Salutare,
astazi eram prin jud Timis cu o masina de Dolj, modificari sunt destul de multe, dar s-au luat doar de tobe, ca am 2 evacuari si in lege spune ca doar 1 (cel putin asa a zis nea' politaiu). Problema este ca eu asa am luat masina din Germania (mai putin jantele, care oricum am omologare tot in Germania pe 18 cat am si eu in momentul de fata). Absolut toate modificarile sunt omologate, tobe, filtru de aer sport, folie pe geamuri, suspensii sport, dimensiuni jante, faruri, stopuri, bari fata/spate, praguri laterale etc.
M-a oprit omu, mi-a cerut actele, a vazut ca sunt in regula cu tot, mi-a pus fiola, nu bausem nimic, s-a uitat putin la masina, si a vazut tobele, m-a intrebat daca le am omologate, i-am zis ca am tot omologat din Germania. Din pacate actele sunt netraduse (oricum nu le aveam la mine), in Germania erau trecute toate in carte. Eu cand am fost cu ea la RAR i-am intrebat pe cei de acolo daca se pot trece in talonul de aici din Romania, si mi-au spus ca nu se trece asa ceva. Le-am explicat chestia asta si politistilor, dar se pare ca ori n-au vrut sa inteleaga ori au ceva cu oltenii.
Intamplator am terminat si facultatea de mecanica sectia AR si i-am explicat omului despre tobe, despre gaze arse/nearse, decibelii maximi admisi in sarcina si stationare, dar omul facea pe prostul si spunea ca toba este o "improvizatie" si nu este omologata (desi toba se vede clar ca e cumparata nu modificare facuta de mn, asa cum incerca el sa-mi explice.
Am scris in proces ca nu sunt de acord cu cele mentionate, si ca asa am cumparat masina din Germania.
Intrebarea ar fi urmatoarea: daca fac contestatie, care ar fi sansele de castig, avand in vedere ca am incercat sa le trec in carte, desi ele sunt toate omologate in Germania. Ma gandeam sa ma duc sa traduc actele si sa fac contestatie. Politaiul zicea ca fac degeaba contestatie ca el ma are inregistrat cu 2 tobe