Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-14, 17:26   #1
boqdan08

Stage 2
 
boqdan08's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 42
Default Intrebare pentru viitor

Buna, ma numesc Bogdan, am 22 de ani si pe la inceputul anului viitor doresc achizitionarea primei masini. Nu sunt incepator, conduc aproape zilnic masina familiei, un a4 din 2000, 1.9, 116hp si inainte de asta un Vento din 96 diesel si printre altele mai multe masini de la Audi la Dacia si de la Dacia la BMW, la Fiat VW-uri. Acestea fiind spuse, as dorii niste pareri de la actuali posesori sau fosti posesori despre masinile pe care as putea sa le achizitionez. Inca din start ma declar un fan al BMW-urilor, apreciindule de mic, iar cand a venit vremea sa dau pentru permis, asa s-a intamplat sa fac scoala pe un BMW 320d din 2000 . Asa ca, am ramas putin mai mult atasat de aceasta marca. As dorii sa cumpar una dintre urmatoarele modele: BMW 318i facelift ( sedan ), Audi a4 sau a6 1.8T sau un Mercedes c180 ( neaparat kompressor pentru ca e euro 4 si implicit si taxa mai mica ), cam asta imi doresc eu, masina v-a fii cumparata cel mai probabil din Germania, sper eu de la proprietar, acuma depinde si de norocul meu ). Un buget maxim de 4000. Dupa cum ati observat, masinile de mai sus sunt benzina, nu sunt vreun fan benzina sau diesel, doat consider eu ca as putea sa intretin mai usor un benzinar, costul de achizitie mai mic, consum mai mare, piese putin mai ieftina ( zic eu, nu sunt vreun mecanic ) si taxa de prima inmatriculare mai mica. Masina v-a fii condusa 80% prin oras, drumuri scurte sau medii, aproape zilnic si poate odata sau de doua ori pe a