Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 20-03-08, 18:41   #1
Lightweight

Stage 1
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 14
Default Mai merita golf 5 nou?

Salutare. Imi cer scuze ca primul meu post pe forum4tuning incepe cu deschidere unui nou thread

Intrebarea mea este daca mai merita sa comand un golf 5 nou acum, la ceva... timp de la data aparitiei. Avand in vedere ca am 19 ani si inca sunt incepator, am dorit o masina de tip hatchback, in limita a 17.000 euro, conditia principala impusa de parinti, este, ca masina sa fie noua.

Pot gasi ceva hatchback pana in 17000 euro, pret ddp, nou, mai bun/model mai recent in banii acestia?

Masina in cauza este golf 5 -motor 1.6, comfortline, 102 cp, clima "bizonica"), cotiera,computer de bord plus si nush ce alte porcarii pe care oricum nu o sa le folosesc, dar asa este masina adusa in Curtici.
Lightweight is offline  
Old 20-03-08, 19:29   #2
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Mai merita golf 5 nou?

Nu, nu merita.
Ia Fiat Bravo, e conceptie mai noua, tehnologie mai noua, motoare mai puternice...
ionut_cluj is offline  
Old 20-03-08, 20:37   #3
Lightweight

Stage 1
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 14
Default Re: Mai merita golf 5 nou?

Din pacate nu-mi place interioru' de la Fiat.
Nu as vrea nici masina k(c)oreeana pt. ca am avut/am destule in familie.
Lightweight is offline  
Old 20-03-08, 20:49   #4
°SFC°

Stage 4
 
°SFC°'s Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 179
Default Re: Mai merita golf 5 nou?