NSX e mult mai usor decat Supra si cu un turbo poate fi o arma destul de tare dar dintr-un roll nu are nici o sansa in fata la o Supra cu turbo mai mare de 66mm si cu un boost peste 25 psi...
Supra asta din film degeaba are turbo de 67mm cand foloseste doar 16 psi...
Daca ar fi folosit macar 25 psi lucrurile stateau cu totul altfel.
__________________ BBC : Of the cars you've owned, which was your favourite?
The Stig : My Toyota Supra [Mk IV, 1992-2002, with three-litre, straight-six twin-turbo engine]. It was berserk fast, with hardened suspension and all the bells and whistles. I think in a track test with a Ferrari it would win. It was incredibly quick and it kept my attention the whole time.
nu are sens sa vorbim de 2 masini decat daca au puteri apropiate.
atunci se vad diferentele de rapoarte , fiabilitate, tractiune si chestii de genul.
intotdeauna o sa fie o masina care o sa fie mai puternica dar pana una alta , la aceeasi putere acel nsx care probabil are bolt on doar ... l-a cam facut muci ...
sper ca ai inteles ce am vrut sa zic.
ps: sa nu mai vorbim ca supra de la un anumit numar de cai , pe strada , la un start de pe loc e varza .. pe cand nsx pleaca de ramai mut
nu are sens sa vorbim de 2 masini decat daca au puteri apropiate.
atunci se vad diferentele de rapoarte , fiabilitate, tractiune si chestii de genul.
intotdeauna o sa fie o masina care o sa fie mai puternica dar pana una alta , la aceeasi putere acel nsx care probabil are bolt on doar ... l-a cam facut muci ...
sper ca ai inteles ce am vrut sa zic.
ps: sa nu mai vorbim ca supra de la un anumit numar de cai , pe strada , la un start de pe loc e varza .. pe cand nsx pleaca de ramai mut
NSX are doar bolt on...lol... NSX-ul ala are 100% fully built engine + Turbo si daca observi cand accelreaza si Supra in a 2-a cursa NSX-ul cu greu se mai departeza si asta fiind doar la 16 psi pe Supra(cu greu 500cp).( nu te lasa pacalit de numai 15 psi la NSX fiindca fiecare motor gestioneaza psi altfel si din cate stiu NSX-ul ala are un sistem Twin Turbo care necesita mai putin PSI pt a genera putere)
Treaba sta asa... Supra cu un single pe ea din roll e cam "untouchable" se stie daca stai si pe site-uri de afara nu numai 4tuning.ro...
Plecatul de pe loc depinde de mai multi factori... Intradevar Supra nu pleaca stralucit de pe loc dar stiu unele care rup in 2 a masini cu 4wd si oricum de obicei masina care pleaca mai bine intr-o cursa cu Supra este ajunsa pana la urma si depasita deci plecarea nu e totul...
Uite cateva exemple mai jos...
Si probabil ala este cel mai rapid NSX pe care l-am vazut si nu e cine stie ce...
eu zic sa nu mai pupi atat in fund supra.
sincer si eu am ajuns la concluzia ca e o masina supra evaluata.
nu zic ca nu e buna sau ca nu e performanta.
motivul pentru care nu vezi nsx modificate e acelasi pentru care nu vezi nici bmw m3 modificate.
SUNT SCUMPE ca masini si piesele evident.
eu sunt de parere ca, cea mai performanta masina dpdv al raportului calitate pret/cai/performante este corvette-ul ... c6 z06 e cu adevarat o masian de drag.
Corvette e intradevar atractiv pt ce pret are ofera foarte mult.
Am vazut de curand o Supra la un dealer din SUA era din 1993, COMPLET STOCK si costa aproape 30,000usd... Ti se pare ca e ieftina...? Cei drept arata impecabil lol
Motivul pt care sunt asa multe Supra tunate si nu ma refer la din alea tip The Fast and The Furious... este pur si simplu din cauza motorului exceptional cu un potential enorm de modificare si o rezistenta foarte mare...
Poate ca nu stiai asta dar motorul unei Supra din 93' 2JZ-GTE suporta peste 1000hp cu componente interne stock pe cand cel al unui 2007 Corvette Z06 nici nu viseaza la asa ceva... Asta zic eu ca merita respectat...
Nu este supraestimata pur si simplu si-a demonstrat valoarea si inca este capabila sa bata orice stock sau tunata...
pariu ca un nsx stock devoreaza o supra stock ? chiar si un c6z06 stock
un nsx stock face pe 400m ( pe pista evident ) low 11 , 10.x chiar
sincer .... daca supra stock scoate atat ... eu ma inclin ... dar am mari dubii ...
plus ca motorul honda este aspirat , non turbo, si mai mic ca si cilindree decat al unei supra.
si sa nu mai vorbim de fiabilitatea motoarelor ...
honda e honda ... toyota nu e rea .. dar nu e nr 1.
ca si fapt divers , o alta intrebare .. ai observat ca in general masinile supra de pe streetfire au nevoie de cca 100 cai in plus fata de orice cu care se intrec pentru a putea face fata/castiga ?
asta in general pentru ca au caii aia doar pe o zona de cca 500 rpm , top rpm... nu pe o banda larga de turatie .. dyno queen ca sa zic asa ..
pariu ca un nsx stock devoreaza o supra stock ? chiar si un c6z06 stock
un nsx stock face pe 400m ( pe pista evident ) low 11 , 10.x chiar
sincer .... daca supra stock scoate atat ... eu ma inclin ... dar am mari dubii ...
plus ca motorul honda este aspirat , non turbo, si mai mic ca si cilindree decat al unei supra.
si sa nu mai vorbim de fiabilitatea motoarelor ...
honda e honda ... toyota nu e rea .. dar nu e nr 1.
ca si fapt divers , o alta intrebare .. ai observat ca in general masinile supra de pe streetfire au nevoie de cca 100 cai in plus fata de orice cu care se intrec pentru a putea face fata/castiga ?
asta in general pentru ca au caii aia doar pe o zona de cca 500 rpm , top rpm... nu pe o banda larga de turatie .. dyno queen ca sa zic asa ..
Imi pare rau sa te dezamagesc...
2003 Honda NSX 13.7 @ 106.7 mph
1998 Toyota Supra Turbo 13.3 @ 108 mph
Si Honda mai buna ca toyota... ?nu prea cred... in afara cea mai asociata marca cu termenul RICE este Honda.... si sa dau 80,000-90,000 usd pe o masina si sa fiu facut RICER..... NO THANKS....
contraziceri.....avetzi dreptate si unul si altul in diferite situatzii, revenim la subiect, sa avem noi bani sa facem asa ceva la o masina si mai ales de ultima tehnologie