Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
27-12-12, 11:10
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 377
Member of: [RENAULT]
|
Re: Cum Renault Romānia și Meridian Vest īși bat joc de clienți
@lord_wader : Daca te duci la ei la reprezentanta te costa dublu fata de logan , eu prefer sa cumpar eu consumabilele si ma duc la un service si pentru 50 lei iti faci schimbul de ulei iar restul filtrelor le pot schimba si eu . In legatura cu garantia , eu am luat-o de la "vehicule de ocazie" cu 23.000 km iar garantie are 6 luni , nu fac eu 50.000 in 6 luni . Ideea e ca daca sti sa ai grija putin de masina si sa iti procuri ieftin consumabilele ajungi la pretul loganului , la motor mai ales , e aceeasi mancare de peste ... eu am luat ulei+filtre 160 lei , ulei elf si filtre mann .
|
|
|
27-12-12, 12:35
|
#17
|
Stage 4
Join Date: Jul 2009
Posts: 291
|
Re: Cum Renault Romānia și Meridian Vest īși bat joc de clienți
La asta s-a priceput Renault dintotdeauna: sa isi bata joc de clienti. Mizerie de companie. Imi e scarba cand aud de Renault sau Dacia.
|
|
|
27-12-12, 14:47
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Cum Renault Romānia și Meridian Vest īși bat joc de clienți
Si la alte marci e la fel, citeste unele forumuri auto sa vezi. Si depinde in primul rand de locatia Reprezentantei si mai ales de mesterul care iti repara masina. Sunt oameni si oameni, unii au chef de munca altii nu. Unii asa fac mereu altii sunt deschisi la rezolvarea problemei tale, depinde unde nimeresti. Pe la unele marci de prestigiu iti iau banii(multi) cu zambetul pe buze, la Renault ti-i ia si te si scot din pepeni.
|
|
|
27-12-12, 20:11
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cum Renault Romānia și Meridian Vest īși bat joc de clienți
Quote:
Originally Posted by run_forest
@John
Cred ca ti-a scapat urmatorul fragment:
După alte verificări din partea mecanicilor, mi s-a spus că, deși este adevărat că nu e īn regulă succesiunea secvențelor, problema afectează toate autoturismele Renault și, prin urmare, nu au ce să facă (fără a accepta sugestia de a contacta nivelul tehnic superior, pentru a se remedia defecțiunea la linia de fabricație). Pe moment am crezut că e adevărat, dar vorbind cu alți posesori de Renault, īnțeleg că la ei nu se īntāmplă așa.
|
Daca afecteaza toate masinile - e cum am presupus eu, asa e proiectat/realizat. Eu nu m-as baza pe ce zice unul si altul, as verifica pe alt vehicul identic ca si nivel de echipare si an de fabricatie sa ma conving. Eu am intalnit proprietar care a reclamat dupa nu stiu ce interventie in service ca, in urma respectivei interventii, nu mai are functia "comfort" (coborarea completa la un impuls, fara a tine butonul apasat) la geamul din dreapta cand aceasta functie nu exista pe modelul respectiv, la nici un nivel de echipare! Asta nu i-a impiedicat pe "savantii" de la service sa inlocuiasca - in garantie! - comanda geamurilor, degeaba, normal, atunci de fapt a "crapat buba"...
|
|
|
10-01-13, 11:57
|
#20
|
Join Date: Dec 2012
Posts: 0
|
Re: Cum Renault Romānia și Meridian Vest īși bat joc de clienți
Salutări și la mulți ani!
M-a sunat din nou domnul de la "relații cu clienții" și a rămas să īmi mai programeze o verifiare, la un alt service autorizat, săpămāna viitoare.
Revin cu rezultatul, sper să pot și recomanda service-ul respectiv īn urma experienței.
|
|
|
10-01-13, 23:13
|
#21
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 899
|
Re: Cum Renault Romānia și Meridian Vest īși bat joc de clienți
Sincer sper sa iti rezolve problema. Mult succes!
|
|
|
23-01-13, 17:53
|
#22
|
Join Date: Dec 2012
Posts: 0
|
Re: Cum Renault Romānia și Meridian Vest īși bat joc de clienți
Salutări tuturor.
Ca o confirmare a... nivelului de profesionism al Renault, după două săptămāni de cānd persoana de la "relații cu clienții" mi-a zis că va aranja să fiu sunat de service pentru o programare, īncă nu m-a contactat nimeni.
Aștept răspunsul ANPC (care, conform lor, vine īn 30, maxim 45 zile), după care o să merg la un service cu oameni competenți și de cuvānt (nu Renault).
|
|
|
|
|