Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Colt Legislativ

Reply
 
Thread Tools
Old 09-03-13, 10:13   #1
Ionea

Stock
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 5
Default Acte necesare buggy (motociclu L7e)

Buna ziua!
Fiind primul post, as dori in primul rand sa ma prezint: Ma numesc Ionut, am 23 de ani, sunt student si in acelasi timp pasionat de calculatoare si calatorii.
In al doilea rand, vreau sa imi cer scuze daca nu m-am incadrat bine cu acest post in locul unde trebuie.

As avea cateva intrebari legate de buggy (acte necesare + echipament)
In urma cu un an am achizitionat un buggy (in actele de inmatriculare se prezinta in felul urmator):
Categoria vehiculului: MOTOCICLU L7e
Marca: ADLY
Tipul: GK-125(ATK) GK-125
Descrierea comerciala: REX SUNE
Capacitatea motorului: 124 cm^3
Numar locuri: 1
Masa vehiculului: 160kg

Dupa achizitie, am facut actele necesare pentru inmatriculare si acum posed un buggy inmatriculat
Acum, intrebarile mele sunt urmatoarele (si asta pentru ca nu am gasit nici pe net, nici in legislatie raspunsurile dorite):

Pentru acest tip de autovehicul, este necesara:
Casca?
Rovinieta?
Asigurare?
Trusa medicala+triunghiuri+extinctor?

Asigurare am si in momentul de fata, dar in momentul in care politistii m-au oprit (cu fiecare ocazie posibila) si m-au intrebat de acte, le-am dat doar actele personale, CIV si asigurarea. Cand m-au intrebat de restul lucrurilor, le-am zis ca pentru acest tip de vehicul nu sunt necesare, au dat din umeri si au plecat. Dar "smecheria" asta nu o sa imi tina la infinit, si nu as vrea sa iau o amenda de sa-mi vina sa imi donez un rinichi pentru a o plati.

Va multumesc anticipat pentru ajutor si va salut cu drag!
Ionut
Ionea is offline   Reply With Quote
Old 12-03-13, 19:03   #2
MihaiC18

Stock
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 1
Default Re: Acte necesare buggy (motociclu L7e)

Quote:
Originally Posted by Ionea View Post
Buna ziua!