Go Back   Forum 4Tuning > Diverse > FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc.

FILME - MOVIES - MASINI - CURSE - DRIFTURI - BURNOUT - RECLAME - etc. Colectia de filme

View Poll Results: Care este preferatul tau?
Bugatti Veyron 45 34.09%
Nissan GT-R 87 65.91%
Voters: 132. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 29-07-09, 22:37   #91
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by livvas View Post
bah da lasati vrajelile astea cu nissan de 1300cp si supra si toate alea...da is tari ....dar cat rezista? la 2-3 liniute schimba motoru, bugatiul e facut sa reziste si nu poti sa il bagi in clasa cu alte masini e mult prea deosebit si mai ales E STOCK !!!!!!!! ce ar fi sa modificam si motorul ala HA????
FA UN CALCUL!!!
si nu am nimik personal cu cei care cred ca puterea e totul ...numa caaaa.....NU E ASA , mai conteaza si cum o pui pe asfalt
Cat e facut sa reziste?Iar in leg cu fiabilitatea, urmareste atent emisiunea https://www.youtube.com/watch?v=Hj6N554hLGc .
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 01:16   #92
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
bmw 123 cati cai putere scoate?din cati cm3 .te rog lumineaza-ne daca tot zici ca scoate doar din 4-5000 de cm3 puteri de peste 100 cp/litru
M3 4.0 V8 420 CP

M5/6 5.0 V10 507 CP.

Te-am luminat ? Trebuie sa iti explic ca la cilindree mica este mult mai usor sa scoti puteri litrice mari ?

Am zis eu ca DOAR din 4-5000 CMC ? Am zis ca la capacitatile alea, relativ mari scot 100CP/litru. La 8000+ RPM nu ca la alea mici nu ar putea.

Si 123 ala nu este dizal ? bi turbo dizal mai exact ?
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 01:21   #93
atbecstasy

Stage 2
 
atbecstasy's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 34
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
M3 4.0 V8 420 CP

M5/6 5.0 V10 507 CP.

Te-am luminat ? Trebuie sa iti explic ca la cilindree mica este mult mai usor sa scoti puteri litrice mari ?

Am zis eu ca DOAR din 4-5000 CMC ? Am zis ca la capacitatile alea, relativ mari scot 100CP/litru. La 8000+ RPM nu ca la alea mici nu ar putea.

Si 123 ala nu este dizal ? bi turbo dizal mai exact ?
si din 8.0 w16 cu 4 turbine nu ti se pare usor sa scotzi 1001 cai ? ) gandeste ca viperul din motor de 8.0 are doar 510 cai shi v10-le de la de M are 507 din motor de 5.0 in fine ... poate sunt yo mai prostalau da chiar nu mi se pare impresionant 1001 cai din w16.4 shi motor de 8.0 + 4 turbine ... si mai ales ca mashina nu e foarte eficienta pe circuit ... intradevar accelereaza fulminant dar sa ne gandim shi la cealalta parte ce motor are cate turbine are shi asa mai departe ... + 30.000 de euro pe luna asigurarea sau cat naiba e nu stiu exact dar oricum o cifra destul de mare ... as prefera alta masina ... acuma fiecare cu cei place ...
atbecstasy is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 09:08   #94
livvas

Stage 2
 
livvas's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 70
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Cat e facut sa reziste?Iar in leg cu fiabilitatea, urmareste atent emisiunea https://www.youtube.com/watch?v=Hj6N554hLGc .
inca odata ...motorul acela nu e tras de par deloc cei de la vw au zis ca o sa scoata o masina d peste 1000cp si au facuto de 1001 calculat doar sa fie peste 1000 e un fel de simbol cifra, dupa parerea mea bugatiul este capabil sa scoata si peste 1500cp dar nu asta e probleama ,si mie imi plac japonezele si oricine stie ca is facute sa scoti peste 1000 cp din ele dak vrei ,exista masini si exista gusturi dar trebuie recunosscut ca masina e foarte buna
__________________
experienta este un lucru care nu il primesti pe gratis
livvas is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 11:29   #95
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by atbecstasy View Post
si din 8.0 w16 cu 4 turbine nu ti se pare usor sa scotzi 1001 cai ? ) gandeste ca viperul din motor de 8.0 are doar 510 cai shi v10-le de la de M are 507 din motor de 5.0 in fine ... poate sunt yo mai prostalau da chiar nu mi se pare impresionant 1001 cai din w16.4 shi motor de 8.0 + 4 turbine ... si mai ales ca mashina nu e foarte eficienta pe circuit ... intradevar accelereaza fulminant dar sa ne gandim shi la cealalta parte ce motor are cate turbine are shi asa mai departe ... + 30.000 de euro pe luna asigurarea sau cat naiba e nu stiu exact dar oricum o cifra destul de mare ... as prefera alta masina ... acuma fiecare cu cei place ...
1) Motorul de Veyron este capabil lejer de mult peste 1000CP

2) Viper are tot 8000CMC ca Veyron si jumatate din putere. Impresionant nu ?

1001CP / 8000 CMC = 125CP / litru. Tot 125CP / litru are si X5/6 M care este lansat acum cateva luni nu acum cativa ani.

Are 1/2 din putere, 1/2 din cilindree si 1/2 din numarul de turbo. Totul este proportional, ce ti se pare asa usor sa scoti 125CP/litru din 8000CMC ? Tu crezi ca aici este ca la 2 TFSI ? Este chiar foarte impresionant. Dintr-o banala resoftare mai scoti o gramada de CP, vezi ca este unul usor modificat.

3) La un M5 ti se pare interesant 500CP/5 litri = 100CP / litru dar la Veyron 1000CP / 8 litri nu este impresionant ? Este EVIDENT ca pentru a pastra puterea litrica la cilindree mare ori maresti boost-ul in turbo ori numarul de turbo. De aia Veyron are 4 turbo dar nu are 3 bari in ele ca sa scoata 1000CP din 5 litri ca CCXR. Ca sa nu mai vorbim ca M5 este motor de turatie ridicata. Se duce bine peste 8000RPM ca sa scoata puterea aia. Veyron care nevoie de 2000 RPM mai putin pentru a scoate puterea maxima.

In plus la un motor fara sa ajunga la 8.5k RPM uita-te ce este in stare sa faca BMW. Motorul 6 cilindri, 3000 cmc bi turbo de 300 CP (335i).

100 cp / litru / biturbo la o cilindree mult mai mica. Si aici se putea ceva mai bine dar afectau prea mult vanzarile de M3, si asa si-au mai furat din propria clientela. Cu cateva mii de euro maresti puterea simtitor din motorul ala biturbo, pe cand la un aspirat este mult mai costisitor. Chiar nu iti dai seama singur de chestiile astea si trebuie sa pierd timpu' sa ti le explic ?

Last edited by _anaconda_; 30-07-09 at 11:34.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 17:10   #96
atbecstasy

Stage 2
 
atbecstasy's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 34
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
1) Motorul de Veyron este capabil lejer de mult peste 1000CP

2) Viper are tot 8000CMC ca Veyron si jumatate din putere. Impresionant nu ?

1001CP / 8000 CMC = 125CP / litru. Tot 125CP / litru are si X5/6 M care este lansat acum cateva luni nu acum cativa ani.

Are 1/2 din putere, 1/2 din cilindree si 1/2 din numarul de turbo. Totul este proportional, ce ti se pare asa usor sa scoti 125CP/litru din 8000CMC ? Tu crezi ca aici este ca la 2 TFSI ? Este chiar foarte impresionant. Dintr-o banala resoftare mai scoti o gramada de CP, vezi ca este unul usor modificat.

3) La un M5 ti se pare interesant 500CP/5 litri = 100CP / litru dar la Veyron 1000CP / 8 litri nu este impresionant ? Este EVIDENT ca pentru a pastra puterea litrica la cilindree mare ori maresti boost-ul in turbo ori numarul de turbo. De aia Veyron are 4 turbo dar nu are 3 bari in ele ca sa scoata 1000CP din 5 litri ca CCXR. Ca sa nu mai vorbim ca M5 este motor de turatie ridicata. Se duce bine peste 8000RPM ca sa scoata puterea aia. Veyron care nevoie de 2000 RPM mai putin pentru a scoate puterea maxima.

In plus la un motor fara sa ajunga la 8.5k RPM uita-te ce este in stare sa faca BMW. Motorul 6 cilindri, 3000 cmc bi turbo de 300 CP (335i).

100 cp / litru / biturbo la o cilindree mult mai mica. Si aici se putea ceva mai bine dar afectau prea mult vanzarile de M3, si asa si-au mai furat din propria clientela. Cu cateva mii de euro maresti puterea simtitor din motorul ala biturbo, pe cand la un aspirat este mult mai costisitor. Chiar nu iti dai seama singur de chestiile astea si trebuie sa pierd timpu' sa ti le explic ?
tot nu ai cum sa ma convingi ... nu e nimik impresionant m6 g-power are 730 de cai cu presiune de 0,8 shi intradevar e un motor de turatie pt ca este shi aspirat v10-le de la M stock ... shi zici u ca nu e nimik impresionant nici la bmw dar asa nu mai castigau atatea premii la gala " premiile motorul anului " 7 din 10 sau nush exact cate au luat ... shi m3-ul " best engine of the year " nush in fine hai sa nu ne mai obosim unul pe altu ) ramane fiecare cu ce stie shi ce ii place ...
atbecstasy is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:27   #97
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
1) Motorul de Veyron este capabil lejer de mult peste 1000CP

2) Viper are tot 8000CMC ca Veyron si jumatate din putere. Impresionant nu ?

1001CP / 8000 CMC = 125CP / litru. Tot 125CP / litru are si X5/6 M care este lansat acum cateva luni nu acum cativa ani.

Are 1/2 din putere, 1/2 din cilindree si 1/2 din numarul de turbo. Totul este proportional, ce ti se pare asa usor sa scoti 125CP/litru din 8000CMC ? Tu crezi ca aici este ca la 2 TFSI ? Este chiar foarte impresionant. Dintr-o banala resoftare mai scoti o gramada de CP, vezi ca este unul usor modificat.

3) La un M5 ti se pare interesant 500CP/5 litri = 100CP / litru dar la Veyron 1000CP / 8 litri nu este impresionant ? Este EVIDENT ca pentru a pastra puterea litrica la cilindree mare ori maresti boost-ul in turbo ori numarul de turbo. De aia Veyron are 4 turbo dar nu are 3 bari in ele ca sa scoata 1000CP din 5 litri ca CCXR. Ca sa nu mai vorbim ca M5 este motor de turatie ridicata. Se duce bine peste 8000RPM ca sa scoata puterea aia. Veyron care nevoie de 2000 RPM mai putin pentru a scoate puterea maxima.

In plus la un motor fara sa ajunga la 8.5k RPM uita-te ce este in stare sa faca BMW. Motorul 6 cilindri, 3000 cmc bi turbo de 300 CP (335i).

100 cp / litru / biturbo la o cilindree mult mai mica. Si aici se putea ceva mai bine dar afectau prea mult vanzarile de M3, si asa si-au mai furat din propria clientela. Cu cateva mii de euro maresti puterea simtitor din motorul ala biturbo, pe cand la un aspirat este mult mai costisitor. Chiar nu iti dai seama singur de chestiile astea si trebuie sa pierd timpu' sa ti le explic ?
1 si veyron e singura masina capabila de >1000 cp?
2. crezi ca viper-ul nu poate scoate mai multi cai putere?
omule iti zic si iti repet.VEYRON NU ESTE CEA MAI RAPIDA MASINA DIN LUME!end of story.
pune un veyron spate in spate cu un MAN sa vedem il face?RETINE CA MAN-UL ARE PROBABIL 1/4 CP din puterea veyron-lui.SI ARE SI >X2 GREUTATEA VEYRON-ULUI SI TOTUSI IL SFASIE.impresionant nu?nu totul inseamna cai putere.nu-l mai pupa in c*r atat pe nenea veyron ca oricum nu-ti va da nimeni tie vreunul.accepta ca si alte masini sunt capabile de asa ceva.poate chiar de mai mult.cand porsche facea masini capabile de mai mult de 300km/h.......in 1970 aproximativ.....acum ASTA INSEAMNA PERFORMANTA.sau in 1950 si ceva....mercedes facea un model capabil de mai mult de 250km/h cand majoritatea masinilor se chinuiau sa atinga 80 km.cum ti se pare?IMPRESIONANT NU?stii ce facea la inceput lamborghini?google is your friend...sau in caz ca nu ai chef iti spun eu.facea tractoare........
si ......cum tie iti place atat de mult veyron-ul........lasa-i si pe ceilalti sa le placa altceva.nu-l mai ridica in slavi atat.da....e o masina exceptionala.da ofera niste chestii...exclusivism....denota putere financiara si alte chestii.......dar e o masina cu putin deasupra celorlalte.nu e extraordinar de departe din punct de vedere tehnologic.de unde stii tu ca audi nu are 10 sau 20 de chestii din care introduce la fiecare masina care o produce cate 2-3 ca sa lanseze mai multe modele cu ceva nou tehnologic..sau alta firma.....oricare pana si dacia are 20 de chestii de care probabil noi nu stim.dar nu vrea sa le puna pe un model....trebuie sa i-a ochii omului treptat....si...bla bla sunt obosit nu mai am chef de discutii din astea.......crezi ce vrei.....life suxxx anyway
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 06-08-09, 23:01   #98
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Bugatti Veyron versus Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
1 si veyron e singura masina capabila de >1000 cp?
2. crezi ca viper-ul nu poate scoate mai multi cai putere?
omule iti zic si iti repet.VEYRON NU ESTE CEA MAI RAPIDA MASINA DIN LUME!end of story.
pune un veyron spate in spate cu un MAN sa vedem il face?RETINE CA MAN-UL ARE PROBABIL 1/4 CP din puterea veyron-lui.SI ARE SI >X2 GREUTATEA VEYRON-ULUI SI TOTUSI IL SFASIE.impresionant nu?nu totul inseamna cai putere.nu-l mai pupa in c*r atat pe nenea veyron ca oricum nu-ti va da nimeni tie vreunul.accepta ca si alte masini sunt capabile de asa ceva.poate chiar de mai mult.cand porsche facea masini capabile de mai mult de 300km/h.......in 1970 aproximativ.....acum ASTA INSEAMNA PERFORMANTA.sau in 1950 si ceva....mercedes facea un model capabil de mai mult de 250km/h cand majoritatea masinilor se chinuiau sa atinga 80 km.cum ti se pare?IMPRESIONANT NU?stii ce facea la inceput lamborghini?google is your friend...sau in caz ca nu ai chef iti spun eu.facea tractoare........
si ......cum tie iti place atat de mult veyron-ul........lasa-i si pe ceilalti sa le placa altceva.nu-l mai ridica in slavi atat.da....e o masina exceptionala.da ofera niste chestii...exclusivism....denota putere financiara si alte chestii.......dar e o masina cu putin deasupra celorlalte.nu e extraordinar de departe din punct de vedere tehnologic.de unde stii tu ca audi nu are 10 sau 20 de chestii din care introduce la fiecare masina care o produce cate 2-3 ca sa lanseze mai multe modele cu ceva nou tehnologic..sau alta firma.....oricare pana si dacia are 20 de chestii de care probabil noi nu stim.dar nu vrea sa le puna pe un model....trebuie sa i-a ochii omului treptat....si...bla bla sunt obosit nu mai am chef de discutii din astea.......crezi ce vrei.....life suxxx anyway
Stai frate linistit ca nu ai cu cine sa iti bati capul !Anaconda in loc de cap are Veyron pe umeri!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -