Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 25-04-09, 14:21   #16
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

SHOP-ul lor ĪN LIMBA ENGLEZA cu PRETURI AICI.

Numarul lor de telefon pt. comenzi si īntrebari este: 06432-920336

Din RO cu prefixul nemtesc este: 0049-6432-920336
Email kontakt@bullock-style.de

@ DOHC16

Pt peugeot vad ca nu au nimic. Ce au ei este pt:

|_ Audi (7)
|_ BMW (6)
|_ Hummer (1)
|_ Intelli Ride von H.A.S (1)
|_ Mercedes (4)
|_ Opel (3)
|_ Seat (6)
|_ Skoda (2)
|_ VW (1

Last edited by CyberCSX; 25-04-09 at 14:30.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 14:44   #17
mihai.ghetto

Stage 5
 
mihai.ghetto's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,154
Member of:
[Ghetto Cult]
Default Re: Air Ride

sunt mult mai multi care produc (asambleaza) kituri de airride, nu numai bullock. pe vremea cand eram eu in cautari am gasit cel putin vreo 6-7 in europa. in america nu mai spun... la "grasani" mai sunt si ieftine pe deasupra (1000-1500$)

domnu CyberCSX, spune-mi cate kituri airride ai montat la viata ta, de spui matale ca-i asa usor, tzac pac si ai terminat. si pe deasupra mai spui si tampenii cu adaptari pe orice masina in spatele blocului... mai gandeste-te

ps: cand iti vei monta pe masina personala un kit airride, iti recomand cu "caldura" sa-ti asezi minicompresoru langa motor, cat mai aproape de evacuare daca se poate
mihai.ghetto is offline   Reply With Quote
Old 02-05-09, 01:04   #18
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

Quote:
Originally Posted by agent smith View Post
domnu CyberCSX, spune-mi cate kituri airride ai montat la viata ta, de spui matale ca-i asa usor, tzac pac si ai terminat. si pe deasupra mai spui si tampenii cu adaptari pe orice masina in spatele blocului... mai gandeste-te

ps: cand iti vei monta pe masina personala un kit airride, iti recomand cu "caldura" sa-ti asezi minicompresoru langa motor, cat mai aproape de evacuare daca se poate
Domnu COPILAS AGENT, īn 46 de ani ai mei dintr-e care vreo 10 petrecuti prin service-uri resitene si īnca vreo 20 prin service-uri nemtesti, posesor īn parteneriat al unui service de masini americane aici īn loc. Duisburg tin sa te informez ca am montat mai multe sisteme air ride de cīt cīti ani ai tu ca vīrsta si ca recomandare PARINTEASCA īnainte de a ataca direct pe cineva, persoana care ca vīrsta ti-ar puta fi tata, uita-te īnainte de asta CEL PUTIN la vīrsta persoanei cu care stai de vorba daca nu si la locatie.
Nu numai ca esti cu un an mai mic ca fiul meu dar mai ai si o gura cīt o sura si pe pariu ca experienta.......CEATA LOCALA.

Ia explicami tu, la 24 de ani ai tai cīte sisteme Air Ride ai montat?
Asa ca chiestie ?

Si ca ............ supliment de viteza, eu nu lucrez īn spatele nici unui bloc si nici prin baltoace pe marginea drumurilor desfundate de cartier, ci īntr-un service climatizat cu tot ce am nevoie cu scule poate pe care nici nu sti ca exista iar daca-ti merge mintea, DA. Poti sa te apuci sa montezi si īn dosul blocului daca ai ce-ti trebuie. Exista si sisteme A.R. universale exact ca si H.J. 'urile cu chituri de adaptare pt. orice masina.
De astea probabil ca n-ai auzit pīna acuma. daca stau sa ma gīndesc nici nai cum atīta timp cīt pierzi vremea sa cīrpacesti GOLFULETI SI URSULETI facīnd latiri de aripa pt. extensii roti cu flexul īn loc sa-ti iei o presa mecanica cu care faci aceasi treaba īn 20 de minute.

Acuma daca vi si-mi spui ca ma dau mare ca-s īn Germania de 20 de ani, fi linistit ca nu ma dau mare ca n-am cu ce si nici nu am interesul asta. Daca vroiam o faceam de mult. Singurul meu scop aici este sa ajut daca pot sa ajut si sa caut ceva anume din punct de vedere nostalgic si nimic mai mult.

Asa pt. cultura ta generala, asta din pozaele de mai jos a primit acu 2 zile un sistem A.R. universal si este de vīnzare.
Īl vrei ?
Umfla-l. Pt. 17.900 EURO e al tau. Mergi la agatat de gagici prin "bucale".
Are 207 cai, motor V 8, 2 locuri, automata, clima, Stingray din 78, fara rugina restaurat 100% A.R. telecomandabil.

Last edited by CyberCSX; 16-05-09 at 19:29.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 02-05-09, 01:33   #19
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Air Ride

domnilor, poate sunteti un pic mai cumpatati si in loc sa va ciondaniti pe aici mai bine va dati cu parerea si ajutati la achizitionarea /montarea si ce mai implica un astfel de kit .pe mine unu chiar ma intereseaza subiectu .
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 02-05-09, 01:36   #20
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

Quote:
Originally Posted by DOHC16 View Post
domnilor, poate sunteti un pic mai cumpatati si in loc sa va ciondaniti pe aici mai bine va dati cu parerea si ajutati la achizitionarea /montarea si ce mai implica un astfel de kit .pe mine unu chiar ma intereseaza subiectu .
Da, pai asa-s copii.
Trebuie sa-si dea importanta unde nu trebuie si nu este pt. prima oara.

Daca ar fi sa mai si public cīte jigniri si atacuri la persoana am primit deja prin PM de la diferiti pustani visatori si a tot stiuitori ce viseaza sa faca din dacie lamborghini si din trotineta dragster de pe aici, ar iesi circ fara bani.
nu mai vorbesc de spamurile de pe Yahoo messeger.

Am ajuns pīna acolo sa-mi schimb nickul de pe Yahoo sa am liniste ca am ajuns sa nu mai pot purta o discutie īn liniste fara sa fiu spamat cu fel de fel de tīmpenii īncepīnd cu piese de vīnzare pt dacii din 75 pīna la jigniri si īnjuraturi de tot felul.

Īn fine.
Eu ma retrag din discutie si partial din forum ca-mi pierd timpul de pomana.

Last edited by CyberCSX; 02-05-09 at 10:00.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 00:00   #21
mihai.ghetto

Stage 5
 
mihai.ghetto's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,154
Member of:
[Ghetto Cult]
Default Re: Air Ride

Quote:
Originally Posted by CyberCSX View Post
Domnu COPILAS AGENT, īn 46 de ani ai mei dintr-e care vreo 10 petrecuti prin service-uri resitene si īnca vreo 20 prin service-uri nemtesti, posesor īn parteneriat al unui service de masini americane aici īn loc. .
domnu care "sufera de maturitate" cybercsx, ai petrecut matale multi ani pe unde i-ai petrecut, dar nu pe la orele de gramatica asta e clar.
daca dumneata lucrezi intr-un mare service cu pretentii si ai toate sculele la care noi doar visam, de ce indrumi oamenii sa se apuce de montat airride in spatele blocului? chiar crezi ca merge cu un ciocan si o cheie de paispe?

eu am montat un singur sistem airride, dar l-am montat singur de la A la Z. daca tu te invarti printr-un service high-tech unde se monteaza sisteme airride, nu inseamna neaparat ca ai pus tu mana vreodata (ma vad nevoit sa repet apropo-ul din postul trecut cu compresoru pus langa motor, o ineptie care numai un necunoscator o poate spune)

e clar cata suferinta de mare inginer ai matale daca tot ce-ai putut observa cu ochiul tau fin din activitatea mea, este ca operatia de latire a aripilor merge facuta cu vreun aparat (a nu se confunda cu roluire). stiu ca urmatorul lucru care ti-l voi spune te va durea, dar nu am de ales... mai ai de invatat.
ca sa fie clar si din partea mea, nici eu nu am nici un interes pe aici. m-au deranjat niste afirmatii tampite, in rest toate bune
aleluia
mihai.ghetto is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 00:37   #22
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

Compresorul pot sa-l pun unde vreau. Daca ai chief sa-l pui īn portbagaj, punel. Īl poti pune īn zona motorului dependent de spatiul pe care-l ai la dispozitie. Asta trebuia sa realizezi AUTOMAT.
Nu cofunda spatiul disponibil ce-l ai la GOLFULET SI URSULET cu spatiul pe care-l ai la un Camaro / Firebird / Corvette etc.

Ca am amintit de operatiunea din dosul blocului. am spus-o pt. ca asta este metoda practicabila din Romānia īn 90% din cazuri iar observatia mea a venit 99% ironic. Altii au priceput-o. Tu īnsa nu si de īnvatat, da mai am dar īn nici un caz de la tine.

Acum īnainte de a distruge complet topicul, daca mai ai ceva de spus, spune-o prin PM sa mai adaug cīteceva la colectie iar daca esti asa de bun īn domeniul Air Ride, de ce nu-ti prezinti lucrarea?
De latit aripioare la golfulet si ursulet ce stie si un copil de 12 ani prezinti pe forum īn detaliu dar ce-i important...........ceata locala.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 00:48   #23
mihai.ghetto

Stage 5
 
mihai.ghetto's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 2,154
Member of:
[Ghetto Cult]
Default Re: Air Ride

da, ne-am lamurit, deci problema compresorului este defapt legata de spatiul disponibil, nu de faptul ca scrie mare si lat pe instructiuni "a se tine cat mai departe de surse de caldura si zone cu umezeala ridicata"... ai loc la motor, il pui sub baia de ulei. succes

si partea cu "dosul blocului" blocului n-a inteles-o nimeni stai linistit. multi habar n-au sa-si schimbe filtrul de ulei si tu dai inainte cu "scoti arcu, pui perna" si gata.

ca sa nu fiu complet offtopic, cine intentioneaza sa-si achizitioneze/monteze airride, ma poate contacta. pot sa si aduc, pot sa si montez.
v-am pupat
mihai.ghetto is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 01:02   #24
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

Ce scrie īn instructiuni referitor la montarea compresorului, scrie la fiecare compresor. Si la cel folosit pt. High Jakers si tot le montam pe traversa īn zona motorului vis a vis de servofrīna sau īn fata si na mai luat foc nici care si nici n-a explodat nici care.
Vad ca devi ironic (sub baia de ulei).
"Monteaza-i un congelator de la un frigder īn portbagaj si baga compreorul īn congelator ca mai bun "

Singurele sisteme pt. care ocupam īntregul portbagaj sīnt hidraulicele pt. Low Rider (Low Rider American si nu LOW RIDER Romānesc - ceea ce īnseamna īn RO lasarea gardei de la sol prin taierea arcurilor cu bomfraier-ul)

Ok. Hai bafta la A.R.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 13:39   #25
sez me
Renault Driver

Stage 3
 
sez me's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 92
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Air Ride

spun eu ca este pacat de acest topic si de fapt ati putea colabora pentru a mai scoate putin "muritorii de rand" din ceatza...

eu am facut ceva cautari dar am gasit service-uri specializate care fac kituri custom pentru fiecare masina in parte numai in Anglia, si depinde de cerinte (posibilitatile pe care vrei sa ti le ofere suspensia) preturile incep de pe la 1.500 de lire si ajung la peste 4.000.

si tot pe forumurile respective am inteles ca foarte multe din asa zisele firme "nemtesti" care vand kituri universale, sunt de fapt doar distribuitori care vand produse chinezesti de o calitate indoielnica si in care nu este indicat sa-ti pui increderea...

buuun acestea fiind spuse... eu personal, am un renault megane sedan si tare mult m-ar interesa o astfel de suspensie.

cineva mai sus a indicat un site din germania... acolo oricum nu am gasit "optiunea" renault... alte piste care ar putea conduce catre o firma de incredere care sa produca si sa instaleze astfel de kit-uri dar de preferat modele unice pentru fiecare masina si nu sisteme universale, stie cineva?
__________________
1. Don't take life for granted... Cherish it...

2. Daca nu iti pare rau de viata ta... macar gandeste-te la altii inainte sa accelerezi...
sez me is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 11:12   #26
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

Quote:
Originally Posted by sez me View Post
si tot pe forumurile respective am inteles ca foarte multe din asa zisele firme "nemtesti" care vand kituri universale, sunt de fapt doar distribuitori care vand produse chinezesti de o calitate indoielnica si in care nu este indicat sa-ti pui increderea...
Asa zisele "oi negre" exista peste tot si cei din germania care vīnd "dumping" nu sīnt nemti ci TURCI care au afaceri īn DE iar aici trebue sa separi putin deoarece Germania este la capitolul Auto una din tarile cu cele mai stricte legi.
Indiferent ce tunezi la o masina, pt. a putea circula pe drumul public īti trebuie A.B.E. desfasurat scris ALLGEMEINE BETRIEBS ERLAUBNIS si fara asta nu primesti T.Ü.V. (I.T.P.).

Tradus BABESTE, ABE īnseamna Drept general de utilizare iar acest drept īl primesc echipamentele si piesele TESTATE conform normelor si legilor date īn ceea ce priveste siguranta tehnica iar aceste gunoaie chinezesti DUMPING vīndute de turci prin Germania nu au acest ABE.

Te prinde cu asa ceva pe drumul public, īti ia permisul, amenda de te rupe si-ti scoate masina FORTAT din circulatie, ba risti sa ti-o si confiste. Īn caz de accident, asigurarea nu-ti plateste nimic iar tu poti sa ti buzunarul. Ai produs o paguba materiala generala de peste 100.000 EURO + pagube umane = PUSCARIE si cu asa ceva nu se joaca nimeni, excluzīnd masini de show care se plimba pe remorca de la un event la celalalt si nu sīnt īnmatriculate.

Cei ce circula cu masinile zi cu zi au sisteme omologate ABE si acceptate iar astea sīnt ori aduse din SUA ori productii autohtone germane, nici decum chinezesti aduse "de dracu" si vīndute "de lacu" la coltz de strada cu preturi discount asa cum fac turcaletii.

Īn ceea ce priveste legislatia germana ar mai fi multe de spus dar nu intereseaza aici pe nimeni. Orcum, asa pe scurt spus, daca iau ca reper masinile tunate prezentate aici pe forum (indiferent de marca) cel putin 95% n-ar primi drept de circulatie īn DE.

Last edited by CyberCSX; 05-05-09 at 11:15.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 12:16   #27
sez me
Renault Driver

Stage 3
 
sez me's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 92
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Air Ride

imi place sa cred ca exista si asa ceva. adica firme producatoare si in consecinta produse care au pretentii in ceea ce priveste pretul dar in acelasi timp iti si ofere legalitate dar mai ales siguranta.

ok. momentan continuam cu teoria. dar ce poate face cineva concret?
la cine apelez sa imi cumpar? unde imi instalez? cine imi da garantie? si mai ales, daca se strica, unde o repar?

si in plus, cum sta cu fiabilitatea? adica eu personal, prefer sa ajung mai tarziu si sa dau prioritate celor care se grabesc si oricand intalnesc o groapa prefer sa fiu claxonat decat sa imi bat joc de masina.
dar si asa, la o utilizare normala, cam care ar fi diferenta dintre suspensia clasica si cea pe aer? adica este cu mult mai pretentioasa (trebuie avut mult mai multa grija), pentru ca tind sa cred ca o reparatie de asemenea nu va fi ieftina din moment ce piesele nu le gasesti peste tot.
sez me is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 12:55   #28
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

Asa ca punct informativ, aici īn Duisburg, exista o firma care a reusit sa omologheze NOS ca STREET LEGAL cu TÜV (īn Romānia ITP) fara Probleme pe orice tip de masina.

La Air Ride, tie trebuie sa-ti fie foarte clar ca sistemul asta este doar o GARAGATZE DE SHOW si nimic mai mult si rentabilitate de uz zilnic pe undeva pe la 0%

Nu ti-as recomanda sa intri pe drumuri de tzara sau gropane cu un sistem AR si nici nu ti-as recomanda sa te trezesti cu pierderi de presiune pe autostrada pe undeva la 200 km/h si sa te trezesti ca masina-si freaca burta de assfalt iar marginea aripilor se transforma la viteza acea īn brici ascutit pe cauciucuri. (Sper ca l-e ai īn situatia asta cu RUGACIUNI RAPIDE LA MINUT)
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 13:12   #29
sez me
Renault Driver

Stage 3
 
sez me's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 92
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Air Ride

tocmai ca nu vreau sa imi inchipui ca sunt numai de show si au 0 rentabilitate.

de ce isi permit sa echipeze chiar si in prezent producatori precum Land Rover sau Citroen masini cu astfel de suspensii daca sunt intradevar atat de proaste?

in plus daca nu gresesc, astfel de suspensii se gasesc si pe masini de lux gen Mercedes S-Klasse.

imi spui ca nu sunt sigure, adica, sa ma gandesc cat de urat ar fi ca la 200km/h (oricum nu prinde masina mea atat) sa scape presiune... pei atunci de ce mai primesc acele certificari daca nu acorda macar un minim nivel de siguranta?
sau spui asta la fel cum ai putea foarte bine sa spui ca sa ma gandesc cum ar fi la 200km/h (si totusi in continuare masina mea cel putin nu ajunge la asa viteza) sa mi se rupa un arc de la suspensie?

am mentionat mai sus de serviceuri din anglia unde produc kituri custom pentru fiecare masina in parte. ei au acolo poze si detalii despre masini care au primit astfel de kituri si sunt de la golf4, mini couper pana la mercedes destul de vechi si ma indoiesc ca sunt masini care le folosesc numai pentru showoff.
sa nu compar strazile? nu le compar, dar repet, nu sunt genul care sa ma arunc in gropi gandind ca se supara grabitu din spate pentru ca pe el din diverse motive nu il intereseaza de masina pe care o conduce.

deci inteleg ca tu spui ca da exista, da se instaleaza, ba mai mult, sunt si legale (avand certificare) doar ca sunt doar de show si in niciun caz fiabile in cazul utilizarii de zi cu zi.

oricum eu momentan nu fac decat sa ma informez dar... cred ca cel mai bine va fi atunci cand vor ajunge si la noi producatori / serviceuri (presupunand ca se va intampla asta) ca asa ne putem da cu parerea la nesfarsit.
sez me is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 13:33   #30
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Air Ride

Quote:
Originally Posted by sez me View Post
de ce isi permit sa echipeze chiar si in prezent producatori precum Land Rover sau Citroen masini cu astfel de suspensii daca sunt intradevar atat de proaste?

in plus daca nu gresesc, astfel de suspensii se gasesc si pe masini de lux gen Mercedes S-Klasse..
Nu confunda capra cu varza.
Citroen a pus din anii 60 sisteme de suspensii hidraulice.
Ce este īn zua de azi sīnt suspensii semihidraulice asistate electronic ce pot fi sestate automat sau manual īn functie de stilul de condus sau starea drumurilor. La Audi / BMW / Mercedes / Porsche si multe altele exista setarile de obtiuni CRUSING / SPORT + altele. prin selectiile astea se adapteza tinuta de drum a masinii si raportul de cuplu al cutiei, raportul de transmisie etc.

Air Ride este un sistem de show. HOPA SUS / HOPA JOS sa impresionam gagicile īn metoada americana prin telecomanda.

Uita-te pe You Tube la cīte video-uri vrei tu. 99,9% ce au Air Ride pe masini, indiferent ca īn Europa sau SUA īi vezi ca merg pe autostrada pe banda din dreapta si pur si simplu SE TĪRASC cu 80 - 90 km/h cel mult sau īn oras la viteza melcului. N-ai sa vezi pe nici unul īn vreo competitie sau sa traga de o masina din asta zi de zi sau sa mearga cu familia īn concediu tragīnd un camping dupa el

Ce poate fi uilizat zilnic, e mai ieftin si GOMFLABIL sīnt HIGH JACKERS pe spate. Astea daca scapa aerul din ele cel putin se lasa sandramaua pe un opritor de siguranta.
Si cu astea poti baga aer īn telescoape prin telecomanda daca vrei "volomusai" show si fitze.

Pe o masina de SHOW, da. Mi-as pune si eu AR dar pe o masina de toata ziua sub nici o forma. Pe asta eventual suspensie reglabila (filetabila) pe fata si High Jackers pe Spate cu opritor de siguranta si daca vreau show bag 10 BAR īn ele si salt masina de cur cu 30 cm sau o las jos pe opritoare. Asta mai are si avantajul ca daca supraīncarc masina de-si trage curu de pamīnt, le- umflu īn asa fel īncīt sa stea perfect dreapta ce-mi da o tinuta de drum mai buna.

Un Set de High Jackers fara compresor ma costa 5 % din pretul unui sistem AR.

Quote:
Gabriel Hi Jackers Air Shocks

For cars, station wagons, trucks, vans and RVs Stabilize vehicle, smooth out bumps and cushion ride Extra-heavy-duty—add up to 1,100 lbs. carrying capacity The most renowned name in air shocks! 200-psi maximum air pressure. Quick, easy adjustments. Shocks feature exclusive multi-stage valving and multi-lip seal. Floating outer can allows the basic shock to function normally and diaphragm won't twist or rupture even without air in system. Install easily in original shock position. Hose, hardware and instructions included. 72-month warranty. Sold in pairs.
Īn fine........... hai ca prea deviem de la subiect si eu si asa am spus ca nu ma mai amestec.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -