FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc. Colectia de filme |
25-05-05, 07:41
|
#16
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
deci cutie cu variatie continua a raportului de transmisie . . . .
|
care variaza
|
Variabil
|
|
|
25-05-05, 07:54
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
|
|
|
|
25-05-05, 13:21
|
#18
|
Guest
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Ford_V6\"
bai gluma e gluma da voi observati ca masina aia nu schimba nici o viteza . . . . e probabil cutie cu variatie continua a rapottului de transmisie. . . . ma gandesc . . . .oricum demonstreaza ca mitul japonoaicelor tunate este o gluma proasta
|
Daca iti arat un filmulet cu un GTR32 care ajunge la 300km/h in cam 13 secunde, n-ai mai zice asa ceva de acel mit. Toate dragsterele au parte de acel tip de transmisie.
|
|
|
25-05-05, 17:11
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
da, dar Corvettul asta o face cam in 5 sec
Oricum, asta nu e masina de strada. Ma mir cum au reusit sa pastreze forma caroseriei de serie, care de obicei se schimba radical.
Cel mai rapid corvette \"de strada\" se apropie de cel mai rapid skyline, si el tot \"de strada\".
|
|
|
25-05-05, 22:37
|
#20
|
Stage 2
Join Date: May 2003
Posts: 40
|
In caz ca nu v-ati dat seama este vorba de 200m, and second, and second
japonezele domina la competitii de drag, and last
Boost, it's the #2 replacement for displacement.
|
|
|
26-05-05, 05:55
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"vcosmin\"
In caz ca nu v-ati dat seama este vorba de 200m, and second, and second
japonezele domina la competitii de drag, and last
Boost, it's the #2 replacement for displacement.
|
200m? Se prea poate, ma miram io oricum sa fie pe 400m, avand in vedere ca 4 sec nu fac decat dragstere top fuel
oricum 4.xx pe 200m e oricum extrem de bine.
secundo, e discutabila treaba cu cine domina cursele de drag, depinde....
3rd adn last, there's no replacement for displacement avand in vedere ca FI se poate pune pe orice masina
|
|
|
26-05-05, 19:08
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of: [Hyundai]
|
|
|
|
26-05-05, 20:02
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of: [4Tuning International]
|
da
sunt niste oameni acolo care pregatesc pista (sau ma rog, portinunea dinaintea pistei), ai sa vezi ca luceste asfaltu, pare ud, eh asta e facut in mod special, apoi vii si incalzestri cauciucurile/slickurile (asta la o masina mai puternica normal, si nu awd) cum face asta din film. Pregatirea poate sa faca o diferenta enorma in timpul pe care-l obtii
|
|
|
31-05-05, 14:32
|
#24
|
Stage 3
Join Date: May 2005
Posts: 75
|
mai mai
ba...cursa e pe 200 de metri...si dupa cum puteti vedea...in 4.7 secunde atinge 181 de mile pe ora..ceea ce e exact 289.6 km pe ora...... si inca ceva ..aparentzele inseala...nu e caroseria originala...e din fibra de carbon combinata cu fibra de sticla....1 pt ca e mai usoara...si 2: pt ca nu cedeaza la vant..mai ales in conditile in care le solicita aia.. si apropo de portiunea unde iti incalzesc gumele...nu te supara...dar e uda...dar ulterior racita cu turbine speciale... si nu neaparat fac burnoutu ala pt asi incalzi cauciucurile..ci pentru a distruge primul strat de cauciuc..acesta find mai lucios,deoarece cauciucurile sunt noi..de fiecare data...si odata distrus primul strat..cele de mai jos nu mai sunt lucioase..se au o aderentza mai buna..
__________________
get low
|
|
|
01-06-05, 02:48
|
#25
|
Stage 2
Join Date: Jul 2004
Posts: 71
|
Quote:
si nu neaparat fac burnoutu ala pt asi incalzi cauciucurile
|
tocmai pt a incalzi cauciucurile se face burnout ,ca sa aiba aderenta.Cauciucurile incalzite devin mai 'lipicioase'.
|
|
|
01-06-05, 12:02
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,430
Member of: [Opel]
|
ala e un corvette pe o pista de dragsterr-e in sua si nu cred ca vei putea iesii vreo data cu asa ceva pe strazi.filmul e luat de pe dc ++
|
|
|
01-06-05, 19:13
|
#27
|
Stage 3
Join Date: May 2005
Posts: 75
|
scuze
scuza-ma....dar asta am incercat sa explic ...da nu m-am facut inteles.. am zis ca \"nu neaparat\"....binenteles ca se incalzesc cauciucurile alea...ca e si normal....si asta icercam sa explic...ca distrug primul strat de cauciuc..iar celelalte sunt \"proaspete\" ..intelegi....nush cum sa explic exact..tre sa vezi pe viu..... zilele astea fac un film cu un prieten... acum pregatim un burnout..si nu avem o camera sa filmam....sper ca maine sa facem..si il pun pe forum
|
|
|
12-07-06, 11:38
|
#28
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 416
Member of: [AUDI] [4Rally]
|
Re: Demaraj cu noua mea masina . . .
amayzing...
|
|
|
10-04-07, 00:43
|
#29
|
Stage 4
Join Date: Apr 2007
Posts: 215
Member of: [Pole Position Racers]
|
Re: Demaraj cu noua mea masina . . .
tati ala nu e nici un v6 te asigur eu
)
|
|
|
10-04-07, 09:01
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of: [2 Roti]
|
Re: Demaraj cu noua mea masina . . .
da....dar postul e DIN 2006 MAI MULT CA SIGUR )
|
|
|
|
|