3400 ron impozitul. Daca platesti tot impozitul in avans pe un an ai o reducere de 7%.
RCA este in jur de 600-700 ron / an daca ai masina inmatriculata pe persoana fizica.
Oricum, nu iti recomand sa iti iei o masina de genul asta pt utilizare zilnica. E incomoda daca petreci ore in sir in trafic, consumul este destul de mare si se uzeaza mult si componente ale masinii, preponderent ambreajul si franele fiind cutie automata.
Daca ti-o iei ca o masina pentru turele de seara si plimbatul in weekend nu ai nici o problema, poate sa consume oricat, la 3-400km / luna nu prea simti costul benzinei.
Per total
costurile de intretinere la o astfel de masina se ridica cam la 650 ron / luna pentru o utilizare moderata (impozit+rca+benzina +.....+...), bani in care sunt incluse si consumabilele care le mai schimbi pe la masina.
Piesele sunt foarte ieftine si relativ usor de procurat, mai putin piesele mari si voluminoase cum ar fii anvelope, parti de caroserie, etc. Oricum, ai mare grija ce iti cumperi, lucrul cel mai important la o astfel de masina este cutia de viteze. Principalul motiv al acestui lucru este ca multi nu stiu cum este construita o transmisie facuta de GM. Cutiei de viteze trebuie sa ii se faca revizie o data cu masina (ulei + filtru de ulei) ca si motorului, garniturile schimbate periodic, fara acceleratie brusca sau ambalari cand motorul este rece, etc).Caroseria este facuta integral din panouri de fibra de sticla deci crapaturile si indoiturile o sa coste mai mult de reparat decat la o masina de tabla.
Una peste alta, daca esti pasionat de astfel de masini si iti place sa auzi un V8 cum rage sub o capota care abia o cuprinzi cu ochii treci peste toate barierele financiare, daca nu, opteaza pentru o masina europeeana sau japoneza care, la costuri de intretinere mai mici ofera senzatii tari.