Re: Cum schimbam spoiler-ele si cum adaugam pragurile din fibra?
Nu poti generaliza deoarece fiecare tip de masina, daca e dotata cu praguri ornamentale si eleron, are propria metodologie de prindere precum si pozitionarea punctelor de prindere e diferita; aici ramane ca tu sa te uiti si sa-ti dai seama cum e realizata prinderea.
Ca idee generala pragurile se cam prind intotdeauna cu cleme si suruburi specializate din plastic, partea superioara de-a lungul pragului cleme, iar dedesubt si capete, suruburi. Barile fata / spate se prind in suruburi metalice de intaritor si doar dedesubt se folosesc suruburi de plastic. Spoilerul se prinde intotdeauna cu suruburi metalice, uneori se foloseste si adeziv plus ca are in ambele capete cabluri de siguranta in caz ca se detaseaza in timpul mersului sa nu loveasca pe cineva in trafic.
Daca noile tale accesorii provin de la o firma de renume (gen Rieger Tuning care au toate accesoriile omologate de departamentul transporturilor fie el TUV, DOT, etc) atunci poti fi sigur ca noile accesorii au punctele de prindere exact cum au cele din fabrica montarea lor fiind extrem de usoara.
Pentru tot altceva trebuie sa-ti folosesti imaginatia in a realiza modul de prindere, dar asta doar la praguri si eventual la adaosurile alea sub bari (ground effects). Daca inlocuiesti barile complet, de obicei, producatorul incearca sa foloseasca aceleasi locuri de prindere.
Eu folosesc de obicei banda dublu-adeziva industriala (3M VHB - very high bond - cu banda neagra si hartie protectoare rosie, scumpa rau - o rola cam $100 - dar garantat ca nu mai dai jos pragurile de fibra fara sa le rupi) plus le mai prind si in nituri la capete.
Sper sa-ti fi dat o idee despre ce si cum... am scris aici doar din experienta personala avand in vedere ca am la activ cateva body-kituri montate de mine fara sa intampin mari probleme.
bafta
__________________
... Keep it on the track ...
|