Salut baieti ma bucur ca am trezit interes pt acest subiect nu am mai condus DSG-u de vreo juma de an intre timp mi-am luat un Fiesta ST manual dar tin sa va anunt ca este o diferenta enorma intre aceste 2 masini cu tot DSG-u de pe golful 5 fiesta e mult mai rapida probail din cauza ca pe golf 5 DSG este un motor de 1,9 TDI poate daca era GTI aveam alta parere cand treci de la o masina buna la una mai buna e altceva incepi sa ai alte pareri.
Recent am luat DSG-u pt un drum in Harghita (doamne ce drumuri bune au astia) si neconducad de 6 luni DSG-u si trecand de la Fiesta ST la Golf 5 19 TDI cu DSG mi-am dat seama ca defapt nu e o masina stralucita e mai comoda mai silentioasa nu simti viteza cu acceasi senzatie ca si ST-u dar are o gramada de minusuri intarzieri pe care cu o manuala nu le ai probabil aceste intarzieri sunt si din diferenta de putere de la 105 CP Golf la 150 ST dar spun e comoda f buna dar este ceva si mai bun cad apesi pedala 2 mm si masina pleaca sau cand apesi pedala 10 cm si masina incepe sa plece deja esti in pierdereplus ca din 6 in 3 nu poti sa schimbi pe franare asa de repede si cand ai nevoie de cativa sutimi pt a schimba senzatia chiar se simt pe pozitia S (sport) e putin altfel dar repet este ceva si mai bun probabil ca daca ar fi un GTI ar fi altfel dar la 105 cai e mai rapida decat 105 cai dar sa nu aveti senzatia ca ar fi mai bun decat 140 CP manual cu un sofer bun la plecarea de pe loc eventual acolo da dar sunt situatii cand as vrea sa combin aceste 2 cutii ceea ce este imposibil (avantaje si dezavantaje)
Am vazut mai sus pe cineva spunand ca la plecarea de pe loc se pierd secunde bune este foarte adevarat dar la plecarea de pe loc este o smecherie care e chiar ok cu stangu pe frana si cu dreptul putin acelerat pana simti ca masina ar vrea sa plece si cand dai drumul la frana nu mai exista intarzierea aceea (trick) Pana una alta Fiesta ST =bestial=
Hay pa Haypeeerr