Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Evenimente Auto

Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem.

Reply
 
Thread Tools
Old 08-05-09, 08:36   #166
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by YZF-PWR View Post
Mikafly degeaba te enervezi , grupele sunt super , dar legat de cea Diesel e o adevarata problema , se putea imparti macar in 2 parti si dieselu , nu cere nimeni in 4 ca la benzinare , dar 2 erau ok. Daca sunt diesel nu sunt masini de curse? grupa D si E de anul trecut au fost cashtigate de masini diesel la Etapa 1 de la Tulcea.
Iti dai seama ca daca vine unu 1.9 TDI si isi face timpu cat poate el de bine , si vine un 3.5 TDI ... chiar daca amandoua au soft sau nu .... 3.5 TDI-u tot va cashtiga.
Nu va enervati doar ca eu zic ca nu e greu sa se mai imparta o grupa , lua-ti in considerare si aceste sugestii ca nu vi le zice nimeni de rau.
Sustin ideea...Cum ar fii sa cad cu un 3.5d BI TURBO ???
kimi is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 08:40   #167
Horhe_STI
Presedinte Speedline Motorsport

Stage 4
 
Horhe_STI's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 262
Member of:
[Moderators]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[4Rally]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by kimi View Post
Sustin ideea...Cum ar fii sa cad cu un 3.5d BI TURBO ???
Nu cazi cu nimeni man! Asta e ideea! Te dai cu cine vrei tu la aceste antrenamente cronometrate! Te poti da toata ziua ... cu cine vrei si cu cine vrea sa se dea cu tine! La sfarsitul zilei se vad timpii cei mai buni.
__________________
Horhe
Remember to always be yourself. Unless you suck!
Horhe_STI is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 08:48   #168
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by Horhe_STI View Post
Nu cazi cu nimeni man! Asta e ideea! Te dai cu cine vrei tu la aceste antrenamente cronometrate! Te poti da toata ziua ... cu cine vrei si cu cine vrea sa se dea cu tine! La sfarsitul zilei se vad timpii cei mai buni.
Am priceput...Nu-mi bausem cafeaua frate scuze..Ideea lu YZF tot o sustin

Faceti ceva inedit voi cu aceasta cursa...Tot respectul..BRAVO

P.S. : Raducule te astept cu Cooper ul
kimi is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 08:48   #169
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Mie unu imi plac grupele , pana la urma ma dau cu cine vreau acolo , o chestie super tare , poate la grupa diesel se poate face o divie in 2 asa cum au promis organizatorii ca vor lua in considerare.
__________________

Liga Moderatorilor
YZF-PWR is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 09:00   #170
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Cam de porc sa pui 1.6 tdi in grupa cu 1.9 tdi , cu 3.0 tdi si 4.2 tdi . Iar justificarea ca diesel nu e masina de drag ... vedeti youtube "poski tdi" care bate cam orice sierra turbo , subaru wrx sti stock ... Sau faceti cum a facut LR ? Ca sa nu mai ia Pepy grupa D au pus coeficient pt motor central. Acum voi ca sa nu mai ia Iulica o grupa ati bagat tot ce e diesel la gramada. Si nici varianta cu aplicabilitatea regulilor europene nu tine . Altii sunt banii investiti in masini in vestul Romaniei. Altii sunt in Romania. Dovada sunt timpii scosi la KOE de romani vs others . E regulamentul vostru si parerea mea care sigur nu conteaza. )
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 09:02   #171
TwentyOne
VW Driver

Stage 5
 
TwentyOne's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 736
Member of:
[VW]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Nu inteleg de ce va plangeti atat, nu conteaza cum sunt grupele, daca tot poti sa te dai dupa aceea cu cine vrei. V-a placut la Craiova cum ati stat la rand, ati platit o taxa fara sa va dati, cum scuipau "specatorii" seminte pe masinile voastre (cei care ati apucat) cand treceati la cativa cm de ei ?
V-a placut la Pitesti cand o mare parte din voi ati stat la finish, iar cei care s-au dat ati fost cronometrati pe degete?...
__________________
Golf mk2 Gti 16v
TwentyOne is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 09:25   #172
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Corect ce zice TwentyOne...
La cum s-au "desfasurat" ultimele curse, ar fi fost de asteptat ca principalele discutii aici sa se invarta asupra modului efectiv de organizare al cursei, si mai putin al grupelor, adica intrebari de genul:

1. cum se intorc masinile la start? se strang masini la finish dupa care se aduc grupat inapoi, sau cei care s-au dat se intorc direct in zona startului?

2. cum vor fi descurajati cei lipsiti de fair-play sa se bage "in fata" dupa ce s-au dat si sa se dea iar imediat?

3. timpul porneste la culoarea verde a semaforului sau la trecerea prin celula de la start?

4. plecare se face de pe loc fix de la linia de start? sau se poate (ca din ce stiu se practica si asa ceva prin alte parti) pleca un pic din spate si a compensa un pic din lipsa de aderenta - ceva de genul ca poti pune masina cu pana la 1m (de ex.) in spatele liniei si sa pornesti cu putin inainte de culoarea verde, insa sa nu treci de celula pana se face verde.

5. inainte de asezarea la start este zona de "burnout" pentru cei care vor sa-si incalzeasca anvelopele?


scuze daca ceea ce-am intrebat este prins in regulament si mi-au scapat mie raspunsurile, sau daca-s prostii intrebarile
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 09:27   #173
bogdan
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
bogdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[FORD]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

imi place ca cei mai revoltati de aceste grupe sunt cei care nu se dau la aceasta cursa.................deci ,mai baieti aceastea sunt grupele o sa fie "DRAG DAY" asta inseamna ,ne asteptam la discutiile astea fiind primi care am aplicat acest regulament,dar o sa ne multumiti dupa cursa
__________________
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
bogdan is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 09:28   #174
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Hai sa nu mai comentam chiar tot ce ni se ofera...
Eu am fost la Sibiu...Grupe mai grele ca acolo nu am vazut vreodata...Erau grupe de FIA GT...
Eu cu 1.9 TDI am picat in grupa cu Murcielago,Gallardo,Modena,911Turbo...Stiam dinainte si totusi am batut drumul si nu mi-a parut rau ca acolo in Ardeal este o alta lume..

Daca macar jumate din cei total nemultumiti de aceste grupe ar fii fost la Sibiu,acum pe acest forum nu mai existau atatea discutii...

Eu doar am sustinut ideea lu YZF, daca nu se poate nu e problema vin pentru ca este ceva inedit, din punct de vedere al desfasurarii cursei...

Oricum puteti sa va dati peste cap sa faceti si spume la gura ca tot nu schimbati nimic postand pe 4tuning...Luati aceasta cursa asa cum a fost prezentata...Vrei sa vii bine nu vrei stai acasa si uitati-va la Fetele Marinarului ..
kimi is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 09:31   #175
bogdan
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
bogdan's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,211
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[FORD]
[2 Roti]
[Old School Cars]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by RoSonic View Post
Corect ce zice TwentyOne...
La cum s-au "desfasurat" ultimele curse, ar fi fost de asteptat ca principalele discutii aici sa se invarta asupra modului efectiv de organizare al cursei, si mai putin al grupelor, adica intrebari de genul:

1. cum se intorc masinile la start? se strang masini la finish dupa care se aduc grupat inapoi, sau cei care s-au dat se intorc direct in zona startului?

2. cum vor fi descurajati cei lipsiti de fair-play sa se bage "in fata" dupa ce s-au dat si sa se dea iar imediat?

3. timpul porneste la culoarea verde a semaforului sau la trecerea prin celula de la start?

4. plecare se face de pe loc fix de la linia de start? sau se poate (ca din ce stiu se practica si asa ceva prin alte parti) pleca un pic din spate si a compensa un pic din lipsa de aderenta - ceva de genul ca poti pune masina cu pana la 1m (de ex.) in spatele liniei si sa pornesti cu putin inainte de culoarea verde, insa sa nu treci de celula pana se face verde.

5. inainte de asezarea la start este zona de "burnout" pentru cei care vor sa-si incalzeasca anvelopele?


scuze daca ceea ce-am intrebat este prins in regulament si mi-au scapat mie raspunsurile, sau daca-s prostii intrebarile
1.ai banda speciala de intoarcere pe care vei merge cu viteza maxima prevazuta in regulament
2.prin oamenii de ordine ce vor fi postati in locurile special amenajate si prin gardurile directionale
3.se porneste la verde
4.cronometrul este legat la semafor (parca aici nu sunt sigur)
5.da exista
bogdan is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 09:48   #176
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

si totusi se poate un raspuns si la intrebarea mea de pe pagina 11 sau nu se oboseste nimeni?
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 10:12   #177
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

marian nu ai inteles grupele astea
o sa se dea oricine cu oricine lambo vs oltcit de ex
conteaza timpii
clasamentul va fi facut in functie de timpi la fiecare grupa
o sa te poti da cu toate gti urile care vor veni dar clasamentul va fi facut in functie de grupe si timpii realizati
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 11:29   #178
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Superba abordare! Mai buna decat m-am gandit vreodata. Toata lumea se da pentru aprox 5 ore cat se poate dupa care se iau cei mai buni timpi si se fac piramidale ca sa se desemneze si unii mai buni

Numarul redus si simplificat de grupe, dar care tine cont de power-adders si tractiune sunt un MARE pas inainte. Sistemul cu 15 grupe este expirat de mult. Si culmea e ca fiind libere cronometrate nici nu e asa paguba ca in grupa sunt masini de 200cp cu 500cp.

Am niste intrebari:
1. Ati gandit cum faceti sa fie downtime-ul redus la minim intre 2 curse consecutive? Se asteapta, pentru a da drumu perechii urmatoare, intoarcerea completa a perechii care tocmai s-a dat sau doar intrarea lor pe banda de intoarcere? Aveti controlul semaforului sau il programati sa dea startul autmoat? Daca in principiu masinile fac aprox 15 sec 0-400m ma gandesc ca s-ar putea da start la 30 secunde

2. Unde e cea mai apropiata benzinarie de aeroport? Daca ajugem sa ne dam mai mult o sa apara probleme cu rezerva (doamne ajuta sa avem probleme de-astea)

3. Puneti harta cum se ajunge la aeroport, instructiuni ceva.

P.S. Ma amuza rau cand vad cum se plang unii care viseaza la cupe. Culmea e ca baietii cu masini tari vin sa se dea si sa se simta bine iar cei cu masini slabe vin sa ia cupe sa dovedeasca ca sunt tari... Caterinca
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
flexus is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 11:30   #179
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Sustin in continuare ca grupele sunt aiurea,cel putin din punctul meu de vedere si al celor cu care am vb zilele astea la tel.Puteti sa dati cu injuraturi si ironii si tot felul de posturi,chiar nu ma intereseaza..nu aveti ce sa-mi reprosati,am fost prezent mai peste tot,am facut peste tot ce am putut cu masinile care le-am avut!
Pur si simplu nu pot intelege de ce nu se ofera pt toate masinile sanse egale pt a merge mai departe?!
Nu mai sustineti aiurea ca tuningul a evoluat,nu`ti convine nu vii .. ca va injur daca mai aud toate porcariile astea!A evoluat un *** la noi,nu a evoluat nimic,daca iti pui un soft si 3 draci baltati pe masina ai motorul tunat ,a?Terminati cu porcariile astea odata!
Toate masinile ar trebui sa aibe sanse egale .. pe grupa S2 sau cum se cheama,incepe de la 1.6 pana la 2.5 .. ce dreaq inseamna asta?!Sustineti in continuare ca ai sansa sa te dai de mai multe ori .. dar eu zic ca mai mult de 2 ori maxim 3 ori nu o sa te dai!!!In final tot o masina de cilindree maxima cat tine grupa o sa castige,evident cu cai mai multi .. cum ar fi un singur exemplu o pisica care in mod probabil nu are nevoie de nici o modificare sa castige tot!
Sa fim realisti .. de exemplu eu 1.8 V6 133cp cu mici modificari,ce sanse am CEL PUTIN la podium??Va zic eu,nici o sansa
Nu vreau sa fiu si nici nu sunt impotriva cursei,o repet si am mai repetat-o,nu de alta dar nu vreau sa aud vorbe pe forum!Chiar am asteptat cursa asta,si tot o sa ma prezint,dar grupele au un MINUS foarte mare,si lucrul acesta se va vedea mai bine la fatza locului si dupa cursa cand se vor umple iar 7000 de pagini!
Va urez succes in continuare,si ne vedem la cursa ... poate (Doamne-ajuta) se va schimba ceva in legatura cu grupele in asa fel incat sa avem toti cat de cat sanse egale

Respect maxim
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 08-05-09, 11:32   #180
SEJ
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
SEJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
[VW]
[Opel]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by YZF-PWR View Post
Doru si daca se va da cu un crx ce? e o masina mai puternica , care la grupele vechi l-ar fi eliminat din prima si ar fi fost eliminat! Aici are avantajul ca daca o ia de la un crx mai are ocazia sa se mai dea si cu alte masini , nimeni nu il opreste.
Exact! Nu ma gandesc sa castig grupa cand modificarile mele la masina consta intr-un filtru, o toba si un soft vin sa ma dau de placere,dar si sa vad ce pot face pe viitor daca se merita sau schimbam masina.
Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
astea sunt regulamente noi care primeaza in afara.
cert este ca .. grupele mici sunt pe cale de disparitie acum.
tuning-ul a evoluat mult , nu vezi ca toata lumea are sute de cai ...
Si asta e un lucru bun ca evolueaza!
Quote:
Originally Posted by doru_mwe View Post
ma nu auzi ca asa se da lumea pe afara......noi nici macar nu avem sosele ca afara da ne dam ca afara.......hai sus ca suntem in romanica
Eu mi-am luat logan ca nu am avut posibilitate, tu ti-ai luat honda 1,4 75 cp ca nu avem sosele? Si de asta nu poti castiga grupa?
Quote:
Originally Posted by doru_mwe View Post
nui problema ne descurcam cu ascutitoarele si cu loganuri de 1.6 16v dar nu mi se pare logic sa ma dau tot cu o honda dar v-tec....
Pai hai atunci la tulcea pe 17 sa vedem cum te descurci cu logan 1,6 16valve. Ce zici?
__________________
SEJ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -