Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 05-01-08, 13:34   #1
Sp33d_evil

Stage 3
 
Sp33d_evil's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 78
Default O masina pentru un incepator

Salutare

Ce masina mi-ati recomanda pentru un incepator, sa fie cat de cat buna, in caz ca o "ating" ( ca doar sunt incepator ) sa nu ma rupa la buzunar... si un consum cat de cat...

eu ma gandeam la un Opel Astra 1.6 , sau un Ford Focus tot de 1.6

voi ce mi-ati recomanda?

Multumesc
__________________
Vreau doua DACII tunate sa-mi fac de cap seara cand ies,
Una pe post de BMW alta pe post de MERCEDES
Sp33d_evil is offline   Reply With Quote
Old 05-01-08, 13:45   #2
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: O masina pentru un incepator

pai spune si tu de cati bani dispui, ce-ti doresti de la ea ca variente sunt multe...
si nu trebuie sa gandesti "sunt incepator ating masina" uite eu n-am atins-o niciodata (decat un capac crapat putintel la o parcare laterala - iubirea mea)) daca ai grija si esti atent nu lovesti nimic...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 05-01-08, 13:48   #3
fire_experience

Stage 2
 
fire_experience's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 25
Default Re: O masina pentru un incepator

he he he ...eu am un renault 19 ... 1.4 benzina :X si tot incepator sunt ... nush ce sa zik ....akuma mai depinde si de cati $$$ dispui ...
fire_experience is offline   Reply With Quote
Old 05-01-08, 14:16   #4
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: O masina pentru un incepator