Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-16, 13:59   #1
Tournique
 
Join Date: Dec 2016
Posts: 0
Default Achizitie masina SH max. 7000e (Golf/Leon/Megane)

Salut,

Incerc sa achizitionez prima masina. Sunt incepator dar din fericire, voi avea ajutor la vizionari (un mecanic).
Dar pana atunci, eu trebuie sa fac o filtrare pe ceea ce caut.



Am incercat sa ma orientez catre VW Golf V, Seat Leon sau Renault Megane. Inca incerc sa gasesc pro si cons despre fiecare. Iau in considerare si alte modele.

Am nevoie de sfatul vostru, subiectiv.

Ce caut eu:

- 2008+
- 80% urban (birou-oras/casa)
- Benzina / Nu conduc decat birou/casa/iesit in oras.
- Motor decent si sa nu fie fortat. (minim 1.4?)
- Clasa medie


- Aspect placut
- Cost bun de intretinere

Am un buget de 7000e, sincer nu as vrea sa ii dau pe toti decat daca merita investitia. Sunt dispus sa platesc mai mult acum si sa stau linistit in urmatorii 2-3 ani.
Tournique is offline   Reply With Quote
Old 17-12-16, 07:32   #2
bmwvio

Stage 5
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 506
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Achizitie masina SH max. 7000e (Golf/Leon/Megane)

Eu zic ca ultimul golf cu adevarat bine facut a fost 3, dupa aceea doar pretentii si mai putina fiabilitate sau calitate. similitudine cu Skoda, o masina mult mai reusita, cred ca este o alegere mai buna.
Acum depinde de ce vrei sa faci cu masina, cite persoane sint in familie, ce volum de bagaje vrei sa cari, etc.