Go Back   Forum 4Tuning > Diverse > FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc.

FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc. Colectia de filme

Reply
 
Thread Tools
Old 25-05-05, 07:41   #16
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
deci cutie cu variatie continua a raportului de transmisie . . . .
care variaza
Variabil
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 25-05-05, 07:54   #17
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

Quote:
Variabil
care este
COObra is offline   Reply With Quote
Old 25-05-05, 13:21   #18
Soichiro
Guest
 
Posts: n/a
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
bai gluma e gluma da voi observati ca masina aia nu schimba nici o viteza . . . . e probabil cutie cu variatie continua a rapottului de transmisie. . . . ma gandesc . . . .oricum demonstreaza ca mitul japonoaicelor tunate este o gluma proasta
Daca iti arat un filmulet cu un GTR32 care ajunge la 300km/h in cam 13 secunde, n-ai mai zice asa ceva de acel mit. Toate dragsterele au parte de acel tip de transmisie.
  Reply With Quote
Old 25-05-05, 17:11   #19
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

da, dar Corvettul asta o face cam in 5 sec

Oricum, asta nu e masina de strada. Ma mir cum au reusit sa pastreze forma caroseriei de serie, care de obicei se schimba radical.

Cel mai rapid corvette \"de strada\" se apropie de cel mai rapid skyline, si el tot \"de strada\".
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 25-05-05, 22:37   #20
vcosmin

Stage 2
 
Join Date: May 2003
Posts: 40
Default

In caz ca nu v-ati dat seama este vorba de 200m, and second, and second
japonezele domina la competitii de drag, and last
Boost, it's the #2 replacement for displacement.

vcosmin is offline   Reply With Quote
Old 26-05-05, 05:55   #21
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"vcosmin\"
In caz ca nu v-ati dat seama este vorba de 200m, and second, and second
japonezele domina la competitii de drag, and last
Boost, it's the #2 replacement for displacement.

200m? Se prea poate, ma miram io oricum sa fie pe 400m, avand in vedere ca 4 sec nu fac decat dragstere top fuel

oricum 4.xx pe 200m e oricum extrem de bine.

secundo, e discutabila treaba cu cine domina cursele de drag, depinde....

3rd adn last, there's no replacement for displacement avand in vedere ca FI se poate pune pe orice masina
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 26-05-05, 19:08   #22
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

frumos demaraj oare ce o avea sub capota cred ca te sperii...frumos ce sa zic...sunt uimit...da asa e la dragstere isi incalzesc cauciucurile inainte de cursa ca sa aiba aderentza mai ridicata?intreb ca la dragstere nu prea ma pricep dar cred ca incepe sa ma fascineze...
orlando is offline   Reply With Quote
Old 26-05-05, 20:02   #23
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

da
sunt niste oameni acolo care pregatesc pista (sau ma rog, portinunea dinaintea pistei), ai sa vezi ca luceste asfaltu, pare ud, eh asta e facut in mod special, apoi vii si incalzestri cauciucurile/slickurile (asta la o masina mai puternica normal, si nu awd) cum face asta din film. Pregatirea poate sa faca o diferenta enorma in timpul pe care-l obtii
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 31-05-05, 14:32   #24
car_in_heaven

Stage 3
 
Join Date: May 2005
Posts: 75
Default mai mai

ba...cursa e pe 200 de metri...si dupa cum puteti vedea...in 4.7 secunde atinge 181 de mile pe ora..ceea ce e exact 289.6 km pe ora...... si inca ceva ..aparentzele inseala...nu e caroseria originala...e din fibra de carbon combinata cu fibra de sticla....1 pt ca e mai usoara...si 2: pt ca nu cedeaza la vant..mai ales in conditile in care le solicita aia.. si apropo de portiunea unde iti incalzesc gumele...nu te supara...dar e uda...dar ulterior racita cu turbine speciale... si nu neaparat fac burnoutu ala pt asi incalzi cauciucurile..ci pentru a distruge primul strat de cauciuc..acesta find mai lucios,deoarece cauciucurile sunt noi..de fiecare data...si odata distrus primul strat..cele de mai jos nu mai sunt lucioase..se au o aderentza mai buna..
__________________
get low
car_in_heaven is offline   Reply With Quote
Old 01-06-05, 02:48   #25
BMW_M

Stage 2
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 71
Default

Quote:
si nu neaparat fac burnoutu ala pt asi incalzi cauciucurile
tocmai pt a incalzi cauciucurile se face burnout ,ca sa aiba aderenta.Cauciucurile incalzite devin mai 'lipicioase'.
BMW_M is offline   Reply With Quote
Old 01-06-05, 12:02   #26
GABBY_

Stage 5
 
GABBY_'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,430
Member of:
[Opel]
Default

ala e un corvette pe o pista de dragsterr-e in sua si nu cred ca vei putea iesii vreo data cu asa ceva pe strazi.filmul e luat de pe dc ++
GABBY_ is offline   Reply With Quote
Old 01-06-05, 19:13   #27
car_in_heaven

Stage 3
 
Join Date: May 2005
Posts: 75
Default scuze

scuza-ma....dar asta am incercat sa explic ...da nu m-am facut inteles.. am zis ca \"nu neaparat\"....binenteles ca se incalzesc cauciucurile alea...ca e si normal....si asta icercam sa explic...ca distrug primul strat de cauciuc..iar celelalte sunt \"proaspete\" ..intelegi....nush cum sa explic exact..tre sa vezi pe viu..... zilele astea fac un film cu un prieten... acum pregatim un burnout..si nu avem o camera sa filmam....sper ca maine sa facem..si il pun pe forum
car_in_heaven is offline   Reply With Quote
Old 12-07-06, 11:38   #28
Duruselu
Audi Driver

Stage 5
 
Duruselu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 416
Member of:
[AUDI]
[4Rally]
Default Re: Demaraj cu noua mea masina . . .

amayzing...
Duruselu is offline   Reply With Quote
Old 10-04-07, 00:43   #29
criss4u

Stage 4
 
criss4u's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 215
Member of:
[Pole Position Racers]
Default Re: Demaraj cu noua mea masina . . .

tati ala nu e nici un v6 te asigur eu
)
criss4u is offline   Reply With Quote
Old 10-04-07, 09:01   #30
SUPAPA_Jr

Stage 5
 
SUPAPA_Jr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Demaraj cu noua mea masina . . .

da....dar postul e DIN 2006 MAI MULT CA SIGUR )
SUPAPA_Jr is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -