Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 27-02-08, 15:13   #16
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: filtre sport--Diferente

o fi si cum zici tu... dar si eu stiu persoane cu conice si nu au probleme
daca e bine amplasat, sa nu fie direct "in vant", nu sunt mari probleme cu praful si apa. si daca trage si aer rece... e perfect
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 27-02-08, 22:51   #17
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 996
Default Re: filtre sport--Diferente

adica cum "in vant" daca sunt mai apropiate de grilajul din fata nui bine?
din cate stiu eu el tre sa aiba aer rece si nu cald
la cate idei am auzit nici nu stiu ce sa mai fac!!!
decat sa se duca debitmetrul care costa destul de mult mai bine renunt la filtru sport desi .....
NU STIU CE SA FAC!!!!!
__________________
DE CE SA BEI SI SA CONDUCI, CAND POTI SA FUMEZI SI SA ZBORI
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 27-02-08, 23:36   #18
GanGxta

Stage 2
 
GanGxta's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 46
Default Re: filtre sport--Diferente

nu aveam de unde sa stiu sigur ca mi-a dat cai sau nu pentru ca n-am pus pe dyno dar se simtea ca merge mai bine.
GanGxta is offline   Reply With Quote
Old 27-02-08, 23:37   #19
GanGxta

Stage 2
 
GanGxta's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 46
Default Re: filtre sport--Diferente

Quote:
Originally Posted by only_4dan View Post
adica cum "in vant" daca sunt mai apropiate de grilajul din fata nui bine?
din cate stiu eu el tre sa aiba aer rece si nu cald
la cate idei am auzit nici nu stiu ce sa mai fac!!!
decat sa se duca debitmetrul care costa destul de mult mai bine renunt la filtru sport desi .....
NU STIU CE SA FAC!!!!!
ce probleme au avut? ar fi bine sa stim ca sa prevenim chestiile neplacute
GanGxta is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 07:33   #20
bogmotorsport
VW Driver

Stage 5
 
bogmotorsport's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 748
Member of:
[VW]
Default Re: filtre sport--Diferente

parerea mea e asa si rog sa ma corecteze cineva in masura cu problema asta daca gresesc:fabricantul si constructorul masinii nu putea sa-i puna el direct filtru sport conic la masina?de ce nu i-a pus?pentru ca el trebuie sa stea ferit de impuritati,apa,praf etc....tu daca ii pui filtru conic la masina parerea mea e ca o sa traga toata mizeria...nu neaparat sa se strice de la chestia asta dar in timp poate vor aparea probleme...cu cel sport in carcasa originala insa pe mine ma bate gandul si chiar mi-am comandat,unul mai ieftin ca cel de la k&n este 3 mil...cam scump si poate nici nu are efect...deocamdata am luat unul de la fk si astept sa vina...eu voi merge pe filtru sport in carcasa originala sa vad daca se simte diferenta fata de cel normal insa filtru conic eu nu imi voi pune...acesta sport ce vine in carcasa originala macar este ferit de carcasa aia si nu se uda nu nimic si poate o sa respire si mai bine motorul.ramane de vazut
bogmotorsport is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 08:22   #21
algorunescu

Stage 4
 
algorunescu's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 299
Default Re: filtre sport--Diferente

Fabricantul tine cont de multe lucruri cand face masina. Printre ele este si zgomotul. Filtrul conic face zgomot care unora le place, altora nu.
algorunescu is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 10:43   #22
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 996
Default Re: filtre sport--Diferente

pana la urma cred ca voi incerca kit cu filtru conic in carcasa de carbon sau ceva protector!
vedem pe saptamana viitoare
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 15:32   #23
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: filtre sport--Diferente

tubulatura si cutia filtrului de aer este facuta in asa fel incat sa nu faca zgomot. constructorii nu s-au gandit la performante duse spre extremele masinii... ei s-au gandit la f multe, printre care si confortul. Ori un filtru sport nu prea are un sunet confortabil... pt unii e placut, pt altii nu.
cand am zis "in vant", ma refeream sa nu fie la bataia tuturor elementelor gen praf, pietris, ploaie... da, normal ca trebuie sa traga aer cat mai rece, dar nu cu orice pret. nu il poti pune pur si simplu in bara fata, poate fi lovit de pietre si sunt mari sansele sa se ude sau, si mai rau, sa traga apa. sunt multe solutii care pot si gasite la orice masina.
o fi K&N scump... dar e si bun. un filtru de aer isi merit bun isi merita banii, fiindca isi face treaba bine: filtreaza. unul de 50ron...
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 19:09   #24
only_4dan

Stage 5
 
only_4dan's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 996
Default Re: filtre sport--Diferente

interesant ca acel kit de instalare este mai scump ca si filtrul in multe situatii
de expl tubulatura, coturile costa cam 180ron pe cand filtrul pe la 100ron, iar spayul de intretinere cam 75ron
only_4dan is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 20:26   #25
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: filtre sport--Diferente

pai vezi tu ca nu la toate masinile se potriveste un filtru sport pe ansamblul din fabrica al masinii. trebuie sa iti pui alte tevi.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 28-02-08, 21:19   #26
diavolo4u

Stage 2
 
diavolo4u's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 61
Default Re: filtre sport--Diferente

sa va dau eu un exemplu......am MB CLK230 Kompressor Avantgarde 200Cp si am luat un filtru sport de la K&N(ingradit din sarma de chrom) special ptr modelul asta de masina,care a costat 80Euro......si tin sa va spun ca merge ca dreaqu ...am probat din nou cu cel original si totul Ok...si in final am ramas la cel original.Acum nu zic ca nu o merge si la alte masini ,fiindca nu stiu....dar la a mea nu tragea deloc,plus ca trebuia sa o accelerez sa o ia mama dreaqului
diavolo4u is offline   Reply With Quote
Old 01-03-08, 07:09   #27
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: filtre sport--Diferente

aoleu, se vede ca mai nimeni nu si-a pus filtru...

da, fabricantii pun filtru in cutie ca sa fie protejat de praf si apa, foarte adevarat... si de ce nu? fabricantu oricum nu vrea sa faci curse cu masina ca daca se strica vi la el si-i fluturi garantia-n fata. La masinile sport cutiile sunt gandite mai bine prin faptul ca sunt ventilate mai bine prin mici tuburi de inductie, dar tot ideea e ca filtru sa ramana curat, si sa nu apara vreo surpriza pana masina iese din garantie.

acum, de multe ori cutiile astea nu sunt amplasate chiar ideal, pentru ca nu e loc sau pentru ca designul motorului nu lasa loc ca sa fie pusa decat intr-un anumit loc... la multe masini cutia de filtru e chiar deasupra sau langa galeria de evacuare, deci locul cel mai fierbinte de sub toata capota... cat aer rece ai baga tu de afara in cutie, dupa ce mergi nitel, motorul n-o sa mai suga decat aer cald...

sunt doua feluri de tuburi de filtre... scurte si lungi... alea scurte doar inlocuiesc cutia cu un tub si te lasa sa schimbi de la un filtru dreptunghiular la unul conic (care suge un volum mai mare de aer). de obicei fiindca teava de obicei e scurta, filtru tot sta destul de aproape de motor in majoritatea cazurilor... deasta, mai ales la masini cu turbo, e bine sa investesti intrun filtru conic, si tevaria necesara pentru reamplasarea filtrului. ideea e simpla, muti filtrul de aer intr-o zona de sub capota unde e departe de motor si e intr-o zona cat mai rece. La unele masini intra in spatele barii din fata, la unele in bara, la altele in aripa din fata, etc... depinde de ce masina ai, si ce marca de filtru folosesti, filtrul o sa fie expus mai mult sau mai putin la praf si apa.... la unele masini nu e decat o singura varianta si aia tot, la altele se poate mai mult...

filtre... mie din totdeauna mi-au placut K&N cu ulei... poate scoti o idee mai multa performanta din cele uscate, dar pentru mine, numai in cele cu ulei am incredere... le-am avut pe trei masini, si am mers cu ele zi de zi prin toate zapezile, ploile si mocirlele care au lovit coltul asta de canada, si in 8 ani nu am avut nici o problema (teapa, aici iti iei carnet la 16 ani ). Pe vremuri si eu ma tot uitam la filtru si imi era frica, dar dupa cateva zapezi zdravene, cand am ajuns acasa cu filtru TOT plin de zapada de arata ca un pepene mic, de atunci am stiut ca nu o sa am vreodata probleme. Chiar o data am scos filtrul ca sa vad daca era apa pe teava, si desi am dat jos atata zapada, in teava nu era gram de vapor de apa.

Filtrele bune sunt facute foarte bine, si nu o sa tragi apa pe teava decat daca bagi filtrul aproape complet in apa. Deasta dupa mine, mai bine dai banu o data, iei un K&N, si gata... Il cureti o data sau de doua ori pe an cum ai nevoie si gata. K&N chiar zice pe cutia de la filtru ca cu cat e mai murdar, cu atat filtreaza mai bine, pentru ca uleiul nu lasa sa intre mizeria in tesatura filtrului, si totul ramane pe dinafata... Problema la filtrele ieftine e ca de multe ori se dezlipesc lipiturile... sau ai surprize cand se uda... deci cum am zis, ia K&N, si fi fericit pentru restul vietii masinii

cat despre chestia ca tuburile costa mai mult decat filtru, mi se pare cat se poate de normal. Tuburile sunt si ele gandite, turnate din plastic sau facute din tevi si incheieturi..... toate astea costa nu?? oricum, iti recuperezi din bani de fiecare data cand mergi cu masina, fiindca consumul o sa scada... asta daca nu o calci mai tare acum ca o simti mai agila
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 01-03-08, 07:12   #28
AlliedComposites


Stage 5
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: filtre sport--Diferente

Quote:
Originally Posted by diavolo4u View Post
sa va dau eu un exemplu......am MB CLK230 Kompressor Avantgarde 200Cp si am luat un filtru sport de la K&N(ingradit din sarma de chrom) special ptr modelul asta de masina,care a costat 80Euro......si tin sa va spun ca merge ca dreaqu ...am probat din nou cu cel original si totul Ok...si in final am ramas la cel original.Acum nu zic ca nu o merge si la alte masini ,fiindca nu stiu....dar la a mea nu tragea deloc,plus ca trebuia sa o accelerez sa o ia mama dreaqului

din ala dreptunghiular sau conic? poate lai pus pe dos pe ala dreptunghiular

nu stiu ce sa zic decat ca poate era un knock-off din china sau ceva, pentru ca filtrele conice la turbo sau supercharger suna de toata frumusetea. Pe masina de vara cu turbo mare cand aveam cutia de aer originala nu se auzea mai nimic de la motor cand sugea... De cand am schimbat la cold air intake acum 2 ani, zici ca trece tirul, mai ales cand suge sa urce presiunea la 28psi

Last edited by AlliedComposites; 01-03-08 at 07:16.
AlliedComposites is offline   Reply With Quote
Old 03-03-08, 15:16   #29
GanGxta

Stage 2
 
GanGxta's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 46
Default Re: filtre sport--Diferente

Quote:
Originally Posted by bogmotorsport View Post
parerea mea e asa si rog sa ma corecteze cineva in masura cu problema asta daca gresesc:fabricantul si constructorul masinii nu putea sa-i puna el direct filtru sport conic la masina?de ce nu i-a pus?pentru ca el trebuie sa stea ferit de impuritati,apa,praf etc....tu daca ii pui filtru conic la masina parerea mea e ca o sa traga toata mizeria...nu neaparat sa se strice de la chestia asta dar in timp poate vor aparea probleme...cu cel sport in carcasa originala insa pe mine ma bate gandul si chiar mi-am comandat,unul mai ieftin ca cel de la k&n este 3 mil...cam scump si poate nici nu are efect...deocamdata am luat unul de la fk si astept sa vina...eu voi merge pe filtru sport in carcasa originala sa vad daca se simte diferenta fata de cel normal insa filtru conic eu nu imi voi pune...acesta sport ce vine in carcasa originala macar este ferit de carcasa aia si nu se uda nu nimic si poate o sa respire si mai bine motorul.ramane de vazut
Fabricantul de aceea nu pune filtru sport deoarece masina poate este cumparat de un batran sau de unul caruia nu-i place sunetul acela, ci ii place sa mearga cat mai silentios motorul, plus in germania iau in serios poluarea fonica! si daca ar pune asa detinatorii n-ar mai fi nevoiti sa cumpere la revizii si filtre!
GanGxta is offline   Reply With Quote
Old 08-03-08, 01:28   #30
Stoxy_69
Dacia Driver

Stage 3
 
Stoxy_69's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 168
Member of:
[DACIA]
Default Re: filtre sport--Diferente

stiu ca par penibil ca nu am un kompresor sau un M dar la dacia mea 1.4 credeti ca sar aauzi o diferenta cu unu conic dala pe la 500 000 din targ vitan? ma refer la sunet ca ma supt de bani si pana peste vreo 3 luni sami revin cu banutzii poate o sai iau ceva klumea
Stoxy_69 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -