Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply

Thread Tools
Old 22-08-12, 16:44   #1
who`s your daddy

Default Achizitie masina sh

Salut!
Sunt sofer incepator(defapt nici nu am luat inca permisul,cam pe luna viitoare ar trebui sa il iau) si as vrea si eu sa ma ajutati cu niste sfaturi despre ce masina sa imi cumpar.
Bugetul: maxim 3000 euro!
NU ma pricept prea bine la masini si de aia va cer ajutorul.
Ma tenteaza un golf 4,si cam toti cei pe care i-am intrebat mi-au zis ca ar fi cea mai buna alegere.
Ce ziceti?As dori sa aflu pareri de la cei care au/au avut un golf 4.Merita sa dau 3000 de euro sau sa ma orientez spre alta masina.Ce masina imi recomandati?
As dori o masina decenta(in afara de dacie) cu un consum pana in 10%.
Ma gandeam sa pun pe gaz masina ce urmeaza sa mi-o cumpar.E o idee buna sau rea?
Astept pareri/sfaturi!
Mersi!
who`s your daddy is offline   Reply With Quote
Old 22-08-12, 19:54   #2
mihayruncanu

Stage 5

mihayruncanu's Avatar

Default Re: Achizitie masina sh

Bmw e36 e46 arata bine si golful Bafta la cautari
mihayruncanu is offline   Reply With Quote
Old 22-08-12, 20:51   #3
Kamikaze_wtf

Stage 4

Kamikaze_wtf's Avatar

Member of:
[2 Roti]

Quote:
Originally Posted by mihayruncanu View Post
Bmw e36 e46 arata bine si golful Bafta la cautari
e36 generatie prea veche,e46 la 3000 de euro nu prea cred,poate mai bagi inca atat in el.

Un Golf 1.6 e perfect de inceput ,consuma in oras undeva la 8%(depinde si de oras),intretinere ieftina ,in caz de ceva gaseste piese la orice colt pentru ca e o masina foarte populara la noi in tara.
Kamikaze_wtf is offline   Reply With Quote
Old 24-08-12, 19:12   #4
peter

Stage 5