Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati |
02-05-10, 00:14
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,162
Member of: [RENAULT] [Freehand Design Usergroup] [DACIA]
|
Re: Tuningul Roomanesc
nu va dau dreptate,Sunt multii care pot sa iti fac un intreior pe masura,ideea este sa ai si banii necesari,ca pe banii putin nu poti sa ceri si calitate.
Tu,badea laurentiu,am impresia ca te referi la masini custom.Adica exterior,interior modificat,monitoare,spoilere custom,etc.Aici gusturile difera si de acea vezi masini care adopta stilul clean sau old school si prea putine masini modificate gen nfs.
Eu unul prefer sa investesc in performantele masini decat sa bag banii in spoilere,monitoare,eleroane,etc. si totodata prefer un look cat mai aproape de original sau un kit original gen M,RS,Amg,o pereche de jante si "tranteala"
|
|
|
02-05-10, 00:26
|
#17
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 536
Member of: [RENAULT]
|
Re: Tuningul Roomanesc
da, custom, la asta ma refer, dar nu stiam cuvantul exact. am vazut ceea ce zici tu, majoritatea romanilor care isi modifica masinile adopta acest stil erformante, o ''tranteala'' si niste jante.totusi, alte pareri?despre car audio?un look mai special al masinii, chiar nimeni nu e interesat de acest stil?sau RAT STYLE, cum este golful acela de aici de pe 4tuning
|
|
|
02-05-10, 00:56
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,162
Member of: [RENAULT] [Freehand Design Usergroup] [DACIA]
|
Re: Tuningul Roomanesc
Rat style este un stil foarte ciudat,arata interesant,dar este un stil mai deosebit pe care foarte putin il "inghit".Ca despre custom,iar cred ca este o problema,pt ca este genul de tuning pe care daca nu stii sa il faci cum trebuie,poti da foarte usor in kitch si in al doilea rand dupa cum am spus fiecare cu gusturile lui,desi ar fii interesant de vazut pe la evenimentele de la noi si show car-uri mai multe ca in prezent
|
|
|
02-05-10, 10:50
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re: Tuningul Roomanesc
Quote:
Originally Posted by andy_wpo
de acea vezi masini care adopta stilul clean sau old school si prea putine masini modificate gen nfs.
Eu unul prefer sa investesc in performantele masini decat sa bag banii in spoilere,monitoare,eleroane,etc. si totodata prefer un look cat mai aproape de original sau un kit original gen M,RS,Amg,o pereche de jante si "tranteala"
|
Foarte mulţi de la noi au băgat bani īn spoilere, eleroane, praguri, extensii de aripi şi alte "ricerisme" după prea mult timp de căscat gura la seria Fast & Furious şi stat cu nasul īn reviste, şi rezultatul a fost un mare kitsch "ghetto style", la fel ca şi stilul de prezentare īn pictoriale sau articole - maşină modificată, eventual vopsită mat şi cu jante de 19" cromate + peisaj de clădiri industriale abandonate şi blocuri comuniste de pe care cade tencuiala. La fel de amuzant ca explozia hip-hop-ului la noi īntre 1995-2002, cānd la fiecare colţ dădeai de un imitator de-al lui 2Pac cu adidaşi, şapca pusă invers şi turul pe la genunchi, uitānd că spre deosebire de fraţii lor de peste Ocean, ei n-aveau bani nici de-o bere şi nici nu făceau măcar un mic efort acolo să-i cāştige.
"Ghetto style" merge īntr-o anumită ţară mare īn care mexicanul sau negroteiul au īntr-adevăr bani (ei şi cu FBIul ştiu de unde!!) şi īşi permit să arunce 10 000 USD pentru imaginea proprie fără să clipească, rămānānd mai departe īn mediul lor. Cel care stă la un bloc comunist, pune ban pe ban dintr-un salariu de 300-500 EUR şi mai are şi pretenţia ca maşina să poată fi folosită şi la liniuţe, şi la transportul zilnic, şi la mare vara, şi īn călătorii mai lungi, ar cam trebui să se gāndească la altceva... parcă imaginea de "pimp" nu se potriveşte cu serviciul īn costum şi cravată şi cu atāt mai puţin cu BlackBerry-ul şi laptopul. Pānă şi Bogdan "Syda" s-a tuns şi şi-a acoperit tatuajul cu māneci lungi cānd a dobāndit funcţie la stat
~Nautilus
|
|
|
02-05-10, 12:49
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,154
Member of: [Ghetto Cult]
|
Re: Tuningul Roomanesc
nu bagati tot "tuning-ul romanesc" in aceeasi oala.
ce ati discutat pana aici intr-adevar acopera un procent destul de mare, dar nu aveti cum sa ajungeti la 100%
ca sa vedeti ca tuning-ul autohton poate face totusi o diferenta, va astept la cluj la standul ghetto cult.
|
|
|
02-05-10, 16:24
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,162
Member of: [RENAULT] [Freehand Design Usergroup] [DACIA]
|
Re: Tuningul Roomanesc
Oricum masinile facut de tine sunt beton,deci se poate si la noi nu spune nimeni ca la noi nu exista si masini facut cu gust,indiferent ca sunt gen nfs,ol school,clean style sau mai stiu eu ce.
|
|
|
02-05-10, 19:18
|
#22
|
Banned
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
|
Re: Tuningul Roomanesc
Diferenta e ca tuningul HIGH-END nu se vede zi de zi pe strada īn nici o tara ci numai la īntīlniri de club.
Pe strada zilnic (īn RO) ai parte numai de MIORITIC TUNING, ruginaturi cu eleroane de lemn, stele de mertzane lipite cu scoci pe capote, niste gioase de 30 de ani putrede dar cu uscatoare de rufe pe post de eleron si lama de plug de zapada pe post de spoiler cu toate ca īn realitate abea īsi tīrīie "besinile" de la semafor la semafor, strīmbe si desalate de te-apuca voma si te obliga la precautie cīnd esti īn spatele unui "exemplar" din asa ca nu care cumva sa i se rupa rabla-n doua īn fata ta si sa dai peste el.
Īn topicurile CHICI TUNING sīnt zeci ba chiar sute de exemplare postate si comentate ca dovada deci n-are rost a se mai intra īn detalii.
|
|
|
02-05-10, 20:22
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 614
|
Re: Tuningul Roomanesc
Sunt si masini modificate cu gust,dar putine.Altii poate folosesc masinile zi de zi si nu ii interseaza partea mecanica doar sa arate bine+un sistem audio.
|
|
|
02-05-10, 20:49
|
#24
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 536
Member of: [RENAULT]
|
Re: Tuningul Roomanesc
da, as vrea sal felicit si eu pe mihai.ghetto, adevarul e ca masinile tunate de el sunt destul de finute, fara nicio tiganie sau carpeala, se vede ca e mana unui specialist.
|
|
|
03-05-10, 10:10
|
#25
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,602
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Tuningul Roomanesc
Quote:
Originally Posted by badea_laurentiu88
salut, am creat acest topic pentru a afla parerile voastre in legatura cu tuningul si masinile tunate din romania.ce stil credeti ca ne caracterizeaza cel mai mult?parerea mea, exceptand kitch-urile cu ''tiganii'' din vitan, este ca majoritatea romanilor modifica cel mai mult partea mecanica, motorul, performantele masinii, dar si un lucru care nu prea imi place este ca interiorului masinii nu prea i se da multa atentie, am vazut foarte putine masini modificate la interior.
|
ai creat acest topic FIX DEGEABA.
|
|
|
03-05-10, 12:12
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,047
Member of: [VW] [2 Roti] [CHEVROLET] [Unknown Racers] [SUBARU]
|
Re: Tuningul Roomanesc
tuning nu inseamna o masina 90% din fibra.
|
|
|
03-05-10, 21:49
|
#27
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 536
Member of: [RENAULT]
|
Re: Tuningul Roomanesc
mda, dak zici tu, gabi taz ca e degeaba, asa o fi, l-am creat pentru a afla gusturile romanilor la capitolul tuning si sa isi exprime fiecare parerea despre stilurile adoptate si despre nivelul nostru in europa la capitolul acesta. din cate stiu in urma cu 5 6 ani, rar vedeai cate o masina modificata pe strazile din romania, si foarte rar sa mai fie modificata si cu gust, in ultima vreme s-a evoluat cat de cat, au aparut servisuri specializate in modificari......deci eu cred ca ar fi ceva de discutat, daca tu crezi ca nu e nimic de discutat, mai bine nu postezi degeaba.
|
|
|
03-05-10, 23:34
|
#28
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,136
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup] [A.C.S. Speedline Motorsport] [PEUGEOT] [4Rally] [Design Team] [SKODA] [VW]
|
Re: Tuningul Roomanesc
Quote:
Tuningul, conform ultimei definiţii date de DEX, reprezintă o acţiune sau preocupare de a īmbunătăţi, regla sau particulariza caracteristicile funcţionale sau estetice ale unui sistem tehnic existent; cu largă utilizare īn sintagma tuning auto. Din engl. tuning (acord fin). Pentru pasionaţii de automobile, reprezintă un stil de viaţă, un mod de a-i da o personalitate unică maşinii, care reflectă, mai mult sau mai puţin potenţa financiară şi gustul proprietarului
|
Parerea mea e ca cam tot ce tine de aspectul masini (majoritar in romania),spoilere, jante si vopsea tine de styling nici gand de tuning...Eu cand ma gandesc la tuning, ma gandesc la performanta...motor,suspensie,frane chestii ce le poti ajusta pentru cresterea performanteleor masinii...intradevar si parte de spoilere are un anumit rol in partea de tuning acela fiind aerodinamica...dar acolo numeri pe degete producatorii internationali de asa ceva...ce sa zic in romania...vorba unui coleg de breasla "la noi se cer spoilere tip mileu"
|
|
|
|
|