In calitate de posesor al unei masini identice 99% cu masina ta iti pun si eu cateva intrebari(diferenta de 1% este culoarea,a mea fiind neagra):
1-Eu sunt putin curios in ce conditii obtii tu consumurile astea astronomice
?
In oras rar imi sare de 10%,iar asta se intampla decat pe distante scurte.Daca merg peste 5-10 km deja consumul se regleaza si scade sub 10%.Consumul in exterior,la un mers mai "babeste",adica 100-110 km/h imi ia in jur de 4,5 litri,iar la un mers foarte sportiv,adica reprize 100-160-100 km/h foarte dese nu imi ia mai mult de 7 litri.
2-Spuneai :"pai da este in leasing..dar masina face 30mii euro..ia cu leasing si casco ajunge la 38mii euro
P.S...cu o reducere pe care am obtinut-o doar la Bucuresti..cei din Piesti-Autec..nu au putut/vrut..sa ne lase..masina a ramas la 28.500euro"
Exact la acelari pret am luat-o si eu 28.500 euro,insa pretul final incluzand leasing si casco nici macar nu este pe aproape de 38.000
) Eu am pe 2 ani,eventual este posibil sa se ajunga la suma asta pe o perioada de leasing de 4-5 ani.
3-Mai ziceai si "stiu cu proiectoarele ..chiar azi am fost la Autec..si am intrebat pe unu de acolo..bine tipu foarte aerian..parca nu auzise in viata lui de asa ceva..ca nu se poate..ba ca se poate..apoi..ca ar costa 9 mil-1bec!!!!adica vreo 20 mil cu mnopera lor..a zis ca se mai informeaza..si sa mai revin..dar daca asa stau lucrurile la banii astia nici gand!"
Xenon este imposibil de pus pe proiectoare cornering.Eventual pot da si niste explicatii tehnice mai detaliate,insa in principiu daca s-ar monta asa ceva,la un viraj stanga/dreapta proiectoarele ar incepe sa palpaie in loc sa stea aprinse.In mare,asta se intampla din cauza ca tensiunea este una care variaza,iar asta face imposibila functionarea acelui "balast" in mod continuu.
4-Pentru a ti se bloca o roata inseamna automat ca un senzor nu mai functioneaza,iar de aici rezulta eroare in bord.Poti sa fi mai mult ca sigur ca a fost doar o chestie subiectiva,eventual poti pune pe cineva sa se uite in momentul cand tu pui o frana brusca si ai sa vezi ca totul este in regula.Eventual,daca ai vreun prieten cu VCDS iti pot da niste instructiuni ca sa iti setezi Brake Assistul la maxim,adica sa ai o pedala de frana mult mai prompta ca sa zic asa.Acest nivel maxim vine din fabrica doar la Octavia RS.
5-Legat de folie este cam imposibil ce spui tu.Din fabrica,nici un producator nu iti pune geamuri inchise la culoare pe fata.Asta doar daca comanzi un pachet optional cum este acel SunSet la Skoda,insa si acesta este doar pentru luneta si geamurile din spate(am acest pachet pe masina).Deci mai mult ca sigur ai vizibilitate de 100% pe geamurile din fata(daca nu ai aplicat tu folii pe ele).Iar legat de omologare nu exista ce spui tu: "adica daca le puneam nu dadea omologare!".Tie nu vine nimeni sa iti verifice geamurile ca sa iti dea cum ii spui tu :"omologarea".Omologarea se da pentru obiectul folie in sine,adica iti pui pe masina folie omologata,nu o folie interzisa,deci ai asigurarea ca folia respectiva are intradevar transparenta inscrisa pe ea.Acum,daca folia respectiva,care este si omologata este aplicata intr-un loc interzis(cum ar fi folie de 50% pe geamurile din fata) este o cu totul alta mancare de peste.
Sper sa nu te simti ofensat in vreun fel pentru ca nu asta este scopul meu
Scopul este sa mai schimb cateva vorbe cu un posesor se Superba