Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Pai bai prietene :1.BMW X54.8 si Porsche Cayenne S au puteri similare si dupa cum ai vazut nu are nici o sansa in fata BMW-ului (si sa nu imi spui ca Tiff Nedell sofeaza prost) si 2.Nurburgring are in jur de 7.5 kilometrii si vreo 300+ curbe si poate sa aibe Cayenne si 360 si 450 ca nu conteaza ca dupa cum ai vazut ca pilotat la limita mai are un pic si se rastoarna(in timp ce X5 se piloteaza ca o berlina)si asta dupa logica (daca are mai multa putere Cayenne chiar si Turbo S de 450+ cai se comporta automat mai rau in curbe la masa ce o are de 2.5+ tone odata ce impingi o masina care oricum nu e stabila cu o forta mai mare in curbe e si MAI INSTABILA) si in cateva momente daca vrei iti caut si filmuletul cu timpii daca tot nu crezi!Conteaza cum folosesti puterea! 10000 de turbine nu rezolva nimik!
|
1. cayenne s e praf...
2. nurburgring are 20,4km nu 7,5km
3. in principiu pe un circuit conteaza franele si suspensia, mai putin puterea...franele care la bmw mai tot timpul au fost praf inclusiv la m-uri
4. cayenne turbo a fost la vremea ei cel mai tare suv overall putere handling etc
5. ml 63 amg la ora actuala este regele
6. go to sleep
7. bmw-ul nu este CEA MAI BUNA masina din lume