Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > SKODA > Skoda tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 16-01-13, 12:26   #1
Rrevan

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 5
Default Skoda Octavia II 2.0 TDI

Buna ziua, sunt incepator in domeniu tuning..mi-am luat de curand o skoda octavia II motor 2.0 TDI 140cp si as avea 2 intrebari:

1. Daca as monta o toba sport pe ea..se va auzi sunetul acela ca la benzina?

2. Ce ar trebuii cumparat sa se auda acel fasait ca in acest video:
https://www.youtube.com/watch?v=t5V0kA2MYNA

Multumesc mult.
Rrevan is offline   Reply With Quote
Old 16-01-13, 21:07   #2
accxdru

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 505
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

Nu faci mai nimic la diesel schimband toba finala. Trebuie sa scoti intermediara si daca ti se pare ca se aude prea tare atunci pui o finala.
Fasitul acela se aude de la turbina, blow off valve (BOV) face ca atunci cand iei piciorul dupa acceleratie sa faca un "psait" tare.
Daca scoti intermediara ai sa vezi ca o sa se auda si la tine cam ca in video.
Iar ca sa faci un diesel sa se auda ca o benzina iti cam trebuie schimbata toata evacuarea (galerie+traseu), dar sunt sanse de 30% ca sa reusesti.
accxdru is offline   Reply With Quote
Old 16-01-13, 21:09   #3
Rrevan

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 5
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

Am inteles ca nu este bine sa pun un BOV pe diesel pe o turbina cu geometrie variablia..Poate afecta cu ceva turbina?
Rrevan is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 18:52   #4
Rrevan

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 5
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

https://www.youtube.com/watch?v=ivAz6p5gf4w

Am gasit ceva, dar acum nu stiu ce sa cumpar ( video de mai sus )

Evacuarea finala sau toata evacuarea?
Rrevan is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 21:29   #5
accxdru

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 505
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

Nu exista asa ceva; "evacuarea finala".
Traseul de evacuare este format din:
1.galerie de evacuare (serpisori) vine pe motor
2.catalizator/toba intermediara/saxofon etc. vine prinsa sub scaunele din fata (aproximativ)
3.toba finala

La benzina nu e nevoie decat sa schimb toba finala ca sa obtii un astfel de sunet (doar daca motorul este turbo).
La diesel trebuie eliminata toba intermediara si toba finala sa ai un astfel de sunet.
accxdru is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 21:58   #6
Rrevan

Stock
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 5
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

Si nu o sa intampin probleme in timp daca le elimin? Consum afectat?
Rrevan is offline   Reply With Quote
Old 17-01-13, 22:24   #7
accxdru

Stage 5
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 505
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

Vezi ca sunt mai multe detalii pe forumul acela care ti l-am dat. Cauta acolo. Sunt sigur ca gasesti si aici.
accxdru is offline   Reply With Quote
Old 24-01-13, 02:20   #8
marius3030

Stage 5
 
marius3030's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,061
Member of:
[Fiat]
[Opel]
[SKODA]
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

cu toba finala e clar ca nu faci mare branza,dar treaba cu BOV-ul nu fasaie cand ei piciorul dp acceleratie.
BOV-ul la turatii mari da afara surplusul de presiune din turbo.orice masina cu turbo vn cu o astfel de valva,dar nu asa zgomotoasa.
pt diesel este Dump Valve.
__________________


/// E39


www.e39.ro
marius3030 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 17:44   #9
riderx

Stock
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 1
Default Re: Skoda Octavia II 2.0 TDI

Pentru acel fasait iti trebuie o valva Blow Off. Daca tot ai bani dc vrei sa ii dai pe prostii in loc sa investesti macar in putere ? cu 10 milioane si cu ajutorul unui soft ajungi la 170 cp...
riderx is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -