Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 11-08-14, 11:27   #1
Ruff_Ryders
Opel Driver

Stage 5
 
Ruff_Ryders's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of:
[Opel]
Default turbo a/r 60 sau a/r 86

as vrea o turbina sa pun pe al meu bertone turbo care sa fie mai buna decat cele stock dar nu stiu exact are e treaba cu acest a/r......am gasit 2 turbine identice ca forma dar scrie pe una compresor 60 si turbine 64 si cealalta compresor 86 si turbine 70....am citit ceva dar prea vag ca sa ma hotarasc ce e mai bine,...precizez ca masina are schimbat tot ce trebuie pt circa 300 de cai in afara de interne care rezista pana la 330.. astept pareri...multumesc
__________________
bertone turbo by ruff ryders
Ruff_Ryders is offline   Reply With Quote
Old 12-08-14, 11:43   #2
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: turbo a/r 60 sau a/r 86

A/r mic inseamna lag mai mic, turbina intra mai de jos si ai cuplu mai bun in ture joase. O sa pierzi pe ture mari, unde ar trebui sa traga.
A/r mai mare inseamna lag mai mare, turbina intra mai de sus, cuplu mic in ture joase dar castigi mult pe ture mari. E de forja.
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 12-08-14, 13:57   #3
Ruff_Ryders
Opel Driver

Stage 5
 
Ruff_Ryders's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of:
[Opel]
Default Re: turbo a/r 60 sau a/r 86

multumesc frumos....inseamna ca o sa aleg ture mari adica a/r mare ca masina e de forja
Ruff_Ryders is offline   Reply With Quote
Old 12-08-14, 20:01   #4
ViorelP

Stage 4
 
ViorelP's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 195
Member of:
[Nissan]
Default Re: turbo a/r 60 sau a/r 86

Sfatul meu este sa cauti prin afara ce au facut altii si sa te inspiri. Cauta pe unii care au turbo mai mic, altii mai mare, vezi in ce presiune merg, etc.
Daca mergi cu turbo mic, ca sa ai putere trebuie sa mergi cu presiune mare, ceea ce inseamna socuri mai mari care le primeste vibrochenul. Daca mergi cu turbo mare, poti sa mergi cu presiune mai mica, masina nu va primi suturi cand intra turbo. Dezavantajul este dat de faptul ca in general turbinele mari intra de sus, iar in ture joase sunt cam moarte.
Turbo nu o schimbi prea des, asa ca ia si cauta pe net ca sa nu faci alegerea gresita.
ViorelP is offline   Reply With Quote
Old 18-08-14, 09:43   #5
Ruff_Ryders
Opel Driver

Stage 5
 
Ruff_Ryders's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of:
[Opel]
Default Re: turbo a/r 60 sau a/r 86

ms de sfat...am vb si pe afara da fiecare spune pe a lui ca aia e buna ca nu stiu ce ca aia nu face cum trebuie si asa mai departe...nu am gasit nimic concret nici la ei
Ruff_Ryders is offline   Reply With Quote
Old 02-03-15, 13:31   #6
Sumerlove

Stock
 
Join Date: Mar 2015
Posts: 1
Default Re: turbo a/r 60 sau a/r 86

Vreau suspensie airride. Am vazut aici pe forum niste baieti care au montat suspensii pneumatice pe o dacia logan (ei se ocupa cu suspensii cu perna de aer pentru autoutilitare).

As dorii un pret total pentru toate cerintele mele:
1.suspensie airride
2.lambo doors
3.led-uri pentru faruri diferite culori
4.manopera
Sumerlove is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -