Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 24-05-08, 20:42   #31
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Pisica sau Calibra

Hai bre. Daca e sa povestim, pana acolo Lancia Delta Integrale le da fum la toate 3 adunate.
E urat al naibii golf 3, mai ales in interior.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 25-05-08, 22:33   #32
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Pisica sau Calibra

Quote:
Originally Posted by crywolf View Post
Cata dreptatre ai IONUT_CLUIJ, MK3 nu are ce cauta in comparatia asta, ca le da fum la amandoua oricum
ma indoiesc ca si unui c20let....
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 00:35   #33
rocky_cosmin89

Stage 4
 
rocky_cosmin89's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 289
Default Re: Pisica sau Calibra

ontopic: eu as alege pisica ... imi place mai mult ca design
rocky_cosmin89 is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 16:41   #34
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: Pisica sau Calibra

parerile sunt impartite.Acum eu zic ca la urma urmei tu decizi ce vrei sa iei...si nu noi.
Cat despre datul cu fum al unui MK3 la CALI...nu e topicul pt asa ceva....dar te asigur ca nu se intampla.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 19:43   #35
peter

Stage 5
 
peter's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,588
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[Hyundai]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Pisica sau Calibra

depinde ce vrei sa faci cu masina...daca vrei sa faci burn-drift ia-ti o pisica... daca vrei doar sa te plimbi..sau liniute...calibra....
peter is offline   Reply With Quote
Old 26-05-08, 20:16   #36
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: Pisica sau Calibra

ia-ti o calibra in mintile ei si o sa fii fericit... un bmw in banii astia o sa te faca sa te dai cu capu de pereti...stii cum e cu bmw? il iei..zici ca mergi incet....da nu poti sa te abtii...sii ii dai cercuri, ii dai linii ,ii dai ce vrei... si incepe sa pice tot..si sunt al naibii de scumpe piesele....la calibra sunt mult mai ieftine, arata foarte bine....interiorul poti sa il aranjezi...foarte usor..cu plasme, fibra.... dar o sa ai o problema...cu farurile)...tzutzu stie la calibra tre sa pui xenon sa vezi ( p.s. sa stii ca si la pisic e la fel daca ai faruri cu lupa )

sfatul meu ...ia o calibra intretinuta , originala
giubau_v8 is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 02:40   #37
cosmin_meme

Stage 5
 
cosmin_meme's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 208
Default Re: Pisica sau Calibra

salut.uite,incerc sa iti vin putin in ajutor.masina mea de suflet este calibra.prima mea masina...MARCA mea de suflet e BMW.am avut pana acum 2 calibra amandoua 16v 150cp.bmw am avut 2 ursi un 320 si un 328(motor de pe pisica).banuiesc ca tu oscilezi intre calibra 2.0 16v si 1.8 E36...comparatia corecta ar fi 2.0 sfi vs 320i.o sa iti enumar cateva plusuri si minusuri(am condus mult timp ambele tipuri de masini.
calibraiese ieftine,design super(chiar dupa multi ani)motor OK(c20xe),consum bun (10-12 oras si 7 afara).cei care zic ca e pe platforma de vectra nu cred ca s-au bagat pe sub masini.vectra are punte spate semi-independenta(inafara de cea turbo)pe cand calibra are punte spate INDEPENDENTA,de unde si stabilitatea buna.
Interiorul este de 2 lei,plasticele or sa iti faca simfonie in masina,pozitia de condus nu prea buna.Problema cea mai mare o sa o ai cu tabla,si nu ma refer numai la aripile spate,ci per total,calibra este VARZA la tabla.incearca sa cauti una fabricata dupa noiembrie 1995,pentru ca le-au galvanizat.
BMW E36:eu am o vorba:decat sa iti iei bmw in 4 cil,mai bine nu iti mai iei.motorul de 2.0 24v e unul super ok,ai 150cp,consumul cam cu 1l 1.5l mai mare ca la calibra.tabla net superioara,masina este mult mai inchegata,nu troncane cum face calibra la interior,ai tractiunea spate care iti ofera o manevrabilitate mai buna (pe uscat).piese mai scumpe(nu cu mult).problema majora:1 stea la testele euro NCAP.masina se face "ACORDEON"ce-i drept,calibra nu a fost testata...
In concluzie,sper ca nu v-am obosit,calibra nu mi-as mai lua..decat LET,in schimb as merge pe E36.nu ca e mai buna sau ca are semnul alb-albastru pe capota.dar e mult mai inchegata,materiale mai bune folosite si motoarele de bmw sunt recunoscute pentru fiabilitatea lor...plus sunetul de 6 cilindrii.
O zi buna iti doresc si sper sa te bucuri de masina,indiferent care va fi
cosmin_meme is offline   Reply With Quote
Old 27-05-08, 03:04   #38
fabius

Stage 2
 
Join Date: May 2008
Posts: 39
Default Re: Pisica sau Calibra

Am avut ocazia sa fac multe drumuri cu calibra
Si ce drumuri....
Deci eu as opta clar pentru calibra :P
fabius is offline   Reply With Quote
Old 30-05-08, 19:09   #39
claude307

Stage 5
 
claude307's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 636
Default Re: Pisica sau Calibra

aveam aceleasi ganduri ca tine...asta e unu din cele mai clare raspunsuri:
smudo:
"Io am avut pina anul trecut un 318 E36 113 CP ('92) si dupa ce l-am vindut am luat o Calibra C20NE ('93). BMW-ul l-am tinut cam un an, timp in care a cam inceput sa cada intr-un ritm destul de ingrijorator. Amortizoare (toate 4), caseta de directie dupa un drum de Romania a inceput sa aiba joc, si cel mai tare m-a disperat cit de repede a putut sa rugineasca masina aia. Extrem de repede!!! Mai ales aripile spate si capetele pragurilor, inainte sa o dau incepuse pur si simplu sa se dezlipeasca vopseaua de pe praguri.

BMW-ul avea (pe bord) 151.000 km cind l-am luat, l-am dat la 163.000 km. Calibra avea 259.000 km cind am luat-o anul trecut prin mai, acum are 272.000 km, si pentru astia bag mina in foc ca sint originali Smile. Calibra e in aceeasi stare de cind am luat-o, adica extrem de putina rugina de suprafata la imbinarile de la praguri, care spre surprinderea mea nu s-a intins mai deloc, iar de mers, merge exact ca acum un an. Ah, geamurile electrice merg pe toane citeodata, dar nu pot spune ca e o problema uriasa.

Look: amindoua masinile (dupa mine) arata bine, nu poti spune ca te faci de ris cu vreuna din ele, mai ales daca sint in stare originala. Mie oricum mi se pare o prostie sa pui un eleron de citeva sute de € pe o masina care a costat (zeci de mii) la vremea ei.

Confort: amindoua stau bine pe strada, nu te prea poti plinge de niciuna, chiar si cu suspensiile originale nu iti dau senzatie de instabilitate.
- in BMW in spatele meu nu mai avea loc nimeni, scaunul soferului ofera o pozitie misto de condus, dar atunci cind il dai jos la maxim, in partea din spate aproape se lipeste de podea, iar ala din spate nu isi poate baga labele picioarelor sub el, ca sa stea cit de cit omeneste.
- in Calibra, scaunul lasat la maxim in jos tot mai ofera ceva loc sub el. In schimb in Calibra in spate e cam limitat spatiul pe inaltime, pentru persoane peste 1,70 e cam chinuitor sa stea acolo mai mult de 150 km.
- BMW-ul e inscris pentru 5 persoane, Calibra doar pentru 4. La BMW (sedan) nu mi se rabata spatarul banchetei, si e destul de enervant cind mergi in concediu si ai bagaje multe. Calibra e mai misto la faza asta, cu bancheta rabatata intra bagaje in ea de nu se poate. Portbagajele normale sint multumitoare la fiecare masina, ceva mai mare parca la BMW.

Fiabilitate: e totusi discutabila chestia aici, pentru ca amindoua masinile le cumperi folosite, depinde foarte mult in ce stare le gasesti pe fiecare. In cazul meu sint mai multumit de Calibra decit am fost de BMW, dar trebuie sa spun ca BMW-ul nu a fost chiar atit de ingrijit ca si Opelul. E cam loterie aici, depinde cit de mult te pricepi si pe ce ti se pune pata sa-ti iei.

Consum: cam la fel, cu toate ca la drum lung pe autobahn mi se pare ca ar consuma mai putin Calibra, si e mai putin galagioasa, mai ales la peste 170 km/h. De fugit, BMW-ul trebuie sa il turezi mai mult decit pe Calibra ca sa il simti, al meu parca abia la peste 4500 de ture incepea sa traiasca, in timp ce Calibra are demaraj mai bun la turatii mai mici. Fara aer nu ramine oricum nici Calibra, chiar la viteze mari.

Chiar daca sint masini asemanatoare ca si motorizari, BMW-113 CP si Calibra 115 CP, mie imi place mai mult cum fuge Calibra, nu sint sigur, dar mi se pare ca are si cuplul ceva mai mare, oricum se simte mai bine. Sint totusi curios cum merge 320 E36 (cu 150 CP, bineinteles), si asta cred ca o sa fie urmatoarea masina Wink . Preturile care sint in Romania si la BMW E36 si la Calibra sint mai mult decit exagerate, nici o masina nu isi merita banii aia (parerea mea)."

Eu mi-am luat o calibra (c20ne)vai de ea,probleme(app tot timpul este cate ceva),de jdemii de ori cand se stica am zis ca o dau si imi iau pisica...prea ma enerva...dar nu pot.
e ca o curva batrana f***a de toti da de care te indragostesti
claude307 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-08, 22:13   #40
susp3ctu

Stage 5
 
susp3ctu's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 412
Default Re: Pisica sau Calibra

wow,multi posesori de opel pe aici...
n`am nimic cu calibra,sunt masini frumoase,puternice dar in comparatie cu o pisi coupe de aceeasi capacitate cam palesc
am un prieten cu un 320 din 92 pe gaz,o are de 2 ani de zile,in anii astia a mers numai cu cate 3-4 oameni in masina,oameni masivi,in astia 2 ani singuru lucru schimbat pe ea au fost bucsele de pe spate
eu am o pisi 318is,deocamdata la motor nu am schimbat nimic,masina se prezinta impecabil,din 94 nu are nici macar un punct de rugina,cine zice ca ruginesc repede pisicile inseamna ca vorbeste de alea din anglia sau abereaza
care zicea ca daca conduci 10 minute calibra nu mai iesi din ea,inseamna ca tu n`ai condus o pisi sa vezi ce dependenta provoaca
si pentru cel care zice ca 318 nu`s motoare dar lauda 320`u cred ca n`ar strica sa stii ca 318is motor de 2l e peste 320,tot ce are 320`u in fata 318is e sunetul
dupa gusturile mele o pisica coupe e mai frumoasa decat o calibra
motoru mult mai solid
interior mai placut
cand mi`am luat pisica am luat in considerare si calibra,dar tot pisi m`a impresionat mai mult
trebuie sa ai rabdare sa cauti ceva intretinut,la anii care ii au ambele masini e greu dar nu imposibil
bafta si lasati`o mai usor cu saraca calibra ca nu e asa impresionanta,mai zicea cineva de calibre cu 500 cai pe youtube,vezi ca`s si pisicute cu 1000+

Last edited by susp3ctu; 30-05-08 at 22:15.
susp3ctu is offline   Reply With Quote
Old 30-05-08, 22:31   #41
Sindrom

Stage 5
 
Sindrom's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,744
Member of:
[PEUGEOT]
[FORD]
Default Re: Pisica sau Calibra

ziceati de youtoube ...cauta emisiunea de la top gear cu calibra .... poate iti faci o parere eu cred ca zice nebunica ala acolo si zice de ceva ani e cel mai corect
__________________


De ce sa-ti iei audi????? Cand exista ALFA ROMEO
si pentru ca n-am avut bani nici de audi nici de Alfa Romeo, mi-am luat Peugeot.
Sindrom is offline   Reply With Quote
Old 02-06-08, 23:51   #42
DARE_DEVIL

Stage 2
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 71
Default Re: Pisica sau Calibra

Adevarul e ca o calibra arata mult mai bine ca exterior in comparatie cu un e36...ca tehnica nu ma pot pronunta doar decat la bmw .Am fost foarte multumit de felul cum trage un 318 is [140 cp]...masina este a fratelui meu am rulat pe autostrada cu ea la viteza maxima si nu a cracnit o secunda ...masina a fost cumparata anul trecut in italia aveam 80 de mii in bord cu carte de service de la reprezentanta si unic proprietar, e din anul 1994...singurele piese inlocuite din primul moment al achizitionarii au fost flansele de axul cardanic ( atat cea de langa cutie cat si cea de langa diferential)....si un senzor de la roata spate stanga de la abs.In cartea de service singurele reparatii majore au fost inlocuirea discului de ambreiaj , placa de presiune si cilindrul hidraulic de la servoambreiaj.Nu asta e important ci faptul ca atata timp cat o masina este intretinuta cum trebuie { consumabilele in special si modul de exploatare a masinii}, nu va crea probleme proprietarului. Piesele de schimb la o calibra sunt mult mai ieftine si majoritatea le gasesti pe oriunde .E adevarat ca nu imparte aceeasi platforma tehnica cu vectra a, dar cam 85 la suta din componente sunt compatibile.cat despre aspectul fizic pe piata de tuning gasesti orice pentru ati face masina dupa gustul tau ( nu conteaza modelul, bani sa ai).Ca fapt divers ,in orasul meu si-a facut aparitia o calibra cu motor de 2.0 si 115 cai putere.Nu e cine stie ce dar pur si simplu am ramas uimit ca inca mai exista modele foarte bine intretinute si la preturi foarte mici.Un user spunea mai sus ceva de acele persoane care cred ca daca au un bmw ( nu conteaza starea lui) sunt cei mai tari.o spun fara rusine...am avut si eu cateva situatii in care practic am fost "maturat" pe autostrada sau la semafor de catre diferite masini, care la prima vedere ai rade de ele ...dar exista o vorba : nu iti subestima niciodata adversarul si in nici un caz nu judeca o masina dupa aspectul exterior.Nu se stie niciodata ce are sub capota. un caz concret stiu si eu ,o supernova cu motor de renault de 1.8 de 145 de cai ( din bacau parca daca nu ma insel).Isi batea joc de posesori de bmw uri 318 si 320 sau mercedes aceeasi cilindree...In concluzie totul depinde de bugetul pe care il ai si ce doresti sa faci cu masina pe viitor. ca aspect aleg calibra , ca performante bmw ul e deasupra calibrei ( dar pentru asta exista tuningul)...la interior tot bmw ul e castigator dar la fel ma repet din nou, sunt o groaza de accesorii aftermarket care sa te ajute sa diminuezi acest minus la calibra. mai trebuie sa tii cont ca bmw-ul e doar cu tractiune spate iar calibra tractiune fata cu exceptia modelului 4x4.Sper ca nu am ofensat pe nimeni cu acest post ,am incercat sa fiu cat mai obiectiv ...e foarte rau cand stai sa iti alegi o masina, iti doresti sa fie cat mai perfecta din toate punctele de vedere insa trebuiesc facute compromisuri asa cum sunt si eu in momentul de fata...bani sunt...mai greu cu alegerile

Last edited by DARE_DEVIL; 02-06-08 at 23:54.
DARE_DEVIL is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 00:29   #43
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Pisica sau Calibra

de ce nu Honda CRX sau Toyota MR2? mi se par mai "adevarate" decat calibra si e36
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 22:50   #44
cosmin_meme

Stage 5
 
cosmin_meme's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 208
Default Re: Pisica sau Calibra

frumos post DARE_DEVIL.ai dreptate,conteaza foarte mult cum a fost mentinuta masina de`a lungul vietii ei.sunt 2 masini frumoase,calibra insa este aparte in gama opel,fata de pisica care este varianta in 2 usi a E36.idea e ca daca ai de ales intre cele 2,alege-o pe cea care este mai bine intretinuta dintre ele.iti vei economisi bani,timp,si nervi.sunt 2 masini sport care inca sunt destul de atractive atat din pct.de vedere al designului,cat si al performantelor.cu riscul de a ma repeta,calibra castiga la design(a fost si inca este o masina cu o forma extraordinara),dar motoarele de pe BMW...jos palaria!
cosmin_meme is offline   Reply With Quote
Old 03-06-08, 22:54   #45
raduku

Stage 5
 
raduku's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 384
Default Re: Pisica sau Calibra

Quote:
Originally Posted by ionut_cluj View Post
de ce nu Honda CRX sau Toyota MR2? mi se par mai "adevarate" decat calibra si e36
Del Sol,1.6 V-tec 160 CP.Naspa rau masina aia,nu cred ca prinde 120 la ora.)
raduku is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -