Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui |
24-11-12, 01:10
|
|
Stage 5
|
Lacetti, probleme/Lacetti Vs.Accent Vs. Opel (la aceeasi bani, toate diesel)
Tata cauta sa-si cumpere ceva pana in 4000-4500 maxim, a avut un Logan de nou si acum ar vrea sa incerce altceva.
Eu mi-am facut un pic temele si il indrum spre hyundai, stiu destul de bine ce va obtine de 4000 si ce riscuri sunt dar pentru el e important si anul la Opel va trebui sa accepte o vechime mai mare iar la Lacetti ar putea obtine un an mai bun si o masina mai buna, cel putin pe hartie decat accentul.
Repet e vorba de tata, chestii ca 0-100, stabilitate in ace de par, etc sunt irelevante, tot ce tine de fiabilitate si siguranta si eventual confort sunt cu adevarat importante.
Apropo, cam cum se comporta ESP,ABS (si alte chestii daca o mai avea) pe Lacetti?
Cu tot respectul va solicit sa postati doar despre ce stiti, generalismele de genu "coreenele sunt bleah" nu sunt ajutor, nici eu nu am la inima Daewoo/Chevrolet dar adevarul este ca nu stiu mare lucru despre ele, de aceea intreb aici.
Multumesc anticipat tuturor celor ce vor posta lucruri utile.
|
|
|
24-11-12, 02:41
|
|
Ford Driver
Stage 5
Member of: [FORD]
|
Re: Lacetti, probleme/Lacetti Vs.Accent Vs. Opel (la aceeasi bani, toate diesel)
am mers cu accent 1.5 diesel si mi-a placut destul de mult fata de pretul masinii si tinta ei. este peste la logan la cam tot, iar motorul diesel (avea peste 100 cai, nu mai stiu exact, cam 105-110) se misca binisor cu un consum bun. eu pe asta il recomand. ca varianta a 2-a astra G, insa in buget prinde o masina mai alergata ca accentul si cel mai ok ar fi cea pe benzina.