Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Consiliere achizitie auto

Consiliere achizitie auto Ai o suma fixa de bani si nu stii ce masina ti s-ar potrivi perfect ? Aici afli Raspunsul. Ai prins un pont despre o masina si nu stii daca merita ? Tot aici afli raspunsul. Ai orice intrebare legata de achizitionarea unei masini ? Aici e locul unde o pui

Reply
 
Thread Tools
Old 04-05-07, 01:43   #16
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: intre diesel si benzina

Quote:
Originally Posted by sebaaa View Post
common rail ; si ce vb mane sa te folosesti de intarzierea turbinei ? intarzierea turbinei trebuie sa fie cat mai mica si tu vrei mai mare sa te folosesti de ea? la ce iti trebuie tie? te rog sa ne lamuresti ce ai vrut sa zici

pt manuel.. ia-ti diesel..vad k e isterie in tara asta cu ele..pana si eu mi-as luat unul)
sa nu iti iei diesel aspirat pt nimic in lume:P
am scris eu acolo cumva sa fie intirzierea turbinei mai mare?sau am scris sa te folosesti intirzierea ei ,adica mai pe intelesul tau si al celor care nu intelg cum este cu intirzierea asta, atunci cind apesi brusc acceleratia orice turbo,dar orice turbo nu iti va raspunde la fel ca un aspirat,asadar un dezavantaj dar acest dezavantaj trebuie sa-l faci sa fie cit mai mic si din dezavantaj sa-l transformi in avantaj asta se poate face daca exersezi(cu schimbatorul si aceeleratia) si iti dai seama cand turbina ajunge sa faca presiunea necesara,acea pauza urmata de cresterea brusca a puteri iti vor da un avantaj si o satisfactie mai mare decat un aspirat unde cresterea este liniara la majoritatea,prea putine motoare aspirate au crestere exploziva a puteri,asta ar fi una iar din punct de vedere economic folosirea turbinei la regimurile inalte va duce la cresteri substantiale ale consumului de aceea acea intirziere poate sa-ti ,,spuna ''cum sa mergi economic si ca sa-i raspund si lui anphetamine turbina se invirte la orice turatie functioneaza motorul chiar si la relanti baaaa omule ai inteles si de blocat se blocheaza din alte motive (lipsa lubrifieri,etc)nu ca nu rupi tu motorul la 6000 de ture unde oricum nu faci decat sa urle motorul nu sa obti performantele lui peste prajit (chiar si asta fiind un motiv al distrugeri ei)si oricum omul intrebase altceva
lagdryan v6 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 13:28   #17
3manu3l

Stage 1
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 10
Default Re: intre diesel si benzina

da..io am o intrebare... chiar dak o sa ziceti ceva de genu ce prost ii asta... da care-i chestia cu motoarele aspirate..asa umpik mai detailat k sa inteleg si io..
3manu3l is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 16:18   #18
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: intre diesel si benzina

Quote:
Originally Posted by 3manu3l View Post
da..io am o intrebare... chiar dak o sa ziceti ceva de genu ce prost ii asta... da care-i chestia cu motoarele aspirate..asa umpik mai detailat k sa inteleg si io..
la ce chestie te referi?cum functioneaza ? mai pe scurt cam asa
la motorul in 4timpi exista normal 4 timpi de functionare si anume -admisia (atunci cind pistonul coboara,supapa de admisie se deschide si intra amestecul carburant sau in cazul diesel numai aer) -compresia (pistonul urca si comprima amestecul sau numai aerul,iar supapa se inchide) -urmeaza explozia numita si detenta(amestecul carburant se aprinde cu ajutorul scanteiei bujiei sau la diesel prin comprimarea aerului se obtine o temperatura ridicata care atunci cind este injectata motorina se autoaprinde,pistonul coboara si produce lucru mecanic)-si ultima este evacuarea (pistonul urca supapa de evacuare se deschide si gazele ies din motor)
la motorul turbo functionarea este la fel numai ca amestecul carburant sau numai aerul la diesel intra fortat de o turbina care este antrenata in permanenta de gazele arse care ies din motor
lagdryan v6 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 19:37   #19
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: intre diesel si benzina

pai stati ca nu e chiar asa.daca ai bani de masina noua sau o vrei noua ia diesel......daca i iei second nici sa nu te gandesti la motorina ci ia benzina ca iesi mult mai ieftin.
toata lumea pune accent pe economia de combustibili....dar mai sunt si alti factori decisivi in alegerea unei masini.cum spunea cineva mai inainte...ar rezulta o economie de 7,5 milioane daca alegem diesel.dar....motorinarul ala daca il iei second o sa necesite dupa un rulaj o turbina,injectoare,bujii si in cel mai rau caz poate o pompa de inalte si atunci o sa-ti plangi zilele.eu vorbesc din cunostinta de cauza.
acum cateva saptamani un prieten si-a luat un 320D(eu i-am recomandat un 316i)el mergand pe premiza economiei de carburant si dupa cateva zile a picat pompa de inalte si si-a blestemat zilele cand a dat 2500e pe una second de ia iesit economia pe gat.si exemplele pot continua.acum nu trebuie sa generalizam,dar,daca ni se intampla si noua?de turbine nu mai zic,mai ales daca mergem sportiv.mai sunt debitmetrele care de ex la vw........cad cam repede.si asa unde ajungem?daca era noua cu garantie,merita un diesel dar asa.........BENZINAR si iesi mai economic.o spun si eu ca sunt patit.plus ca multe masini diesel au multi km si multe au km dat inapoi



p.s.daca iei un suv sau o masina tot teren dieselul e alegerea potrivita iar daca nu otto
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 19:52   #20
3manu3l

Stage 1
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 10
Default Re: intre diesel si benzina

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
pai stati ca nu e chiar asa.daca ai bani de masina noua sau o vrei noua ia diesel......daca i iei second nici sa nu te gandesti la motorina ci ia benzina ca iesi mult mai ieftin.
toata lumea pune accent pe economia de combustibili....dar mai sunt si alti factori decisivi in alegerea unei masini.cum spunea cineva mai inainte...ar rezulta o economie de 7,5 milioane daca alegem diesel.dar....motorinarul ala daca il iei second o sa necesite dupa un rulaj o turbina,injectoare,bujii si in cel mai rau caz poate o pompa de inalte si atunci o sa-ti plangi zilele.eu vorbesc din cunostinta de cauza.
acum cateva saptamani un prieten si-a luat un 320D(eu i-am recomandat un 316i)el mergand pe premiza economiei de carburant si dupa cateva zile a picat pompa de inalte si si-a blestemat zilele cand a dat 2500e pe una second de ia iesit economia pe gat.si exemplele pot continua.acum nu trebuie sa generalizam,dar,daca ni se intampla si noua?de turbine nu mai zic,mai ales daca mergem sportiv.mai sunt debitmetrele care de ex la vw........cad cam repede.si asa unde ajungem?daca era noua cu garantie,merita un diesel dar asa.........BENZINAR si iesi mai economic.o spun si eu ca sunt patit.plus ca multe masini diesel au multi km si multe au km dat inapoi



p.s.daca iei un suv sau o masina tot teren dieselul e alegerea potrivita iar daca nu otto

nu era vorba de o masina noua ... e vorba de una second..adica na...asa am in plan... sincer inca nu sunt lamurit...sa-mi pastrez benzinarul....
FORD MONDEO 2.0i 16V din 2002 care imi consuma ceva...stiti voi cum sunt fordurile sau; sa il schimb cu ceva ...diesel pentru ca .... sincer imi cam plang de mila cand ajung in benzinarie...si nu prea sunt genu' de om care sa o callce chair asa de tare...adica... eu .. constant merg la 2000 de ture din 8000 si dau gaura...dar mai daca as merge mai sportiv.... bun....cand ma apuca ii dau si io in gura doar ca atunci nu ma plang de consum ca na... e normal....dar asaaa....
Si in plus... nu mi se parea mult ca o masina diesel de 6 ani sau mai noua care are cel putin 150.000 d km sau p'akolo... nu mi se pare sa fie foarte mult...dar asta probabil din cauza faptului ca mai toate dieselurile sunt mult mai rulate decat benzinarele... vorbesc in conditiile de dincolo...mai exact germania de un de intentionez sa imi aduc masina....
si d'aia v-am intrebat cam cum e cu intretinerea...ca asa am auzit si eu pana acum...ca dieselurile sunt mai pacatoase...
3manu3l is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 19:53   #21
3manu3l

Stage 1
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 10
Default Re: intre diesel si benzina

eee si p.s. nu e vorba de un SUV sau vreo masina de teren
3manu3l is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 20:13   #22
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: intre diesel si benzina

Quote:
Originally Posted by 3manu3l View Post
nu era vorba de o masina noua ... e vorba de una second..adica na...asa am in plan... sincer inca nu sunt lamurit...sa-mi pastrez benzinarul....
FORD MONDEO 2.0i 16V din 2002 care imi consuma ceva...stiti voi cum sunt fordurile sau; sa il schimb cu ceva ...diesel pentru ca .... sincer imi cam plang de mila cand ajung in benzinarie...si nu prea sunt genu' de om care sa o callce chair asa de tare...adica... eu .. constant merg la 2000 de ture din 8000 si dau gaura...dar mai daca as merge mai sportiv.... bun....cand ma apuca ii dau si io in gura doar ca atunci nu ma plang de consum ca na... e normal....dar asaaa....
Si in plus... nu mi se parea mult ca o masina diesel de 6 ani sau mai noua care are cel putin 150.000 d km sau p'akolo... nu mi se pare sa fie foarte mult...dar asta probabil din cauza faptului ca mai toate dieselurile sunt mult mai rulate decat benzinarele... vorbesc in conditiile de dincolo...mai exact germania de un de intentionez sa imi aduc masina....
si d'aia v-am intrebat cam cum e cu intretinerea...ca asa am auzit si eu pana acum...ca dieselurile sunt mai pacatoase...



parerea mea e sa iei o octavia2 in leasing si nu o sa ai nici o prb.e cea mai buna oferta pret-calitate.un diesel la mana a doua e loterie.posibil sa nu ai prb sau sa-ti plangi de mila.si apoi sa stii ca nici in germania nu umbla cainii cu covrigi in coada......ce smenari sunt si pe acolo......
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 21:48   #23
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: intre diesel si benzina

Quote:
Originally Posted by 3manu3l View Post
eee si p.s. nu e vorba de un SUV sau vreo masina de teren
totul depinde de ce masina vrei sa iti iei si cat de lucid esti cand cumperi daca stai si te iei dupa toti care au avut belele cu ele nu iti mai iei nici noua,pt ca nici unul nu spune ca de fapt masinile pe care si le-au luat erau ieftine in comparatie cu altele si sau bucurat ca fraieiri ca au pus mana pe un chilipir,in marea majoritate a cazurilor ce este ieftin e dubios,pt ca iti poti face un calcul simplu ,cam cit costa noua si cam cit pierde masina ca valoare anual,si la 10000 de euro iti poti gasi masina buna diesel toata treaba repet este sa nu te arunci aiurea ,eu as merge pe reno ,au cel mai scazut pret la manopera (10euro/h) piesele nu sant cu deloc mai scumpe si mai proaste ca altele,pt ca sa o zicem pe aia dreapta toate componentele cum ar fi pompe,injectoare,componente electronice sant aceeas marca peste tot, si de fiabile sant destul de fiabile .oricum toata lumea se excita la masinile germane in special,si oricum ec de combustibil fata de a ta care fara 14% oras nu te lasa cunosc motorizarea o sa fie substantiala
lagdryan v6 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-07, 00:26   #24
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: intre diesel si benzina

lagdryan v6 am auzit cazuri in care s-a blocat din lipsa de turatie... turbina ''intra'' la diesel de obicei la 2000 2000+ ture... o auzi u la relanti? si poate la logan nu obtii nimic la 6000 ture ncii nu se duce pana acolo dar la mine la opel de ex ca sa fuga calumea la 5500 schimbi ncii chiar la 6000 desi nu deranjeaza. la audi e cam aceeasi poveste numai ca parca imi place mai mult sunetul de la opel... bn si fiind masina care imi revine cand ma duc la buc o vad si altfel )
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 05-05-07, 00:40   #25
samurai_vg

Stock
 
Join Date: May 2007
Posts: 3
Default Re: intre diesel si benzina

aleg benzina.......sau un diesel nou.cele second au rulajul mare si posibilitate de dectare mult mai mare
samurai_vg is offline   Reply With Quote
Old 05-05-07, 02:39   #26
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: intre diesel si benzina

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
lagdryan v6 am auzit cazuri in care s-a blocat din lipsa de turatie... turbina ''intra'' la diesel de obicei la 2000 2000+ ture... o auzi u la relanti? si poate la logan nu obtii nimic la 6000 ture ncii nu se duce pana acolo dar la mine la opel de ex ca sa fuga calumea la 5500 schimbi ncii chiar la 6000 desi nu deranjeaza. la audi e cam aceeasi poveste numai ca parca imi place mai mult sunetul de la opel... bn si fiind masina care imi revine cand ma duc la buc o vad si altfel )
a auzi nu este tot una cu a sti, cine ti-a zis ca s-a blocat din lipsa de turatie era pe dinafara complet,daca ai fi vazut vreo turbina demontata vreodata ai fi vazut ca se monteaza direct pe iesirea galeriei de evacuare,gazele care ies trec prin melcul ei si o antreneaza in permanenta la orice turatie asta fiind si conceptia ei, turbina nu se aude cand se invarte(ce auzi tu este aerul) si nici nu intra la 2000 de ture ,atunci incepe sa dezvolte presiunea nominala,iar ca sa stau acum sa-ti desenez grafice de cuplu si putere ca sa iti dai seama ca la o anumita turatie ai cuplu maxim si la alta ai puterea maxima,undeva aceste valori intersectindu-se,iar daca depasesti aceste valori nu faci decat sa urli motorul ,nu are rost ,oricum nu o sa intelegi nimic,nu inteleg de ce vb de logan aici pt ca nu a pomenit nimeni de el aici dar dc tot ai adus vb. loganul cit s-ar bate cu caramida in piept uni, nu l-au proiectat romani, l-au proiectat cei de la renault,si prosti pe acolo nu cred ca sant,problema e alta ca daca pe logan scria renault de la inceput nu l-ar mai fi criticat toata lumea aiurea,si daca o sa continui sa schimbi mereu la turatii inalte intr-o zi s-ar putea sa te trezesti cu presiunea in baie daca prajesti vreun cuzinet in cel mai bun caz sau sa-ti faca vreo biela cu ochiu prin bloc,nu degeaba au colorat aia cadranul la turometru,
lagdryan v6 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-07, 02:42   #27
Korne

Stage 5
 
Korne's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,045
Member of:
[VW]
Default Re: intre diesel si benzina

In orice caz... personal sunt foarte multumit de B4 1,9TDI... are km cu gramada, a muncit de-o viatza...dar cand prinde talpa de nike pe acceleratie nu se lasa nicicum...insa adevarul e ca degeaba il turezi... trebuie sa mergi pe cuplu, care peste 4000 e vax...mai nimic
Korne is offline   Reply With Quote
Old 05-05-07, 17:21   #28
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: intre diesel si benzina

lagdryan la ambele masini am liniile rosii la 6500...
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 05-05-07, 20:33   #29
b_13_wrc

Stage 4
 
b_13_wrc's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 285
Default Re: intre diesel si benzina

Pt cei 15000 km parcursi de tine pe an nu cred ca faci o mare afacere cu un diesel mai ales ca dak nu a fost exploatat cum trebuie sarputea sa ai probleme la turbo care nu este tocmai ieftin....cat despre intretinere nu este mare dif de pretz intre diesel si benzina.
b_13_wrc is offline   Reply With Quote
Old 06-05-07, 01:36   #30
lagdryan v6

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 550
Default Re: intre diesel si benzina

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
lagdryan la ambele masini am liniile rosii la 6500...
sa nu exageram!!!
lagdryan v6 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -