Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Evenimente Auto

Evenimente Auto Saloane tuning, Expozitii, Intalniri, Saloane Auto, Diverse evenimente legate de viteza si extrem.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-05-09, 18:22   #121
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Oricum , ideea este f tare , ca te poti da de cate ori iti permite timpul , asta da schimbare radicala de grupe , o sa se distreze lumea.
YZF-PWR is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 18:29   #122
DjAlcohol
Sun Racers Member

Stage 5
 
DjAlcohol's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 316
Member of:
[Sun Racers]
[SEAT]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Am vazut in documentul PDF o gramada de dispozitii pentru concurenti si public, dar in cazul in care nu se tine cursa nu am vazut nimic despre o eventuala sanctiune si a organizatorilor.
DjAlcohol is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 18:46   #123
rew

Stage 4
 
rew's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

rog organizatorii ceva date daca au despre sistemul de cronometrare.
rew is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 18:49   #124
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

totul suna frumos , vin cu mare drag numai pentru cum a fost anul trecut organizata si pentru ca a aparut cronometrajul , insa ar trebui pe viitor daca nu de la aceasta cursa sa mai imparta si dieselul pentru ca e o grupa total dezechilibrata , macar in doua grupe , pentru ca e mare decalajul intre un 1,9 sau 2L cele mai uzuale motoare diesel(sa nu vorbesc de cele mai mici de atat si 3L sau 3.5 . 6 L sau cine stie ce motor mult mai mare diesel , care si stock ar bate unul de 2L cu modificari mari si inca ceva


FELICITARI PENTRU TAXA LA PUBLIC

Last edited by p_vio46; 07-05-09 at 18:53.
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 19:25   #125
ianyST

Stage 3
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 152
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

o sa iau in considerare ideea cu impartirea grupei diesel ,dar nu va promit ca se va intampla acest lucru

pana sambata avem un raspuns
multumim
ianyST is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 19:41   #126
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,678
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

iany de venit oricum venim pt ca sunt convins ca va fi super , vin si numai pentru cronometrare sa vad cum stau si pentru organizarea de exceptie , ar fi de apreciat si de laudat daca s ar face si o impartire in doua grupe la diesel sau cum considerati voi sa nu fie un decalaj asa mare , oricum daca nu acum poate data viitoare
p_vio46 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 19:52   #127
DyZ
X-Team Racing Club Member

Stage 5
 
DyZ's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,520
Member of:
[X-Team Racing Club]
[VW]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

o intrebare am si eu ... mazda rx8 cu motor rotativ intra la S1 ?
DyZ is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:01   #128
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

La S2 , pt ca are motor wenkel , cel putin asa stiu eu
YZF-PWR is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:14   #129
nedy_br

Stage 4
 
nedy_br's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 216
Member of:
[Hyundai]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by YZF-PWR View Post
La S2 , pt ca are motor wenkel , cel putin asa stiu eu
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub
1600cmc normal aspirat sau sub 1000cmc
supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85,benzina de curse
S1
nedy_br is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:22   #130
Horhe_STI
Presedinte Speedline Motorsport

Stage 4
 
Horhe_STI's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 262
Member of:
[Moderators]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[4Rally]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by DjAlcohol View Post
Am vazut in documentul PDF o gramada de dispozitii pentru concurenti si public, dar in cazul in care nu se tine cursa nu am vazut nimic despre o eventuala sanctiune si a organizatorilor.
Esti mult mult prea tare! Ai dreptate, am sa introduc reglementare in acest sens in regulament: "Un cazul in care cursa nu se va tine din motive ce tin de organizator, ne obligam sa ne autoflagelam pana la sange"

E in regula asa?
__________________
Horhe
Remember to always be yourself. Unless you suck!
Horhe_STI is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:27   #131
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Daca am inteles eu cum trebuie regulamentul, inseamna ca aceasta cursa va fi combinatia perfecta intre "libere" si "grupe".

Varfurile grupelor au ocazia sa se bata pentru cupe, dar in acealsi timp si ceilalti au ocazia sa-si puna in practica pasiunea sa se dea de mai multe ori, sa-si masoare timpii etc...
Ceea ce este un pas inainte, tinand cont ca alte dati majoritatea apucau sa se dea fix o singura data fiindca picau cu un varf de grupa si erau eliminati din prima...

In plus de asta se vor putea rezolva si diverse "versus-uri" care nu aveau loc fiindca cei doi erau in grupe diferite

In cazul de fata, zic eu ca nu vor mai fi (sau nu ar trebui sa fie) prea multe discutii la modul de impartire pe grupe. Multi fiind nemultumiti de acest lucru in cadrul altor curse, in principal fiindca stiau ca e riscul sa fie eliminati din prima mansa, si sa nu se dea la fel de mult ca si ceilalti.

Toata lumea plateste aceeasi taxa, toata lumea se va da relativ de acelasi numar de ori, toata lumea isi va cunoaste timpii si pe langa asta varfurile se vor lupta intr-un piramidal!

Felicitari pentru modul in care doriti sa organizati aceasta cursa si multa bafta, sa iasa asa cum trebuie!
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:48   #132
Horhe_STI
Presedinte Speedline Motorsport

Stage 4
 
Horhe_STI's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 262
Member of:
[Moderators]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[4Rally]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

@ROSONIC: 1. Ai inteles esenta foarte bine! Asta speram sa se inteleaga pentru a fi evitate discutiile interminabile despre grupe!
2. Multumim frumos!
Horhe_STI is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 20:54   #133
mikafly

Stage 5
 
mikafly's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,637
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[A.C.S. Speedline Motorsport]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Doamneeee......in sfarsit a inteles cineva esenta si ideea......
mikafly is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 21:01   #134
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Nu`mi sariti in cap si nu dati cu piatra .. 1,.6 VS 2.5 sa zicem un logan 1.6 ar avea 120cp cu toate modificarile posibile VS o pisica 2.5 care se duce destul de mult .. 192cp stock + cel putin un soft :-j
Nu mai spuneti ca este pt masini modificate ca niciodata 2 masini stock si complet diferite si la cai nu or sa ajunga egale din modificarile cu care suntem noi obisnuiti
Mi se pare cam aiurea,dar ma rog,organizatorii stiu mai bine,sincer sunt dezamagit de grupe,dar nu conteaza!Ma bucur ca se tine evenimentul,l-am asteptat demult,dar grupele astea nu le asteptam .. ma rog .. ne vdm la start
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 21:06   #135
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DELTA SPEEDLINE CHALLENGE - editia a doua - 17 Mai 09 - TULCEA

Quote:
Originally Posted by mikafly View Post
Doamneeee......in sfarsit a inteles cineva esenta si ideea......
E o idee noua la noi, buna din punctul meu de vedere, tocmai din aceste puncte de vedere mentionate de Rosonic..poate era mai usor daca le mentiona cineva din organizatori de la inceput..:" uite de asta e mai bine cu grupele astea..pt ce.. si pt ca.." , va urez bafta si sa iasa cum trebuie. Ne vedem acolo.
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -