Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 07-10-12, 22:52   #1
nebunul89

Stock
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 0
Post Prima Masina

Salutare,
Sunt si eu un incepator in lumea masinilor si vreau sa imi fac si eu o achizitie in acest domeniu dar nush ce anume fiecare avand o parere diferita despre fiecare masina in parte.
Ca plan vreau o masina pana in 3000euro benzina,cu consum mic 4/5 usi si sa iti poti face treaba cu ea si gandul se bate intre skoda fabia vs seat ibiza vs opel vectra un model din 2004+ si cred ca si un ford fiestea ar fi bun,nush,dar vreau sa aud mai multe parerii si sugesti.
Sper ca ati inteles cam ce as dori sa fac cu bani.
Multumesc anticipat.
nebunul89 is offline   Reply With Quote
Old 07-10-12, 23:45   #2
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Prima Masina

Fabia...mergi la sigur...faci un plin azi si ti se aprinde becul dupa o luna
JDV is offline   Reply With Quote
Old 08-10-12, 16:00   #3
nebunul89

Stock
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 0
Default Re: Prima Masina

Nu e vb numai de benzina nu vreau sa fie nici probleme cu masina insine sa se strice cv si sa aibe costuri dementiale reparatile.
nebunul89 is offline   Reply With Quote
Old 08-10-12, 16:41   #4
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Prima Masina

Si eu tot pe Scoda Fabia as merge, asta ar fi pe primul loc. Pe locul doi ar fi Seatu Ibiza. La Opel si Ford nu te baga, ca alea nu-s asa bune.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 08-10-12, 17:35   #5
marius1981

Stage 2
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 46
Default Re: Prima Masina