Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Colt Legislativ

Reply
 
Thread Tools
Old 23-11-13, 18:18   #1
darco_dtg

Stage 2
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 40
Default vreau sa predau permisul dupa ce am pierdut in instanta contestatia. ajutor

Va salut pe toti.
Pe scurt , in iulie mi-a fost luat permisul pt o luna deoarece nu am acordat prioritate unui pieton. Am facut contestatie iar in cele din urma Miercuri 22 noiembrie mi-a fost respinsa, sunt in primul stadiu , adica nu e recursul.
Eu vreau sa predau permisul si sa incep luna aceea de suspendare cat mai repede pt ca lucrez ca agent de vanzari si acum e varul meu in tara ca sa mearga drept sofer.
Am inteles ca daca nu il predau in 15 zile de la data prountarii sentinei risc sa imi mai prelungeasca perioada suspendarii cu o luna. Dar nu inteleg, ce trebuie sa fac, adica am vazut pe just.ro ca mi-a fost respinsa contestatia dar nu am primit nimic acasa.
Pe scurt , cum sa fac sa nu trebuiasca sa stau o luna in plus? Ce pasi trebuie sa urmez acum in situatia asta?
darco_dtg is offline   Reply With Quote
Old 23-11-13, 18:31   #2
Radu_Toretto93

Stage 4
 
Radu_Toretto93's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 196
Member of:
[2 Roti]
Default Re: vreau sa predau permisul dupa ce am pierdut in instanta contestatia. ajutor

Salut.
Cea mai simpla solutie nu ar fi sa mergi la "Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor" si sa ceri lamuriri acolo ? Cred ca cineva cu un rang mai mare te-ar putea lamuri foarte bine.
__________________
Daca Ai Cap Ia-ti Altceva !

"- Nu avem carburatoare, dar poate doriti o cravata !"
Radu_Toretto93 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-13, 19:35   #3
darco_dtg

Stage 2
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 40
Default Re: vreau sa predau permisul dupa ce am pierdut in instanta contestatia. ajutor

nici vorba, se incurca unii avocati dar mai aia de acolo.
darco_dtg is offline   Reply With Quote
Old 25-12-13, 10:18   #4
MateiT

Stage 3