la orice suspensie inaltimea este data de arcuri - in acest caz perne.
duritatea este data de
amortizoare , deci faptul ca perna este mai umflata sau mai desumflata nu conteaza. de asemenea , balansul despre care spui ca apare la franare/accelerare este dat tot de amortizoare .
"parti din ansamblu suspensiei sa compenseze anumite lipsuri care vin in urma montarii sistemului air ride" - care sunt aceste parti? (nu imi spune bari de rigidizare fata/spate ca nu au nicio legatura cu airride-ul . daca sunt necesare , sunt necesare si cu si fara airride
)
ca la orice suspensie , performanta se plateste. niciodata o suspensie FK de 200 euro nu va avea aceleasi performante ca un KW , Bilstein etc de 1000+.
acelsi lucru este valabil si pt sistemele airride. performantele se platesc. exista kit-uri race care pleaca de la 3000euro cu amortizoare Koni , Bilstein etc cu reglaje pe duritate ,air management electonic si care au performante apropiate daca nu egale cu coilovers.
Este adevarat , majoritatea care isi pun airride o fac pt show , nu pt performanta, dar asta nu inseamna ca aceasta nu se poate atinge. Daca vrei performanta , o poti avea si cu airride , doar ca ea costa