Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Colt Legislativ

Reply
 
Thread Tools
Old 04-05-12, 10:08   #1
andreyi

Stage 1
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 22
Default Nedumerire cu anvelope

Salut,am o nedumerire in legatura cu cauciucurile (sunt incepator )
Eu pe masina avusem pe toate 4 rotile caucucuri de iarna,aseara facusem pana si asa ca mi-am pus roata de rezerva cu cauciuc de vara (drepta fata) intrebarile mele sunt in felu urmator:
Poti sa umbli cu cauciucuri de iarna vara? (fara sa primesti o felicitare de la gabori)
Daca da,pot sa umblu cu 3 de iarna si 1 de vara?(Idem,fara felicitari).Multumesc
andreyi is offline   Reply With Quote
Old 04-05-12, 10:17   #2
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Nedumerire cu anvelope

poti sa ai ce fel de anvelope vrei tu doar sa aiba acelasi profil fata stanga- dreapta si spate la fel. Daca te prinde cu Debica sa zic pe roata stanga fata si Kormoran pe cea din dreapta fata iti ia talonul si trebuie sa te duci la RAR pt. un fapt banal. Eu am patit mai demult, acum nu stiu daca mai e la fel. Poti incerca scuza cu : am avut pana, dar e posibil sa trebuiasca sa rezolvi cumva pe loc sau sa dovedesti ca ai la tine roata cu pricina.
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 04-05-12, 11:15   #3
andreyi

Stage 1
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 22
Default Re: Nedumerire cu anvelope

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
poti sa ai ce fel de anvelope vrei tu doar sa aiba acelasi profil fata stanga- dreapta si spate la fel. Daca te prinde cu Debica sa zic pe roata stanga fata si Kormoran pe cea din dreapta fata iti ia talonul si trebuie sa te duci la RAR pt. un fapt banal. Eu am patit mai demult, acum nu stiu daca mai e la fel. Poti incerca scuza cu : am avut pana, dar e posibil sa trebuiasca sa rezolvi cumva pe loc sau sa dovedesti ca ai la tine roata cu pricina.