în alte state ale Uniunii.

Deşi această realitate a preţurilor mai mici la autovehiculele noi vândute în România nu este de obicei conştientizată de mulţi dintre noi, la o căutare pe internet puţin mai detaliată se poate observa că, dacă la noi un Volkswagen Golf are un preţ de pornire de până în 16.000 de euro, în Germania, acelaşi model, este cu 2.000 de euro mai scump.

Aceleaşi fenomen se întâmplă şi în Franţa, unde un Renault Megane nu poate fi cumpărat cu mai puţin de 20.000 de euro faţă de 15.000 de euro în România, sau în Italia unde preţul de pornire pentru modelul Fiat Bravo este mai mare cu 3.000 de euro faţă de cei 13.000 de euro ceruţi pe aceeaşi maşină în ţara noastră.

Iar dacă nemţii ar vrea să cumpere o Dacia Sandero direct din România ar câştiga peste 600 de euro. Asta pentru că la noi, cel mai ieftin Sandero costă 6.900 de euro, iar în Germania se vinde cu 7.500 de euro.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	handshake.jpg
Views:	52
Size:	51.7 KB
ID:	912907  

Last edited by Cosmin Arsene; 11-05-09 at 13:41.
Cosmin Arsene is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 14:43   #2
Limba14

Stage 4
 
Limba14's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

dar calitatea masinilor care se vand in romania si a celor care se vand in restul UE cum e?
sa fie oare identica?!
Limba14 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 14:49   #3
marian_tgv

Stage 5
 
marian_tgv's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 454
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

Quote:
Originally Posted by Limba14 View Post
dar calitatea masinilor care se vand in romania si a celor care se vand in restul UE cum e?
sa fie oare identica?!
nu cred...
marian_tgv is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 15:20   #4
lucian1985

Stage 5
 
lucian1985's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 338
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

Eu cred ca masinile care exista si in Romania, si in Franta sau in Germania sunt la fel.
lucian1985 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 15:26   #5
TR_00_ANN

Stage 5
 
TR_00_ANN's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 410
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

o veste buna, insa calitatea lasa de dorit
TR_00_ANN is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 15:36   #6
Limba14

Stage 4
 
Limba14's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

Quote:
Originally Posted by lucian1985 View Post
Eu cred ca masinile care exista si in Romania, si in Franta sau in Germania sunt la fel.
daca ar fi la fel calitatea, preturile ar fi oarecum asemanatoare.
gandeste-te putin la exemplul cu renault megane prezentat mai sus.
diferenta de 5.000 de euro.
ori sunt renault prosti ca vand acelasi produs cu 25% mai ieftin, ori pretul real este cel de 15.000, caz in care ii ia de prosti pe francezi.
parerea mea ca raspunsul este undeva ma mijloc, dar tinde mai mult spre varianta "masina mai ieftina, dar mai slaba calitativ".
nu de alta dar exista foarte multe pareri care sustin ca masini second aduse de afara, cu 3-4 ani vechime se comportau/aratau identic sau chiar mai bine decat unele aproape noi achizitionate din romania.
__________________
Future Lamborghini owner.

Limba14 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 16:16   #7
cardiacarest2005

Stage 1
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 10
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

cine crede ca exista diferente de calitate e retardat....masina e asamblata in acelasi loc de aceeasi oameni cu aceleasi materiale,la noi se dau cu preturi mai mici pt ca si noi avem bani mai putini si ii obliga concurenta .... mai ales cea a daciei...sa cautati preturi la masini noi europene in sua sa vedeti acolo preturi mici...
cardiacarest2005 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 16:28   #8
Limba14

Stage 4
 
Limba14's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

Quote:
Originally Posted by cardiacarest2005 View Post
cine crede ca exista diferente de calitate e retardat....masina e asamblata in acelasi loc de aceeasi oameni cu aceleasi materiale,la noi se dau cu preturi mai mici pt ca si noi avem bani mai putini si ii obliga concurenta .... mai ales cea a daciei...sa cautati preturi la masini noi europene in sua sa vedeti acolo preturi mici...
poate de aceea sunt asa mici preturile in sua pt ca "nici aia nu au bani"...la fel ca si noi
Limba14 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 19:25   #9
best_fan

Stage 4
 
best_fan's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 186
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

Quote:
Originally Posted by Limba14 View Post
dar calitatea masinilor care se vand in romania si a celor care se vand in restul UE cum e?
sa fie oare identica?!
da , calitatea este la fel , singurele , dar si cele mai importante diferente la masinila noastre si cele din alte tari sunt : soferii (proprietarii , astia conteaza cel mai mult in viata unei masini ) , drumurile (daca le mai putem numi asa ) , carburantul (care este in ultimul hal , deci mai prost ca asta nici ca am vazut ), uleiurile (sunt unele firme , care se apropie de ''calitatea mare '' a carburantilor )si nu in ultimul rand service-urile de la colt de strada (care doar carpesc/peticesc/plombeaza , NU REPARA ) , nu fac exceptii nici cele de la dealer (sunt cateva marci care fac acest lucru ) iti ''repara'' masina ca in 3-4 sapt sa te intorci la ei din nou ...
best_fan is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 19:43   #10
ovytt
Audi Driver

Stage 3
 
ovytt's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 109
Member of:
[AUDI]
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

normal k sunt mai ieftine.. incep de la preturi mai mici da nu incep cu aceleashi optiuni. fiekre importator stabileste nivelul standard in tara in care importa. De aceea shi aceste diferente de preturi. Uitati-va de ex la Golf in germania kre sunt optiunile standard shi kte dintre acestea lipsesc in romania
ovytt is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 22:01   #11
marius3030

Stage 5
 
marius3030's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,061
Member of:
[Fiat]
[Opel]
[SKODA]
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

calitatea normal ca este la fel,dar diferentele astea asa mari de preturi..nustiu ce sa spun
marius3030 is offline   Reply With Quote
Old 11-05-09, 23:55   #12
ICE_golf4
VW Driver

Stage 3
 
ICE_golf4's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 135
Member of:
[VW]
[SKODA]
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

la faza asta sunt doua treburi......Stiu pe cineva care lucreaza la audi in germania si spunea k din fabrica ies 2 tipuri de masini....Tip A si tip B......Tipul A este trimis in Europa de vest si o parte din Europa centrala, si cele de tip B sunt trimise in Europa de est...Nu stiu acum cate diferenta sunt intre tipurile astea, da asa zicea omu`.....si plus de asta....sunt mai scumpe acolo dar incep cu mult mai multe optiuni stock decat la noi, de aceea si pretul asta....la noi pretul e facut pentru romani, si optiunile ti le pui tuh daca te mai tine sacosa.....
ICE_golf4 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-09, 18:14   #13
mario79

Stage 3
 
mario79's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 116
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

ce bine le spune cardiacarest2005 , omu are dreptate!!!!!!!!!!!
mario79 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-09, 23:21   #14
Cezarionut

Stock
 
Cezarionut's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 7
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

Quote:
Originally Posted by lucian1985 View Post
Eu cred ca masinile care exista si in Romania, si in Franta sau in Germania sunt la fel.
la aspect...
Cezarionut is offline   Reply With Quote
Old 13-05-09, 21:52   #15
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Salvarea pieţei auto româneşti: maşinile noi din România sunt mai ieftine decât î

Quote:
Originally Posted by Cosmin Arsene View Post
[B][SIZE="4"].... un Volkswagen Golf are un preţ de pornire de până în 16.000 de euro, în Germania, acelaşi model, este cu 2.000 de euro mai scump.

în Italia unde preţul de pornire pentru modelul Fiat Bravo este mai mare cu 3.000 de euro faţă de cei 13.000 de euro ceruţi pe aceeaşi maşină în ţara noastră.

Iar dacă nemţii ar vrea să cumpere o Dacia Sandero direct din România ar câştiga peste 600 de euro. Asta pentru că la noi, cel mai ieftin Sandero costă 6.900 de euro, iar în Germania se vinde cu 7.500 de euro.
Aici nu se tine cont de dotari.
La Sandero cei 600 euro in plus sunt al doilea airbag si servodirectia ,obligatorii in Germania sa fie in standard.
Versiunile standard din UE sunt peste cele de la noi,dictate de siguranta.
Pe cei ce nu cred in diferentele constructive ale masinilor est-vest,ii invit sa se documeteze pe la reprezentante.Cei ce lucreaza pe monomarca afirma clar ca aceste diferente exista si sunt notabile,plecand de la materialele din interior,stratul de vopsea si terminand cu numarul de suduri pe caroserie.
Diferenta de pret achizitie este determinata clar de optionalele oferite si anumite aspecte de calitate.
Aceste lucruri trebuiesc spuse nu de jurnalisti ce abia fac diferenta dintre volan si roata ,nu de "părerologi" de ocazie pentru care "ursuletul" e masina suprema iar un Golf TDI un dulce vis ,ci de cei care lucreaza pe ele si le repara .
__________________

Last edited by turbojack; 13-05-09 at 21:57.
turbojack is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -