Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute > Forumul Participantilor la Curse

Reply
 
Thread Tools
Old 13-06-10, 23:20   #76
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: TOPIC accesibil numai participantilor la curse

Uite aşa se mai animă şi topicul ăsta
aleks is offline   Reply With Quote
Old 06-09-10, 13:50   #77
B-77-GUZ

Stage 2
 
B-77-GUZ's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 68
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[VW]
Default Re: TOPIC accesibil numai participantilor la curse

pfff miroase a motorina si a cauciuc incins pe aici))
B-77-GUZ is offline   Reply With Quote
Old 18-09-12, 03:42   #78
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: TOPIC accesibil numai participantilor la curse

Calificari pe timpi fara timpi de reactie si finale pe grupe piramidale mi se pare cel mai ok... In calificari dai tot ce poti sa scoti timp bun(daca iti stii prea bine masina mergi sa spunem 12.3 iar in finale 12.00 sau de ce nu 11.81 castigi) iar daca timpul scos cu sau fara timp de reactie separate, fiecare in parte depaseste 0.5s descalificat automat... asta ca sa nu se dea o dacie stock cu un gtr gen CZR, in finala unde asteapta CZR-ul vreo 3 sec si pleaca pe urma... Si in felul asta trebuie sa fii si sofer si sa dai tot ce poate masina... poate pe final in calificari o sa fie viteze mai mici... dar in finale cresc garantat... dar daca cresc prea mult... pierd grupa!
Suna interesant pt cineva oare?
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 19-09-12, 03:03   #79
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: TOPIC accesibil numai participantilor la curse

Ceea ce zici tu se numeste bracket racing si este practicat in US pentru a anima masinile de strada, a fost o finala la Tulcea acum 1 an in aceeasi maniera cu toti castigatorii de grupe dar nu s-a continuat in urmatoarele etape.

Sistemul asta pentru a castiga nu incurajeaza scaderea timpului iar top performerii cu timpi de genul 8-10s sunt dezavantajati fata de cei lenti. Practic o masina stock castiga in fata unei masini performante pentru simplu fapt ca este constant ceea ce nu reprezinta o performanta in acest sport.

O masina nemodificata si cu o cutie automata are un avantaj in detrimentul celor modificate si cu timpi mult mai mici.

... Inca o resuscitare a unui topic despre grupe ... ce interesant
__________________
Opel GT
Kelu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -