Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem. |
07-05-09, 23:33
|
#151
|
Honda Driver
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
Member of: [Honda]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by shadowro
astea sunt regulamente noi care primeaza in afara.
cert este ca .. grupele mici sunt pe cale de disparitie acum.
tuning-ul a evoluat mult , nu vezi ca toata lumea are sute de cai ...
|
mda...........ai uitat si tu bogdane de unde ai plecat
|
|
|
07-05-09, 23:38
|
#152
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 146
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Eu ca si colegu meu doru, avem o curiozitate
1. Honda Civic Type R cu motor de 1598cmc si 185 cp Aspirat se da cu un Smart turbo sau Logan 1.4 sau Honda 1.4
2. Daihatsu Mira 698cmc Turbo 4x4 74cp se da cu Audi RS6 5000cmc 580cp 4x4
3. Ford Focus ST 2522cmc Turbo se da cu BMW M3, M5, M6 Dodge Viper SRT10 8400cmc 600+cp
Raspundeti-mi voi la intrebarile astea va rog. Ca eu sunt tare curios cum se poate o masina de 74 de cai sa se dea cu una care are de 8 ori macar caii ei??
__________________
"Chinese" cars FAN! ! !
P.S: Honda ... Verde ADC 'zice' baietii.
|
|
|
07-05-09, 23:39
|
#153
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 146
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by shadowro
astea sunt regulamente noi care primeaza in afara.
cert este ca .. grupele mici sunt pe cale de disparitie acum.
tuning-ul a evoluat mult , nu vezi ca toata lumea are sute de cai ...
|
Tuningul a evoluat mult si tot Criza Financiara este. De unde bani de tuning? De unde bani de masini Turbo sau alte rachete?
|
|
|
07-05-09, 23:40
|
#154
|
Honda Driver
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
Member of: [Honda]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by 23.ADC
Eu ca si colegu meu doru, avem o curiozitate
1. Honda Civic Type R cu motor de 1598cmc si 185 cp Aspirat se da cu un Smart turbo sau Logan 1.4 sau Honda 1.4
2. Daihatsu Mira 698cmc Turbo 4x4 74cp se da cu Audi RS6 5000cmc 580cp 4x4
3. Ford Focus ST 2522cmc Turbo se da cu BMW M3, M5, M6 Dodge Viper SRT10 8400cmc 600+cp
Raspundeti-mi voi la intrebarile astea va rog. Ca eu sunt tare curios cum se poate o masina de 74 de cai sa se dea cu una care are de 8 ori macar caii ei??
|
ma nu auzi ca asa se da lumea pe afara......noi nici macar nu avem sosele ca afara da ne dam ca afara.......hai sus ca suntem in romanica
|
|
|
07-05-09, 23:45
|
#155
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 146
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Si pe langa toate acestea, pana sa ajungem noi ca in afara(incepand cu starea pistei si pana la premii) de ce sa fim cu motu pe sus si sa incurajam ilegalele.
Mie unul nu-mi convine sa dau 100 ron pe inscriere + bani de benzina, ca sa aflu niste timpi si asta din cauza ca nu-s FIU sa am bani de Masini(avion) cu N cai putere sau bani de tuning prin anglia sau chiar america, de 20-30000 de $. Si toate astea ptr ce? Ptr o sacosa de produse ptr masina, polish si altea alea. Sa fim seriosi totusi.
Mie ca organizator mi-ar conveni mai degraba 200+ de masini care sa se inscrie decat 50 care-s puternice si proprietarii isi permit tuning si alte alea de multi bani.
|
|
|
07-05-09, 23:47
|
#156
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 146
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Si in afara unde se fac curse cu grupe din astea, mai ai niste conditii un DYNO, o zi de calificari, o pista sticky si asfalt de zici ca e abia turnat, totusi sa fim seriosi.
|
|
|
07-05-09, 23:51
|
#157
|
Honda Driver
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
Member of: [Honda]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by 23.ADC
Si in afara unde se fac curse cu grupe din astea, mai ai niste conditii un DYNO, o zi de calificari, o pista sticky si asfalt de zici ca e abia turnat, totusi sa fim seriosi.
|
mam hotarat..........prima si prima data ma dau cu un rx-8.......cred ca o sal fac.....
|
|
|
07-05-09, 23:53
|
#158
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 146
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by Insanity
Skoda 1.8 t ma dau cu S3, WRX si STI asa ca nu va mai plangeti
|
Nu tu cu skoda Tractiune Fata 1.8 T de 150cp te dai la s3 intre 2500 si 3800 aspirat sau intre 1601 si 2500 turbo sau compresor.
|
|
|
07-05-09, 23:57
|
#159
|
Honda Driver
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
Member of: [Honda]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by 23.ADC
Nu tu cu skoda Tractiune Fata 1.8 T de 150cp te dai la s3 intre 2500 si 3800 aspirat sau intre 1601 si 2500 turbo sau compresor.
|
ma pletos......suntem in tara lu papura voda asa ca fiecare face cum vrea si ce vrea si noi suntem prea mici ca sa ne bage cineva in seama.ia sa fi avut vreo supa mk-4 sau vreun skyline sa vezi ce bagati in seama era ni se cereau pareri da asa e la noi toata lumea sufera de smecherie si se uita de sus la tine.........asta e next time!!!
__________________
v-tec power
|
|
|
08-05-09, 00:18
|
#160
|
Stage 2
Join Date: Apr 2008
Posts: 34
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Super tare!!!
Ne-am aliniat si noi grupele asa cu trebuie....cu toate ca am de infruntat muuuulte diesele cu mult potential,nu ma dau batut chiar daca stiu ca am in dreapta mea un 3.0 sau chiar un 4.0tdi ....asta e....pot sa pierd din prima runda,dar tot vin....VW Mk2 1.9 td-75cp grupa S6!!!
|
|
|
08-05-09, 00:37
|
#161
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by doru_mwe
ma pletos......suntem in tara lu papura voda asa ca fiecare face cum vrea si ce vrea si noi suntem prea mici ca sa ne bage cineva in seama.ia sa fi avut vreo supa mk-4 sau vreun skyline sa vezi ce bagati in seama era ni se cereau pareri da asa e la noi toata lumea sufera de smecherie si se uita de sus la tine.........asta e next time!!!
|
Vad putina frustrare la tine......dar mai e si vorba aia "Nu-ti convine.....nu te bagi!!!"... eu nu inteleg de ce contestati atat de mult grupele astea..........erati siguri cumva ca la grupele LR luati cupa?.......ce fel de mentalitate aveti fratilor?.....toti vor sa ia cupa....toti vor ca regulamentul sa se muleze dupa nevoile lor......sa inteleg ca in grupele LR daca plateai 100 ron inscrierea si luai bataie in prima mansa.....si stateai 3 ore pe bara pana la libere(daca se tineau) era bine ,nu?........si cum stateai tu batut acolo in masina ta de 75 de cai iti veneau idei....ca ai fi vrut sa te dai si cu ala.....si cu celalalt .......dar de unde?...ca esti eliminat.Cu aceste grupe iti poti satisface curiozitatea cu mai multi adversari....fiecare evolutie fiind inregistrata.Este cea mai buna combinatie intre libere si grupe.
__________________
Dacia Nova 2.0 16v Turbo on gt28rs....Rats on Cocaine...E34 Turbo....Porumbar turbo fara blocant Imi deschid bordel!!!
|
|
|
08-05-09, 00:46
|
#162
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Quote:
Originally Posted by 23.ADC
Si pe langa toate acestea, pana sa ajungem noi ca in afara(incepand cu starea pistei si pana la premii) de ce sa fim cu motu pe sus si sa incurajam ilegalele.
Mie unul nu-mi convine sa dau 100 ron pe inscriere + bani de benzina, ca sa aflu niste timpi si asta din cauza ca nu-s FIU sa am bani de Masini(avion) cu N cai putere sau bani de tuning prin anglia sau chiar america, de 20-30000 de $. Si toate astea ptr ce? Ptr o sacosa de produse ptr masina, polish si altea alea. Sa fim seriosi totusi.
Mie ca organizator mi-ar conveni mai degraba 200+ de masini care sa se inscrie decat 50 care-s puternice si proprietarii isi permit tuning si alte alea de multi bani.
|
Nu dai 100 ron pt niste timpi.....dar daca stiai ca ai sa castigi o cupa probabil dadeai si 300 ron,nu? despre starea pistei......e de avion....zic eu ca e buna nu?....ca doar nu face avionul offroad. si stii ce mai e culmea?.......e si foarte aderenta.
Ce te face sa crezi ca premiile sunt compuse din sacose cu produse pt masina?......poate nu sunt premii........sau poate sunt in bani..........sau in borcane de muraturi.....sau goblenuri.....Sfatul meu prietenesc este .....cine vrea sa participe este binevenit.....cine nu....asta e........cine are de comentat aiurea .....sa se abtina.
|
|
|
08-05-09, 02:51
|
#163
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of: [FORD] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
am si eu o intrebare tampita.... de ce daca in viata de zi cu zi ford focus st este concurent direct cu vw golf GTI in grupele acestea nu ar fi? tin sa precizez ca focus ST are 2521cmc turbo... sau se face vreo exceptie ceva? si asta in conditiile in care un soft la focus st ridica puterea la 275cp iar la golf gti la 310cp? Chiar astept un raspuns la intrebarea asta pt ca de-asta depinde prezenta mea
|
|
|
08-05-09, 08:02
|
#164
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of: [Moderators] [X-Team Racing Club] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Mitsubishi]
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
Curse de genul grupe LR au fost de cand lumea si pamantul , si vor tot fi , in schimb cursa cu asa grupe ca la Tulcea mai rar , asa ca pt cei 2 nemultumiti aveti timp sa va dati la alte curse la grupele vechi ca sunt mai des organiazte , nu va obliga nimeni sa participati aici , cred ca mikafly v-a explicat cel mai bine situatia.
Va salut
__________________
Liga Moderatorilor
|
|
|
08-05-09, 08:25
|
#165
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
|
Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA
felicitari organizatorilor ptr sistemul de grupe ales
usor usor toti vor adopta acest sistem de grupare a masinilor care va duce la dezvoltarea foarte rapida a fenomenul 402 m pe la noi
in sfarsit ne vom bate cu timpul
vom vedea din ce in ce mai putine masini de mers la shopping si "jante cromate" la start
|
|
|
|
|