Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 10-03-08, 17:51   #31
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Cu blocantul ala si slickuri la o plecare la mai mult de 4000 rpm rupe aderenta .
si ce are daca pleci cu o idee mai putine turatii??? nu zice nicaieri ca trebuie sa pleci cu motoru turat la linia rosie, sau la 2000, sau la 6000, sau la 4000... fiecare pleaca cel mai bine, cand e situatia perfecta pentru masina respectiva, si normal ca sti si tu asta deja.... deci pleaca mai incet si gata... ca motoru nu are putere si tu trebuie sa-l turezi pana-i sar valvele e altceva

eu fiindca pana acum n-am avut decat drag radials de 17", inca nu am pus slick-uri de 15", plec de obicei la numai 2000-2500 de rotatii, si scot consistent in jur de 12.3-12.4 la in jur de 190km/h... altii cu masini ca a mea cu care vorbesc la pista, au two-step -uri instalate pentru plecare, si cand folosesc slickuri le au puse la cam la 3500, si rar la 4000... deci cum am zis deja, fiecare masina trebuie condusa si tratata diferit.

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Oricum vad ca sunt prea multi cunoscatori pe aici ... eu ma retrag si va salut .
imi pare rau ca nu pot sa scriu ode despre cat de multa dreptate ai avut... daca asta cautai, si deasta te retragi suparat, imi pare rau, dar nu pot sa te ajut... mi se pare ca tu bazezi toata ideea pe un mini de 160 de cai, si o nova care presupun ca are si mai putin... nu stiu nimic despre nova ta, o fi avand mai mult, dar n-am de unde sa stiu sigur pana nu-mi zici tu
AlliedComposites is offline  
Old 10-03-08, 18:55   #32
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Stiu dar cand cineva abereaza atat de rau ... nu ma pot abtine . Pai draga fart .. doresc sa plec din 4000 pt ca pe acolo am cuplu. Stii ce e ala ? De ce crezi ca cei cu integralele pleaca din limitare sau aproape ? Ca nu le trage motorul ? Jur ca in continuare sunt curios cu ce masina scoti tu 12.3 si tare as fi curios sa vad si eu acele miniuri stock care scot sub 12 9parca asa spuneai). Sincer cred ca distanta pe care se dau e sub 400 m altfel ... la tine acolo se redefinesc legile fizicii ... 160 cai pe 1200 kg FWD sub 12 sec ... ar fi una din cele mai tari 3 masini din ro .
Nu mai presupune tu cati cai are nova ca bajbai prin intuneric . Momentan nu am un dyno facut dar crede-ma .. are muuult mai mult decat un mini si cai si cuplu si e si mult mai usoara .
Daca vrei sa faci o fapta buna ignora-ma pe viitor pt a nu fi nevoit sa raspund la posturile tale.
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline  
Old 10-03-08, 21:25   #33
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
Stiu dar cand cineva abereaza atat de rau ... nu ma pot abtine . Pai draga fart .. doresc sa plec din 4000 pt ca pe acolo am cuplu. Stii ce e ala ? De ce crezi ca cei cu integralele pleaca din limitare sau aproape ? Ca nu le trage motorul ? Jur ca in continuare sunt curios cu ce masina scoti tu 12.3 si tare as fi curios sa vad si eu acele miniuri stock care scot sub 12 9parca asa spuneai). Sincer cred ca distanta pe care se dau e sub 400 m altfel ... la tine acolo se redefinesc legile fizicii ... 160 cai pe 1200 kg FWD sub 12 sec ... ar fi una din cele mai tari 3 masini din ro .

....


Daca vrei sa faci o fapta buna ignora-ma pe viitor pt a nu fi nevoit sa raspund la posturile tale.
DOAMNE copile, imi e chiar mila de tine... faptul ca esti asa de terminat, incat cand chiar iti spun exact ce masina am, tu tot continui cu tampenii de genu, "nu stiu ce masina fwd" ar putea face asta. Pai tocmai ti-am spus, ce naiba mai vrei?? Sunt tone de masini fwd modificate si care fac putere mare, doar nu coincide cu parerea care ti-ai formato tu, deci incerci sa cauti scuze si motive sa-ti justifici parerea ta, in loc sa-i asculti si pe altii care POATE doamne fereste or sti si ei ceva

daca prin cuplu te referi la torque, atunci stiu ce e aia normal... deci despre ce aberezi? de ce limiteaza aia cu awd? la fel de ce limiteaza si aia cu fwd de care ti-am zis (ba serios, ai citit vre-un cuvant din ce-am zis, sau esti doar cu morcovu pus si cauti cearta??), ca acolo au balantul perfect de putere si patinare ca sa plece cel mai bine... Tu vrei 4000... cauciucurile iti spun ca nu pot duce atata pe masina ta... pleaca omule cu 3500 si gata, in loc sa pierzi timpu ofticandu-te ca asta te limiteaza, mai bine mai lucrezi la motor sau mai tai din greutatea masinii, sau o faci mai aerodinamica. ce te astepti de la un sasiu de nova?? probabil se indoaie toata caroseria cand pleci cu putere mare de pe loc... ai pus bare de tractiune (nu stiu, in engleza le zice traction bars), ai intarit sasiul? ai tunat suspensia pentru drag sau ai suspensie de circuit pe ea? etc, etc....

hai nu te mai jura atata despre ce am zis, si poate ia 2 minute din programul tau care sunt sigur e plin, si intra de exemplu la www.srtforums.com si vezi ce e aia Dodge SRT-4, si ce poate... ti-am aratat mai devreme film cu ala de 9 secunde... ce e asa de dificil de crezut ca a mea, modificata, scoate un amarat de 12.3? Se vede ca habar n-ai despre domeniul asta... Tu zici ca cica poate noi suntem tampiti aici si nu stim ca mergem pe o distanta mai mica... Probabil ca ai auzit de aia care se intrec pe OPTIME de mila, si automat ai crezut ca aia e tot ce se face aici... ce conteaza ca toata cestia cu 402 metrii vine de fapt de la simpla traducere din "quarter mile"... Vezi, daca ai sti ceva despre cursele adevarate, nu ti-ar trece prin cap vreodata ca e posibil sa faci 12.3 la 190km/h pe numa' 200 de metrii... tre sa fii avion cu reactie sa ajungi la 200km/h in putin peste 200 de metrii!! deci e cat se poate de clar ca timpul care ti l-am zis e pe 400 metrii... dar in fine, chestiile astea de ce le-ai sti tu, cand not toti astia prostii doar suntem plin de aberatii si te stresam

cat despre chestia ca chipurile am zis ca masina mea face 12.9 stoc, asta e inventia ta, si dovesti ca nu pricepi nimic din ce ti se spune... Ti-am explicat diferenta dintre cauciucuri... Masina nu e stoc... Stoc vine cu 250cai si 300Nm LA ROTI! a vost vanduta ca o masina de 215 cai putere, dar pe dinamometru cifrele reale de la oameni s-au invartit mereu intre 240 si 260 de cai, in medie 250-255... Calculeaza singur cat se apropie de 300 de cai la motor.... Si tine minte, numerele de la masina mea sunt LA ROTI!

Acel mini de care ai zis tu de 160 de cai, probabil face vreo 125-130 la roti! Sper ca ai turbina pe nova, ca daca tu scoti mai mult de 150 de cai LA ROTI cu motor renault aspirat, meriti sa fii in reviste Cum ai estimat puterea ta la peste 160, filtru de aer 9 cai, toba 12 cai, bujii de platina 6 cai, si asa mai departe? Daca ai turbo pe ea insa, chiar sunt impresionat, si serios acum, vreau sa-mi zici mai multe despre ea... eu mereu am fost de parere ca tre sa faca un logan turbo, chiar si daca e numai un TDI.
AlliedComposites is offline  
Old 10-03-08, 21:32   #34
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

http://www.streetline.3x.ro/Album/di...?album=2&pos=1

asta e bestia? SOHC si tevi de presiune destul de subtiri... din burta zic ca nu face mai mult de 200 de cai, 250 tunata la maxim... motorul are componente forjate sau esti inca pe alea stoc?
AlliedComposites is offline  
Old 11-03-08, 13:15   #35
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: putere maxima-tractiune fata

300cp as zice si eu ca e limita si asta cu diferential (intre 200 si 240 fara).Asta vorbind in special pentru eficienta pe traseu.Pentru drag nu stiu pina unde s-ar putea merge.La putere mare totdeauna pe fwd vei avea probleme cu aderenta din cauza transferului de masa, iar cum spunea Hexer, in viraje vei folosi rotile motoare si pentru putere si pentru directie, deci....clar dezavantaj.Nu spun ca nu pot fi masini de 300+ sau 400cp cu fwd care merg bine.Aceeasi masina insa, cu aceeasi motorizare, cutie, sasiu etc daca ar avea rwd sau awd ar fi mai performanta si mai stabila, ar pune mai bine puterea la sol si ar fi mai stabila.
carutasu is offline  
Old 11-03-08, 21:32   #36
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
300cp as zice si eu ca e limita si asta cu diferential (intre 200 si 240 fara).Asta vorbind in special pentru eficienta pe traseu.Pentru drag nu stiu pina unde s-ar putea merge.La putere mare totdeauna pe fwd vei avea probleme cu aderenta din cauza transferului de masa, iar cum spunea Hexer, in viraje vei folosi rotile motoare si pentru putere si pentru directie, deci....clar dezavantaj.Nu spun ca nu pot fi masini de 300+ sau 400cp cu fwd care merg bine.Aceeasi masina insa, cu aceeasi motorizare, cutie, sasiu etc daca ar avea rwd sau awd ar fi mai performanta si mai stabila, ar pune mai bine puterea la sol si ar fi mai stabila.
asa e, nu e nici un dubiu in asta... masini fwd cu timpi de 11 secunde, trec linia de sosire cu viteze bune de 10 secunde pe un rwd, toti suntem de acord... dar pana la urma ce zice asta... ca trebuie sa te chinui un pic mai mult ca sa compenzezi... deci motor cu putere un pic mai mare, suspensie mai buna pentru curbe, etc, etc... pentru ca fiecare are masina care o are, si desi ne-ar place la toti sa avem masina perfecta, de multe ori banii decid ca trebuie sa ne multumim cu unele compromisuri. La sfarsitul zilei, majoritatea distractiei la condusul pe drum e acceleratia... daca faci masina sa se simta rapida si sa te faca sa razi, ce mai conteaza de unde vine puterea... mi-ar place sa am un 911 sau un corvette, dar prefer sa le bat cu o masina care m-a costat doar $17,000 in care am 95% din distractia care as aveauo in ele... da sunt un pic mai incet pe circuit, dar totusi astea sunt masini de 5 ori mai scumpe.

concluzie, limita dupa mine depinde de ce nivel de confort vrei din masina... srt-ul parca are schimbator de viteze de macara, ambreiajul de curse nu tolereaza neatentia, si in primele 3 trepte daca nu ti volanu bine cand ajunge la presiune maxima la 3000 de turatii risti sa serpuiesti rau de tot, dar asta e farmecul ei... si cand ai cauciucuri bune, si e loc in trafic, si esti pe un drum bun, nimic nu se compara cu cat de tare de suge-n scaun, si cat de repede si fara efort te duce la 280....

un pic off topic, dar in 2006 SRT-4 a devenit ce-a mai rapida masina fwd (cu exteriorul original) din lume! de pe wikiepedia:

In 2006, the Dodge SRT-4 officially become the world's fastest production 4-cylinder car, averaging 221 mph (356 km/h) at the Bonneville Salt Flats in Utah in a car built by Dave Harris and Phil Hurst for Racedeck Racing.[15] When the SRT-4's power plant was put on the engine dyno, it had surpassed well over 1,000 horsepower (1,087 hp/811 kW) without the aid of nitrous oxide (N2O) The car used the stock body, basket wing, transmission, engine block, and even crankshaft while running in excess of 235 mph (378 km/h) during the run.


acuma nu zic ca nu sunt alte masini mici de 4 cilindri turbo in lume, dar dodge chiar a facut o bijuterie de motor pentru masina asta... din el s-a ajuns dupa in combinatie cu mitsu si hyundai la noul World Engine, care este acum pe EVO X si noul caliber SRT-4... acelasi motor dar cu diferite pistoane e folosit in versiunile normale de lancer si caliber, deci amandoua masinile de baza vin cu motoare foarte bune

Last edited by AlliedComposites; 11-03-08 at 21:36.
AlliedComposites is offline  
Old 11-03-08, 21:39   #37
B11EAU

Stage 5
 
B11EAU's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Quote:
Originally Posted by Lucian View Post
.... Eu declar acum ca mini ala e cea mai tare masina cu care am mers ever ....
Facand abstractie de la discutie:
MERSI MULT LUCI!!! Cand vrei te mai las sa o conduci!
B11EAU is offline  
Old 11-03-08, 21:40   #38
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Quote:
Originally Posted by B11EAU View Post
Facand abstractie de la discutie:
MERSI MULT LUCI!!! Cand vrei te mai las sa o conduci!
Oricand sefu ... dar inca mai am 2 bucati !
Lucian is offline  
Old 11-03-08, 21:44   #39
B11EAU

Stage 5
 
B11EAU's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 448
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Ete la el! Lauda-te ca ai parc auto cu masini cu tractiune fata... :P Vezi cu asa multe masini nici nu mai sti sa pleci de pe loc... Sa arunci slik-urile alea care nu au aderenta la 4000 rpm! Poate ar trebui sa nu le mai ti calde...
__________________
@ 2979 @ ...
B11EAU is offline  
Old 11-03-08, 21:48   #40
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: putere maxima-tractiune fata

Quote:
Originally Posted by B11EAU View Post
Ete la el! Lauda-te ca ai parc auto cu masini cu tractiune fata... :P Vezi cu asa multe masini nici nu mai sti sa pleci de pe loc... Sa arunci slik-urile alea care nu au aderenta la 4000 rpm! Poate ar trebui sa nu le mai ti calde...
Si poate ar trebui sa pun amortizoare stock ... hai ca nu vreau sa intru iar in subiect. Nu mai fi rau si tu ca sare si pe tine !
Lucian is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -